Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin dødsyke søster sier at en engel kom til henne

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
roony2311
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2007 12:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll Verk

Min dødsyke søster sier at en engel kom til henne

Innlegg av roony2311 »

Hei

Min søster ligger nå dødsyk av kreft,da jeg var og besøkte henne så var hun nesten ikke våken
men innemellom da hun var våken så fortalte hun at det hadde kommet en engel til henne om natten og ville ta henne med seg,men hun hadde som hun sa klort seg fast i senga,mer sa henne ikke da hun sovnet igjen..Jeg må si at det er jo litt godt og høre dette og ? Eller hva mener dere? eller hva tror dere ?
Jeg så også da min far på det siste at han drev og løftet armen opp i været og liksom grep etter noe.

Hilsen Ronny
Antall ord: 118
Roony2311

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Min dødsyke søster sier at en engel kom til henne

Innlegg av Kiara »

Jeg tror det du forteller er fullt mulig. Er veldig vanlig at døende forteller at familie eller andre kjære kommer for å ta imot dem. At engler fins.. ja det tror jeg på! Og jeg påkaller dem når jeg føler behov for beskyttelse for meg eller mine kjære.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Da søsteren min lå på sykehuset på København grunnet hjerneblødning som inntraff på danskebåten, mente moren min at hun hadde sett engler utenfor vinduet hennes, da hun hadde stått utenfor sykehuset. Vi var blitt fortalt at søsteren min mest sannsynlig ikke ville klare seg, så moren min ble hysterisk. For hun var sikker på at "englene" var kommet for å hente henne. Men etter å ha pratet med ei venninde på telefonen, ble hun overbevist om at englene var der for å passe på søsteren min. Og mirakuløst klarte hun seg :)
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

Innlegg av helgemann »

roony2311 skrev:Min søster ligger nå dødsyk av kreft,da jeg var og besøkte henne så var hun nesten ikke våken men innemellom da hun var våken så fortalte hun at det hadde kommet en engel til henne om natten og ville ta henne med seg,men hun hadde som hun sa klort seg fast i senga,mer sa henne ikke da hun sovnet igjen..Jeg må si at det er jo litt godt og høre dette og ? Eller hva mener dere? eller hva tror dere ?
Jeg så også da min far på det siste at han drev og løftet armen opp i været og liksom grep etter noe.
Leit å høre om din søster som ikke er frisk! Leit å høre om din far! Føler med deg! :klemme

Ja, jeg tror det er fult mulig. Jeg har vært vitne til det en gang, og hørt mange fortellinger om det. Slik som med min slektnings onkel, som fortalte om besøk i rommet, mens han lå på dødsleie, mens min slektning ikke kunne se noen, men følte en iskald kulde. Og rett før han døde, så sa han høyt og tydelig: "Ja, der kommer de som skal hente meg!", og så sovnet han inn. En jeg kjenner som jobber i helsesektoren, har brukt å våke over den døende, og rett før de forlot denne verden, så kunne de fortelle om venner og familie som kom for å hente de. Så ja, det er helt reelt. Og som du sier, så er det jo veldig fint. For da reiser de ikke alene over til den andre siden.
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Om en engel kom, burde det vært Azrael http://en.wikipedia.org/wiki/Azrael men teknisk sett kan det vel være alt fra en hjelper til, ja, mange ting.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links