Jeg kom over denne videoen da jeg leste avisene og jeg syns den er spennende ! En av de mer troverdige jeg har sett ihvertfall. Hva tror dere ?
http://www.tv2.no/underholdning/moro/ar ... 76661.html
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse fanget på film ...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Spøkelse fanget på film ...
Antall ord: 36
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
- Spøkelse fanget på film ...
hva jeg tror?
jeg vet ikke..
spennende klipp, men jeg er forsatt usikker.
jeg ønsker at noen fra forumet med litt film/bilde/redigeringskunnskap kan ta en titt først. :- P.
jeg vet ikke..
spennende klipp, men jeg er forsatt usikker.
jeg ønsker at noen fra forumet med litt film/bilde/redigeringskunnskap kan ta en titt først. :- P.
Antall ord: 31
741
PMW
PMW
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Kom det ikke fram i sin tid at denne fotografen rett og slett hadde fått et barn med på filmen?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Har sett denne før.. Er vel umulig å vite om den er ekte. Så er åpen for at den kan være ekte, men samtidig skeptisk..
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- - Spøkelse fanget på film ...
Jeg vet ikke. Filmen er jo et par år gammel. Kanskje noen andre vet !?Lilja skrev:Kom det ikke fram i sin tid at denne fotografen rett og slett hadde fått et barn med på filmen?
I såfall blir jeg grinete. Ikke fordi det ikke er et spøkelse, men fordi det ergrer meg når folk manipulerer og jukser med sånt ! Ikke en god måte å få litt seriøst fokus på det paranormale
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg ga opp å spole for å finne ut akkurat hvor det skjedde, fordi filmen hopper til start hver gang man forsøker. Men hvis du ser utenfor den sirkelen som er opplyst rundt dette "spøkelset", kan du se minst ett barn til som løper/ leker på samme sted.
Antall ord: 49
Hide post links |
- - Spøkelse fanget på film ...
Lilja skrev:Kom det ikke fram i sin tid at denne fotografen rett og slett hadde fått et barn med på filmen?
Det var det jeg også trodde. Det klippet tror jeg har blitt tatt opp her før ja....
Antall ord: 41
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Har sett den før ja. Tror den har blitt lagt ut her før. Det er noe som skurrer med denne synes jeg. Som de der ekspertene i spesialeffekter sa; den er nok ekte på den måten at den ikke er manipulert med filmeffekter, men man vet jo ikke om barnet er et spøkelse eller en ekte person. Jeg lurer også på hvorfor han i utgangspunktet filmet akkurat der og ikke undersøkte mer området etterpå. Dessuten synes jeg filmeren virker litt rar, magefølelsen min sier at han lyver. Og hvis de har rettighetene til filmen og står klar med advokater dersom den blir kopiert, hvorfor ligger den stadig ute på youtube?
Her er forresten noen som mener filmen ikke viser et spøkelse:
Her er forresten noen som mener filmen ikke viser et spøkelse:
Antall ord: 130
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
Det er noe jeg også reagerte på. Hvorfor filme der. Det er litt typisk for folk som mener å ha bilde eller film av noe paranormalt,- at filmen eller bildet er tatt på meningsløse steder. " jeg fikk bilde av et spøkelse da jeg tok bilde av den mørke kroken bak døra mi " liksom
Antall ord: 56
Hide post links |