Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOpplevelser som gir frysninger nedover ryggen.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mayan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Aug 2012 14:43
12

Opplevelser som gir frysninger nedover ryggen.

Innlegg av mayan »

Hei. Jeg har ofte opplevd at jeg ikke er alene og lurer på om noen har opplevd det samme. For et par år siden skjedde det at hver gang jeg var på vei hjem i fra en venninner og var sånn ca. 150 meter hjemme i fra følte jeg at noe prøvde og dra meg vekk og kom etter meg. Jeg løp / syklet alltid det jeg kunne hjem og smatt inn døra og inn i stua før "det" tok meg. Jeg får også iskalde frysninger innimellom. Jeg får frysninger når jeg ser edderkopper bare at de er ikke kalde. I det siste har jeg hørt og lest at viss du får frysninger er det et tegn på at du ikke er alene. Jeg har også opplevd at jeg blir forfulgt av energityver i det siste. Jeg blir svimmel, øynene fylles med tårer og får iskalde frysninger. Frysningene kommer bare på den ene siden.

Noen som har opplevd noe liknende eller vet hva det er så vær så snill og svar

Hilsen lille meg :vink :ge :lykkelig
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Opplevelser som gir frysninger nedover ryggen.

Innlegg av jeditrond »

Hva slags område bor du i? Er det noen gamle kultplasser eller lignende i nærheten? Frysninger rundt edderkopper har jeg aldri opplevd, men skvetter jo litt når jeg ser en sværing i kjeller'n, det skal jeg ikke benekte :) Tenkte i retning av at det var noen spøkefulle energier i området som har lagt merke til at du er følsom for deres type energier. Eller at de vil ha din oppmerksomhet fordi det er noe de vil ha viderebrakt av informasjon.

Ang. energityver så kan sikkert noen andre her hjelpe deg med hvordan du beskytter deg mot dem.
Antall ord: 105
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Innlegg av FFlower »

Følte meg ofte utrygg da jeg gikk hjem fra venninner da jeg var yngre. Spesielt om kveldene. Hos meg skyldtes dette frykten for at mennesker fulgte etter meg, kidnapping osv. Jeg skremte meg selv med mine egne tanker og kjappet meg inn døra og låste for da var jeg trygg. Kanskje det bare var det som skjedde med deg også? Hvis ikke vil jeg gjerne at du forklarer litt bedre følelsen du fikk av at noen dro deg vekk og kom etter deg.

Når det gjelder frysninger stemmer det at det kan komme ved åndelig nærvær, men du sier du får det når du ser f.eks. en edderkopp. Det vil jeg tro er fordi du syntes de er ekle, skumle? Opplever du at det er noen bestemte steder i for eksempel huset du får frysninger? Er det noe annet knyttet til frysningene? Tenker på om du blir trist, ser for deg noe, tanker som dukker opp.
Antall ord: 167
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mayan
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av mayan »

Det med edderkoppene var mer ekkelt men de andre frysningene minnet meg om at alt godt var borte i fra verden og jeg ble helt kald inni meg og rykket til. Før bodde vi i et veldig gammelt hus helt nede ved sjøen og vær gang jeg dro hjem fra venner var jeg først redd for kidnappere men når jeg var nesten hjemme ble frykten mye større og skumlere og jeg følte at vis jeg ikke løp/syklet for livet ville noe ondt ta meg :rasende.Og jo nærmere jeg kom hjem jo nærmere kom det. I går kveld fulgte jeg en veninne ned til buss stoppet og når jeg skulle gå fikk jeg den følelsen igjen. Det var ekkelt men jo lenger vekk fra sjøen jeg kom jo mer forsvant den ekle følelsen. I natt da jeg prøvde og sove følte jeg at noen stirret på meg og jeg kan sverge på at jeg så skygger utenfor kanten av sengen! Jeg ble livredd og ba veninna mi ringe meg. Vi snakket i 19 minutter og når jeg la på var rommet på en måte litt lyst opp igjen som om alle skyggene lagte mørke. Jeg fikk sove etterpå siden jeg viste at ingen så på meg igjen.
Jeg har aldri vært så redd før.

Håper dere vet hva som skjer her?!

hilsen lille meg :pray :iiik :beg
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mayan
Nybegynner
Nybegynner
12

- - Opplevelser som gir frysninger nedover ryggen.

Innlegg av mayan »

FFlower skrev:Følte meg ofte utrygg da jeg gikk hjem fra venninner da jeg var yngre. Spesielt om kveldene. Hos meg skyldtes dette frykten for at mennesker fulgte etter meg, kidnapping osv. Jeg skremte meg selv med mine egne tanker og kjappet meg inn døra og låste for da var jeg trygg. Kanskje det bare var det som skjedde med deg også? Hvis ikke vil jeg gjerne at du forklarer litt bedre følelsen du fikk av at noen dro deg vekk og kom etter deg.

Når det gjelder frysninger stemmer det at det kan komme ved åndelig nærvær, men du sier du får det når du ser f.eks. en edderkopp. Det vil jeg tro er fordi du syntes de er ekle, skumle? Opplever du at det er noen bestemte steder i for eksempel huset du får frysninger? Er det noe annet knyttet til frysningene? Tenker på om du blir trist, ser for deg noe, tanker som dukker opp.
Jeg merker det spesielt på rommet mit. litt på kjøkkene men på badet er jeg helt trygg
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Innlegg av Kiara »

Ja det KAN jo være noe der.. Men har du prøvd noen beskyttelses-teknikker da? Det står en del om det her inne på forumet! Det kan både hjelpe deg til å få ro, og få tryggheten tilbake..
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

Innlegg av xyrea »

Slutt og skrem opp deg selv sånn, frysninger er ikke farlige.. er bare sånn du merker at det er noe i nærheten. Hvis du vil bli kvitt dem, overse dem, hvis du driver og blir hysterisk og løper rundt er du bare enda morsommere å skremme.

Eller bli forbanna og jag dem.
Antall ord: 55
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mayan
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av mayan »

Jeg prøver og ignorere dem men da ...... vel følelsen kan ikke forklares. Når jeg tenker på den når den kommer så føler jeg at, vel at noen vil si noe. Jeg har prøvd og jage den vekk men det har bare hjulpet en liten stund....
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

Innlegg av xyrea »

Hvis du tror det har du sikkert rett, så du får vel finne en måte å høre hva vil, prøv ouijabrett eller noe hvis du ikke får kontakt ellers.

Se der, jeg sa det igjen, bare sett i gang og skrik at det er farlig fordi den synske naboen til bestemora til tremenningen deres sa at du kom til helvete for å bruke det. :roll:
Antall ord: 67
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links