Drømmer, NDO & ut av kroppen'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av xyrea »

Noen som vet noe om dette? Jeg mener, man dør tydeligvis ikke i virkeligheten mer enn man dør hvis man drømmer at man dør. Men før når dette har skjedd (jada, henger antagelig på feil steder) har jeg bare endt opp hjemme igjen, men denne gangen gikk jeg liksom ut av den kroppen også og stod og så på at den ble revet istykker.
Antall ord: 70
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2012 19:34
12
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- 'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av Visenda »

Høres ut som en variant av det å bli spist
Antall ord: 10
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

Innlegg av xyrea »

Sier meg fortsatt lite..men ja, har vært ute for det også da. Teite krokodiller.
Antall ord: 16
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av Visenda »

Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av Sleepyastral »

Jeg drømte at jeg døde en gang. Av kreft i magen. Det var kjempevirkelig, foreldrene mine satt ved sykesengen min på sykehuset, og jeg kjente hvordan "livet ebbet ut", hvordan jeg vaket frem og tilbake mellom liv og død og ble svakere og svakere. Til slutt ble det helt svart og jeg var død. Og så ventet jeg jo på at det skulle skje no mer da men...! Det varte og det rakk, og jeg tenkte faktisk "Jaha...?" Og så fikk jeg plutselig øye på taklampa mi! Jeg hadde slett ikke dødd, men våknet midt på svarte natta!

Dette er måten mine sanndrømmer ofte arter seg på, så jeg tok drømmen på alvor og kuttet ut brusdrikking og smågodtspising (hadde et ganske høyt forbruk en stund) og koser meg heller med ren sjokolade ;) I den senere tid kan jeg se at drømmen kan ha vært et varsel om en nær slektnings sykdom (også).
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - 'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av Svartepus »

Sleepyastral skrev:Jeg drømte at jeg døde en gang. Av kreft i magen. Det var kjempevirkelig, foreldrene mine satt ved sykesengen min på sykehuset, og jeg kjente hvordan "livet ebbet ut", hvordan jeg vaket frem og tilbake mellom liv og død og ble svakere og svakere. Til slutt ble det helt svart og jeg var død. Og så ventet jeg jo på at det skulle skje no mer da men...! Det varte og det rakk, og jeg tenkte faktisk "Jaha...?" Og så fikk jeg plutselig øye på taklampa mi! Jeg hadde slett ikke dødd, men våknet midt på svarte natta!
Hehe, som om jeg skulle ha tenkt det selv! :D
Men er du sikker på at ikke dette var en drøm om en fødsel av noe slag, enten fysisk eller mentalt (nytt livssyn, ny jobb, ny hobby e.l.)? Det er jo veldig typisk å drømme om død når det skjer endringer og kommer noe nytt. Du føler deg ikke "født på ny" på en eller annen måte?
Antall ord: 180
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

- - 'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av xyrea »

Visenda skrev:Det står noe om det her: http://sjaman.com/component/content/art ... spist.html
Å, interessant, hadde egentlig ikke sett på det på den måten.
Men det jeg lurte mest på er siden du allerede ER ute av kroppen, og så går ut av den kroppen også (siden den blir drept), hva f.. er du da, liksom? :P
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - 'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av jeditrond »

xyrea skrev:
Visenda skrev:Det står noe om det her: http://sjaman.com/component/content/art ... spist.html
Å, interessant, hadde egentlig ikke sett på det på den måten.
Men det jeg lurte mest på er siden du allerede ER ute av kroppen, og så går ut av den kroppen også (siden den blir drept), hva f.. er du da, liksom? :P
Nyreparert på et vis kanskje? Alt som skjer på astralplanet er ikke nødvendigvis "virkelig", det kan være symbolikk for å viderebringe informasjon. Selv om man er der i sjeleform er det vanskelig å kommunisere med oss direkte. Har jeg inntrykk av, jeg vet ikke :)
Antall ord: 107
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av Visenda »

Ja si det, vi har mange deler da. Men det spørs vel hva man tror på. I følge det norrøne ha mennesket hele ni.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mai 2009 15:38
15
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - - 'Drept' på astralreise, men uten å 'våkne'

Innlegg av lighteren »

xyrea skrev:
(siden den blir drept), hva f.. er du da, liksom? :P
reis tilbake og sjekk! :- ).
Antall ord: 16
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

Innlegg av xyrea »

Gjorde selvfølgelig det da, men da var kroppen borte! ,)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

Innlegg av xyrea »

Fortsetter bare i denne tråden, jeg..

Noen andre som har sett ting og samtidig fått en slags følelse av at man ikke bør stå og glane for lenge på det? (I dette tilfellet flere mål med skjeletter, men det var ikke de som var problemet, mer hele stedet) Vanskelig å forklare, var ikke det at jeg ble redd eller noe, bare fikk en tanke som var noe sånn som 'du blir gal hvis du ser for mye på dette'.

..og nå tror jeg selvfølgelig jeg er sprø fordi jeg tenkte det, da :D
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av Visenda »

Har vært borti det en gang eller to. Spesielt da at de ikke vil at jeg skal se på ansiktet deres (ref sort dame vi snakket om).
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

Innlegg av xyrea »

Må skifte navn på denne tråden tror jeg..det verste er at alt har skjedd på samme sted. Det siste er at jeg kan være to steder på en gang siden en del tydeligvis sitter fast her og den andre kan futte rundt... dette har tydeligvis foregått en stund, men jeg har liksom ikke tenkt over hva jeg egentlig har drevet med. Hva faen, liksom.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
12

Innlegg av Visenda »

Du får forske på dine metoder litt, så kanskje du finner ut av litt av det.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links