Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Dette er tatt med ett gopro kamera i timelaps modus, altså den at 1 bilde hvert 10sek.
Dette er bilde nr 14 av ca 400bilder, ingen andre bilder hadde dette objektet.
Endret: Bildet var for stort for websida.
Har lagt inn Rimg tagg, - klikk på bildet for full størrelse.
Admin
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hvorfor tok du en bildeserie av dette ? Er det en bakgrunnshistorie knyttet til stedet ?
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Spennende med denne fantomkenguruen ! Har ikke hørt om den før
Antall ord: 12
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Chimera skrev:Hvilket objekt gjelder det? campingvogna? plentraktoren? eller fantomkenguruen?
Når det gjelder fantomkenguruer så dukker de av og til opp på uvante plasser: http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/08/28/129639.html
Arven skrev:Hvorfor tok du en bildeserie av dette ? Er det en bakgrunnshistorie knyttet til stedet ?
Laget en timlaps når jeg klippet plenen der for skøyskyld.
Ikke noe spesiel bakgrunnshistorie som jeg vet, eneste er denne filmen jeg og 2 andre fanget på kamera for 2år siden. http://www.youtube.com/watch?v=aIaroOck6kg
Og denne videoen er filmet på samme plass, som det bildet ble tatt.
Chimera skrev:Hvilket objekt gjelder det? campingvogna? plentraktoren? eller fantomkenguruen?
Når det gjelder fantomkenguruer så dukker de av og til opp på uvante plasser: http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/08/28/129639.html
Vermilion Oriol skrev:Jeg ser ingenting! Hva er det jeg skal se? Hvor er campingdassen?
Den vage hvite flekken mist i bildet i skillet mellom åkrene. Hvis du forstørrer så ser du det.
Umulig å si hva det er, men jeg likte tanken om at det er et fantom
Antall ord: 49
Snodige saker dere har fanget på film også..! Hva figuren utpå jordet er har jeg ingen formening om, men det er jo en sånn "grå ubeskrivelig dott" som også sees på videoen. Kanskje det er et ormehull der? Altså, en slags portal..?
Antall ord: 43
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her