Hei!
Først og fremst, vil jeg starte med å nevne kort at jeg det siste halvåret, i forbinnelse med 3 halv-gjennomtenkte forsøk på å "forske" på det paranormale, har eksperimentert med 3 forskjellige typer hallusinogener (først Ayahuasca (Dmt), deretter MDMA komb. med 2CB, og til slutt, LSD).
Alt dette er jeg blitt introdusert for, av en kompis (min fetter), som først og fremst er en av de smarteste personene jeg kjenner, om ikke den smarteste.
(Dog, det vil nok ikke si at å eksperimentere med stoffer, er noe særlig smart.. Nok om det.)
Jeg har hatt en stor interesse for utenomjordiske i godt over et år, både på fysisk og ikke-fysisk plan.
Jeg nevner dette så det kan være lettere å få et bilde av hva jeg har hatt surrende rundt i tankene mine, i motsetning til hva jeg videre skal meddele..
Så til den rare drømmen:
For noen få uker siden satt jeg og leste Eric Pearl's bok "Vekk din indre healer" (Reconnective Healing).
Jeg var kommet ganske langt i boka (dvs. rundt side 150 eller noe sånt), og kjente til et tidspunkt at jeg ble glodvarm i hendene.. Mamma satt på den andre siden av sofaen og så på Tv, så jeg prøvde å holde meg, men klarte ikke annet enn å sitte og le litt for meg selv i all forunderlighet...
Dette var en av få dager den siste tiden, hvor jeg klarte å legge meg tidlig (ikke for sent!), som for meg, vil si kl. tolv!
Mamma og jeg legger oss samtidig, jeg sier natta, og går inn på gjesteværelset hvor jeg skulle sove. Jeg så på klokka før jeg la hodet ned på puta og den var akkurat 00:00.
Døra til gjestesoveværelset er hektet av for noen år siden, så det er bare en åpning inn til stua.
Jeg ligger og tenker over det jeg nettopp hadde følt da jeg satt og leste boka, og plutselig så kjenner jeg at det er noen som stryker meg over beina (over dyna)...
Jeg blir fort oppmerksom på at det er noe der, og den strøk meg fram og tilbake kanskje 6-7 ganger før det stoppa.
Jeg ble selvfølgelig litt forundret, men tenkte "OK", med tanke på denne boka som jeg hadde lest, så kanskje er det noen som "jobber med meg", iforhold til healing eller hva enn... (spør ikke meg!)
Jeg lukker øynene igjen, og bestemmer meg for å sove.
Idet øynene glir igjen, begynner jeg å se farger (som jeg forsåvidt har sett tidligere, i etterkant av lsd, og noen ganger under meditasjon), men denne gangen var det mer som en pulserende fraktal, som var blå i midten, rosa rundt, og det pulserte grønt innover mot midten.
Jeg bestemmer meg for å lukke opp øynene igjen, bare få sekunder etterpå, ser meg rundt i rommet, og ser at hele soveværelset er lysegrønt, og pulserer fra blått til grønt om hverandre i ett sett..
Jeg ble igjen, ganske forundret, så meg rundt og tenkte "jøss, disse folka jobber som bare det!", og overalt rundt meg så jeg masse små prikker av lys som romsterte rundt meg.
I det øyeblikket kom det til syne masse bølge-frekvenser/energier (noe jeg har sett tidligere etter bl.a. 2cb, når det er mørkt rundt meg), samtidig med det grønne og blå, omgitt av alle de små stjerne-lysene rundt i rommet, og jeg ble liggende og se på disse "bølgene" til jeg ble helt hypnotisert av dem, og følte de tvinnet seg i spiral-formede baner inn mot ansiktet mitt, til jeg faktisk falt i søvn.
Det neste jeg husker, er at jeg var inne i en "drøm", helt bevisst på at jeg drømte, hvor jeg lå på samme sted, i soveværelset.
Plutselig er det noen som drar meg ut av senga, reiser/heiser meg opp, skyver meg ut av gjesteværelset, gjennom stua og bort til verandadøren som stod åpen.
Det var plutselig lys i stua, og ingen av de vanlige møblene vi har, var der, de var nemlig byttet ut med bl.a. et juletre, pluss noen andre små møbler som jeg aldri hadde sett før.. Kanskje 3-4 møbler og det var det..
Ikke i stand til å gjøre noe annet enn å observere hva som skjer, så klarer jeg å se på begge sidene av meg selv, og tro det eller ei, det som hadde dratt meg opp av senga, (snodig som jeg tenkte det var), var nisser. Små nisser som ikke rakk meg til kneet engang, og som forsvant like fort som jeg fikk øyet på dem! (Kanskje 5-7 stk)!
De skjøv meg som sagt bort til veranda-døren, og inn fra verandaen kom det tre små dverger (eller småfolk?) og stoppet foran meg.
Det var tre "søte" jenter, alle med sort hår, kledd i sort. Dvs. "Voksne i ansiktet", men i "dverge-størrelse." (Rakk meg til livet)
Jeg klarte å formidle "Hei", og fikk utrolig nok et nokså lekent og omhyggelig "Hei!!" tilbake, før de trippet forbi meg på min venstre side og forsvant bak noen små møbler bak meg, før jeg hadde klart å undre over hva som hadde skjedd (jeg var helt bevisst på at jeg var i en drøm, men alt dette virket helt virkelig)..
Jeg husker at for hver gang jeg ble bevisst "nok" til å prøve å våkne fra drømmen, så var jeg tilbake i senga og sov (bare i drømmen).
De dro meg så opp fra senga igjen, og tilbake inn i stua (dette skjedde kanskje 5-6 ganger), og for hver gang så var det noe nytt der (nye møbler, et juletre, ol.)
De ville tydeligvis ha meg med på den koselige rare "festen" deres, med en type nisse/dverge-melodi i bakgrunnen som repiterte seg om og om igjen...
De virket veldig "ertete" på en måte, og ville ikke annet enn å "ta meg til fange", og vise meg "verdenen" deres, uten at jeg kunne annet enn å følge med.
Da jeg endelig klarte å våkne, så jeg meg rundt i rommet, og skjønte til slutt at jeg hadde endelig våknet opp fra drømmen(!).
Plutselig hørte jeg fra kjøkkenet, som var på andre siden av veggen ved soveværelset, at det var noen som skrangla noe fælt med bestikkene i skuffen!
Så ble det helt stille, og i det jeg reiste meg opp for å gå på do (klokka var ikke mer en 01:30), gikk jeg forbi kjøkkenet, og ingen var på kjøkkenet....
Er det noen som har noen forklaring på dette?
Jeg synes nå det var interessant i ettertid, og har prøvd å lese meg opp om småfolk, dverger, nisser osv. men ikke funnet noe helt av denne sorten..
Som jeg har prøvd å forklare tidligere, jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI, hatt noen som helst interesse for sånne skapninger, eller hatt dem i tankene i det hele tatt. Det har nå vært så vidt jeg har tenkt på "nisse" når det er rundt juletider..
Om noen har opplevd noe lignende, eller har svar på hvorfor jeg har fått kontakt med disse småtråkkene, hadde det sikkert lettet litt på sløret! Selvom det ikke var noe skummelt, så var det litt ekkelt å være under "kontroll" av disse nissene.. Hehe
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drøm i forbinnelse med Reconnective Healing
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2012 18:47
- 12