Fakta, teori & skepsis ⇒ 'The Revelation of the Pyramids' HD
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
'The Revelation of the Pyramids' HD
enjoy :like
Antall ord: 2
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- 'The Revelation of the Pyramids' HD
Kan du si litt om denne videoen. Hva handler den om og hva liker du med den ?
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
Kjære deg arven
Du må ikke se klipp-videoer/dokumentarer jeg legger ut ...
D sagt..
Den er digg.. bra laget.. masse fine bilder og en god reise gjennom våre forfedres utrolige byggevne.. å likhetstrekk mellom byggeteknikker over kontinenter mm
Så om du liker pyramider og 1000vis av år gamle konstruksjoner - så vil nok den være noe for deg
vil du vite mer så tar du en titt.. skru av om den ikke faller i smak
Du må ikke se klipp-videoer/dokumentarer jeg legger ut ...
D sagt..
Den er digg.. bra laget.. masse fine bilder og en god reise gjennom våre forfedres utrolige byggevne.. å likhetstrekk mellom byggeteknikker over kontinenter mm
Så om du liker pyramider og 1000vis av år gamle konstruksjoner - så vil nok den være noe for deg
vil du vite mer så tar du en titt.. skru av om den ikke faller i smak
Antall ord: 77
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Nei, jeg må ikke det, men jeg liker å se det folk legger ut og da syns jeg det er veldig greit å vite litt på forhånd. Nå har du gitt meg akkurat det, så NÅ skal jeg se den
Antall ord: 39
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Hide post links |