Så langt tilbake som jeg kan huske har jeg alltid hatt en følelse av at jeg aldri er alene. Det er som om det er en slags skygge som er rett utenforbi synsvidde hele tiden, men innimellom så kan jeg se litt av den. Noen ganger er den en god ting, men som oftest er det en dårlig energi/følelse jeg får av den. Har lest at jeg kan be den gå sin vei, og noen ganger funker det faktisk, men den kommer alltid tilbake. Jeg har hatt flere ekle episoder og kan nevne noen av dem.
1. for flere år siden 5 eller 6? gikk da i 7 klasse eller noe i den duren der, så lå jeg i sengen min. Hadde hånda utforbi siden jeg var så varm, men etter en stund kan jeg sverge på at jeg kjente hender som tok i min. Fornuften sier at det bare er tyngdekraften og min egen innbilning, men samtidig ikke...
2. noen år før det hadde jeg også lagt meg, det var passe sent og mamma og pappa var nede ( jeg sover i andre etasje) jeg er 100% sikker på at jeg hørte pusting. Det var ikke min egen pust og heller ikke vinden fordi det var helt vindstille den dagen.
3. dette her skjedde for ett par år tilbake bare. jeg bestemte meg for å drite i alle følelsene av "tingene" rundt meg som hadde skremt meg så lenge. Jeg la meg demonstrativt med hodet inn mot veggen. Da kjente jeg plutselig prikking i ryggen. jeg la meg på magen, men med hodet mot veggen og kjente prikking i magen. Dette avtok ikke før jeg la meg på siden og så mot døra.
En venn i familien driver med tarot kort og sier at hun kjenner en energi gjennom meg, men hun vil ikke lese meg. Jeg vet ikke hvorfor. Hun har spurt meg noen ganger hva jeg kjenner på, og ene gangen spurte hun hva jeg syntes om leiligheten hennes. Jeg sa at den var fin osv, men at jeg ikke likte kjøkkenet. Hun kikket på meg med store øyne, før hun sa at hennes hus-gjester hadde hun plassert der, fordi hun ikke ville ha dem rundt om kring. Siden den gangen mener hun at jeg tiltrekker meg slike ting, jeg er for åpen og signaliserer at de kan komme til meg. Hvordan lukker jeg dette da ? Og den ene energien som er der konstant hva er det? Er jeg bare paranoid? Noen ganger føler jeg nærvær av flere, men det er alltid en som er sterkere og den vedvarer. Kan det være avdød slekt? tenkte kanskje på farmoren min, men hun døde i 2004 og jeg er sikker på at energien var der før det også. Jeg husker fra bhg at jeg satt alene, men jeg var ikke alene. Vanskelig å forklare.... Hunden min reagere ikke så ofte, løfter litt på ørene nå og da, og noen små bjeff, men bare helt uskyldig... Energien kan jeg føle gjennom andre ting også, slik som ting jeg har hatt lenge, som f.eks bamsene mine som jeg er mest glad i, yndlings bøkene mine og noen klær, ( med ulvemotiv, bamsene er også ulv. Om det har noe med saken å gjøre)
Har også hatt flere dejavú hendelser. Det skumleste var når jeg drømte at hesten til venninna mi døde. Vi lo det bort, det var jo bare en teit drøm. Men en måned senere ca så ble den alvorlig syk og døde. Den var en ung om sprek hest, og det var ingen ting som tilsa at den skulle ble syk. Vi tror det det var hjernehinne betennelse, men vi fikk aldri skikkelig svar fra dyrelegene. Har også hatt flere små, men etter det har jeg holdt drømmene mine for meg selv. Redd for at om jeg snakker om dem, så er edt større sjanse for at de blir sanne....
dette ble et laaangt innlegg, men disse tankene har jeg hatt i veldig lagt tid.
Håper på svar
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Aldri alene, tiltrekker meg ånder ? Hvem kan det være?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2012 22:33
- 12
Aldri alene, tiltrekker meg ånder ? Hvem kan det være?
Antall ord: 700
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Aldri alene, tiltrekker meg ånder ? Hvem kan det være?
Hvordan lukke seg for slikt vet jeg ikke, men det kan det være andre her inne vet. Ang. den energien som følger deg "hele" tiden, er det mest sannsynlig en av hjelperne dine
Antall ord: 35
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |