Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
zelda skrev:har du erfaring med gjenferd?sånn at du kan se og sånn mener jeg
Hide post links |
atir skrev:zelda skrev:har du erfaring med gjenferd?sånn at du kan se og sånn mener jeg
Nei dessverre, har nok ikke det. Har du?
Hide post links |
devla skrev:atir skrev:zelda skrev:har du erfaring med gjenferd?sånn at du kan se og sånn mener jeg
jeg holt på å kjøre ned en mann en gang.. men var vist mange år siden han døde sa modern :S
Hide post links |
hadde litt fart og måtte bråbremse, mest synd på bikkja som sto i buret bak i bilen. mamma skjønte ingenting da jeg bråbremsa hehe... men fant jo fort ut hvem det varatir skrev:devla skrev:atir skrev:
jeg holt på å kjøre ned en mann en gang.. men var vist mange år siden han døde sa modern :S
Spennende da! Men sikkert ekkelt for deg...
Hide post links |
devla skrev:hadde litt fart og måtte bråbremse, mest synd på bikkja som sto i buret bak i bilen. mamma skjønte ingenting da jeg bråbremsa hehe... men fant jo fort ut hvem det varatir skrev:devla skrev:
Spennende da! Men sikkert ekkelt for deg...![]()
han er en av de få som jeg har sett, og som så ut som en hvilken som helst levende mann.. pussig greiersom regel merker jeg bare at det er noen der.. ikke alltid jeg ser dom
Hide post links |
devla skrev:aahh, jeg liker historien om loch ness monsteret og så er det jo ett i sjøen i østersund. er det ikke et slikt monster i norge også en plass?zelda skrev:Kryptzoologi er om ukjente/utdødde store dyr feks. Sjøormer, Yeti, Dødsormer, osv. Selv holder jeg meg til å tro på sjøormerhehe
jeg må google på yeti og dødsormer, ble nyskjerrig
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Har opplevd lignende :/devla skrev:hadde litt fart og måtte bråbremse, mest synd på bikkja som sto i buret bak i bilen. mamma skjønte ingenting da jeg bråbremsa hehe... men fant jo fort ut hvem det varatir skrev:devla skrev:
Spennende da! Men sikkert ekkelt for deg...![]()
han er en av de få som jeg har sett, og som så ut som en hvilken som helst levende mann.. pussig greiersom regel merker jeg bare at det er noen der.. ikke alltid jeg ser dom
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |