Hei
Er det noen som kan fortelle meg hvordan løse problemet med at jeg tror min mor fortsatt er i huset.Det er over et år siden hun døde(her i huset)
Hører stadig forskjellige bankelyder/ dunk i 2. etg når ingen er der.Går noen i trappen, lys blir slått på.
Min kone mener bestemt at hun kjenner "luften" av min mor og er ille til mote og ikke så lite skremt.
Vi kjøpte boligen nettopp for at mor skulle bo hos oss, noe som hun gledet seg veldig til.Desverre rakk hun ikke å bo her mer enn et par " gode " mnd.før hun døde her i vårt nærvær i stua ved frokosten.
Om det ikke er henne så er det ihvertfall urolig her.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Urolig i huset
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2012 11:47
- 12
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Urolig i huset
Jeg tenker at din mor bare vil gjøre dere oppmerksomme på at hun fortsatt er rundt dere.
Du kan forsøke å snakke med henne. Det trenger ikke være mer komplisert enn at du, når du føler hennes nærvær, sier ut i lufta at du har forstått at hun er der, at du setter pris på at hun ser til dere, men at dere ønsker at hun trekker seg litt tilbake fordi dere finner besøkene hennes forstyrrende/ skremmende.
Dersom det nå er moren din som er innom, vil jeg tro at hun ikke har noe ønske om å skremme dere! Og sannsynligheten for at hun respekterer deres privatliv, hvis du ber om det, er dermed stor.
Vær bare forberedt på at det er en sjanse for at dere kommer til å savne spetakkelet
dersom det forsvinner
Mvh Lilja
Du kan forsøke å snakke med henne. Det trenger ikke være mer komplisert enn at du, når du føler hennes nærvær, sier ut i lufta at du har forstått at hun er der, at du setter pris på at hun ser til dere, men at dere ønsker at hun trekker seg litt tilbake fordi dere finner besøkene hennes forstyrrende/ skremmende.
Dersom det nå er moren din som er innom, vil jeg tro at hun ikke har noe ønske om å skremme dere! Og sannsynligheten for at hun respekterer deres privatliv, hvis du ber om det, er dermed stor.
Vær bare forberedt på at det er en sjanse for at dere kommer til å savne spetakkelet
dersom det forsvinner
Mvh Lilja
Antall ord: 144
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |