Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Varig fjerning av plagsomme ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2012 16:24
- 12
- Blitt takket: 8 ganger
Varig fjerning av plagsomme ånder
Hei.
Kan noen gi tips om hvordan plagsomme ånder (eller hva det måtte være) kan fjernes med varig virkning?
De 3 siste årene har flere personer med evner for å rense hus, eiendommer og mennesker etc, forsøkt å fjerne de. Både vennlig, ydmykt og det motsatte har vært forsøkt. Det har også vært personer som er godt kjent i Norge som har jobbet.
Det beste resultatet er 5 dager med ro, etter at en kristen prest utførte sine handlinger.
Men altså; "De" finner enten veien tilbake, blir hentet tilbake, er ikke fjernet, eller så er det nye som overtar.
Det er nå 3. generasjon som blir plaget. Uten å skrive hva det dreier seg om, så har flere av de som vi har kontaktet utbrutt: Hvordan orker dere å bo der?
Et par av de har også blitt stoppet, Bl.a. en person fikk et lite hyggelig "besøk" hjemme, og valgte å avbryte arbeidet. Typisk nok, så virket denne person til å ha "truffet" noe ved sitt besøk.
Selv om vi har vært UTSLITTE i mange år, har vi ikke tenkt annet enn at eiendommen er vår, det er vår tid, og nå vil vi ha fred!
Derfor etterspør jeg nå råd på dette forumet.
Alle svar i sannhet, mottas med takk!
mvh
Why!
Kan noen gi tips om hvordan plagsomme ånder (eller hva det måtte være) kan fjernes med varig virkning?
De 3 siste årene har flere personer med evner for å rense hus, eiendommer og mennesker etc, forsøkt å fjerne de. Både vennlig, ydmykt og det motsatte har vært forsøkt. Det har også vært personer som er godt kjent i Norge som har jobbet.
Det beste resultatet er 5 dager med ro, etter at en kristen prest utførte sine handlinger.
Men altså; "De" finner enten veien tilbake, blir hentet tilbake, er ikke fjernet, eller så er det nye som overtar.
Det er nå 3. generasjon som blir plaget. Uten å skrive hva det dreier seg om, så har flere av de som vi har kontaktet utbrutt: Hvordan orker dere å bo der?
Et par av de har også blitt stoppet, Bl.a. en person fikk et lite hyggelig "besøk" hjemme, og valgte å avbryte arbeidet. Typisk nok, så virket denne person til å ha "truffet" noe ved sitt besøk.
Selv om vi har vært UTSLITTE i mange år, har vi ikke tenkt annet enn at eiendommen er vår, det er vår tid, og nå vil vi ha fred!
Derfor etterspør jeg nå råd på dette forumet.
mvh
Why!
Antall ord: 223
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- Varig fjerning av plagsomme ånder
For meg høres det ut som om det er en "portal" som de kaller det, på stedet.WHY skrev:Hei.
<klippet ned bittelitt... >
mvh
Why!
En portal er enslags åpning inn mot en annen dimensjon, enten en som er naturlig på stedet, - eller en som er åpnet av folk som har drevet med magiske ritualer, eller lignende.
Det kan nesten høres ut som om de har "fjernet vannet men ikke lekkasjen" - de du har hatt på besøk for å hjelpe.
Dersom det er en "portal" - så er det flere mulige resultat ;Et par av de har også blitt stoppet, Bl.a. en person fikk et lite hyggelig "besøk" hjemme, og valgte å avbryte arbeidet. Typisk nok, så virket denne person til å ha "truffet" noe ved sitt besøk.
- Portalen kan stenges, og aldri mer åpnes,
- porttalen kan reduseres / dempes, men ikke fjernes,
- portalen kan ikke stenges og ikke fjernes
Men og det er litt viktig, - den som eventuelt kan vurdere en portal, må være en som virkelig vet hva h*n gjør, fordi en portal kan ha krefter som går langt utover det en amatør kan håndtere.
og jeg er iallfall foreløpig en amatør i så henseende....
Håper du får svar som hjelper deg bedre.
mvh Asbjørn
Antall ord: 246
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Hei Asbjørn, og takk for svar.
Portal
Angående portaler så har du rett.
Jeg vet og tror det er slike hos oss, selv om jeg ikke kjenner til om portaler rent vitenskapelig kan bevises.
Imidlertid tilsier virkning og kinesiologisk test at det hos oss er flere portaler, med en hovedportal.
På samme måte vet jeg også at noen har blitt stengt. Og hovedportalen ble satt til kun returfunksjon.
Men, spørsmålet kan jo være om det er slik du beskriver, og/eller om det er noen som åpner de igjen.
Jeg har valgt ikke å skrive så detaljert, og/eller mye om situasjonen, i håp om at et kort spørsmål lettere skulle kunne besvares.
Håper derfor på mange innspill.
Forenede krefter.
Jeg forespurte et par av de som har vært her, om det ikke kunne være en god ide å samle flere av renserne, samtidig. For flere samlet burde gi mer kunnskap. Og kunnskap er jo makt. (Klar over "flere kokker, mer søl", men med en gitt strategi mener jeg det burde være en adekvat ressurs. Dessverre fikk jeg aldri noe respons på det.
mvh
Why!
Portal
Angående portaler så har du rett.
Jeg vet og tror det er slike hos oss, selv om jeg ikke kjenner til om portaler rent vitenskapelig kan bevises.
Imidlertid tilsier virkning og kinesiologisk test at det hos oss er flere portaler, med en hovedportal.
På samme måte vet jeg også at noen har blitt stengt. Og hovedportalen ble satt til kun returfunksjon.
Men, spørsmålet kan jo være om det er slik du beskriver, og/eller om det er noen som åpner de igjen.
Jeg har valgt ikke å skrive så detaljert, og/eller mye om situasjonen, i håp om at et kort spørsmål lettere skulle kunne besvares.
Håper derfor på mange innspill.
Forenede krefter.
Jeg forespurte et par av de som har vært her, om det ikke kunne være en god ide å samle flere av renserne, samtidig. For flere samlet burde gi mer kunnskap. Og kunnskap er jo makt. (Klar over "flere kokker, mer søl", men med en gitt strategi mener jeg det burde være en adekvat ressurs. Dessverre fikk jeg aldri noe respons på det.
mvh
Why!
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2011 11:43
- 13
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 72 ganger
Det her er en tanke men ut fra min egen erfaring ;
Det er en portal som er enveigs, det vil utfra min erfaring bli en helsikes bra "mangnet" på ånder som er lei av å traske rundt og vil over. De finnes, har møtt på flere og de kan virke til tider sinte slitne og ikke særlig hyggelige.
Så for meg høres det ut som noen har laget det Guardian kaller one way gateway, and a busy one at that.
( ja må nestne slenge med at Guardian er vell en som følger etter meg, en slags hjelper of sorts og han snakker med meg rett som det er )
Skal en roe det ned kreves det MYE arbeid at noen som ikke er lettskremte og som veit hva de driver med.
De jeg veit om tror jeg ikke har den rette erfaringa, og han som jeg veit har den rette erfaringa er desverre i New York..... Så håper du klarer å spore opp noen som kan hjelpe dere
Flawelli
Det er en portal som er enveigs, det vil utfra min erfaring bli en helsikes bra "mangnet" på ånder som er lei av å traske rundt og vil over. De finnes, har møtt på flere og de kan virke til tider sinte slitne og ikke særlig hyggelige.
Så for meg høres det ut som noen har laget det Guardian kaller one way gateway, and a busy one at that.
( ja må nestne slenge med at Guardian er vell en som følger etter meg, en slags hjelper of sorts og han snakker med meg rett som det er )
Skal en roe det ned kreves det MYE arbeid at noen som ikke er lettskremte og som veit hva de driver med.
De jeg veit om tror jeg ikke har den rette erfaringa, og han som jeg veit har den rette erfaringa er desverre i New York..... Så håper du klarer å spore opp noen som kan hjelpe dere
Flawelli
Antall ord: 171
Innom av og til en skjelden gang
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
- - Varig fjerning av plagsomme ånder
Jeg antar at det ikke er flere tips å få på denne tråden?
Men jeg prøver igjen for vi har det UTROLIG slitsomt!
Det berører bokstavelig talt nesten alt, både privat og i jobb.
Helse, adferd, biler, elektrisk utstyr, strømnett, nabofeider (kan dokumentere at vi ikke er ansvarlig)
osv, osv.
Vi har (selvfølgelig) heller ikke fred på natta.
Jeg har i perioder ført dagbok, slik at jeg kan dokumentere en rød tråd i f...skapen, og kunne således ha skrevet side opp og side ned, om alle ting som skjer. ELLER, jeg kunne skrevet EN setning, med hva som ikke er berørt!
Vi har også vært gjennom flere legekontroller i tillegg til alternative tester, der alle prøver er normale, men vi er fullstendig utmattet som også flere synske har sett,
både ved besøk og over tlf.
MEN: Kunnskap er makt! Derfor prøver jeg også å finne ut så mye som mulig selv. Jeg har allerede skjønt at også innefor det alternative er det "11 svar på 10 spørsmål"!
Kan Asbjørn og Flawelli skrive litt mer om hva dere vet om portaler og VIRKEMÅTEN rundt dette?
Altså f.eks." En portal kan stenges / ikke stenges." HVORDAN og HVORFOR?
mvh
Why!
Men jeg prøver igjen for vi har det UTROLIG slitsomt!
Det berører bokstavelig talt nesten alt, både privat og i jobb.
Helse, adferd, biler, elektrisk utstyr, strømnett, nabofeider (kan dokumentere at vi ikke er ansvarlig)
osv, osv.
Vi har (selvfølgelig) heller ikke fred på natta.
Jeg har i perioder ført dagbok, slik at jeg kan dokumentere en rød tråd i f...skapen, og kunne således ha skrevet side opp og side ned, om alle ting som skjer. ELLER, jeg kunne skrevet EN setning, med hva som ikke er berørt!
Vi har også vært gjennom flere legekontroller i tillegg til alternative tester, der alle prøver er normale, men vi er fullstendig utmattet som også flere synske har sett,
både ved besøk og over tlf.
MEN: Kunnskap er makt! Derfor prøver jeg også å finne ut så mye som mulig selv. Jeg har allerede skjønt at også innefor det alternative er det "11 svar på 10 spørsmål"!
Kan Asbjørn og Flawelli skrive litt mer om hva dere vet om portaler og VIRKEMÅTEN rundt dette?
Altså f.eks." En portal kan stenges / ikke stenges." HVORDAN og HVORFOR?
mvh
Why!
Antall ord: 218
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Jeg vil anbefale å få noen på plass hos dere, for å se på det, - men noen som vet hva det er snakk om.
Selv bor jeg for langt unna, - så du bør finne noen andre.
Vi har noen folk tilgjengelig her på paranormal, og om noen tilbyr seg, - kan jeg evt fortelle om hva jeg tror / ikke tror om vedkommende.
Kostnadsmessig, bør det holde med bensinutgifter...
( hold deg unna de som skal ha peng i masservis... )
A
Selv bor jeg for langt unna, - så du bør finne noen andre.
Vi har noen folk tilgjengelig her på paranormal, og om noen tilbyr seg, - kan jeg evt fortelle om hva jeg tror / ikke tror om vedkommende.
Kostnadsmessig, bør det holde med bensinutgifter...
( hold deg unna de som skal ha peng i masservis... )
A
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg er litt enig med de over her jeg da, men som du sier det er fler en en men jeg tror det kan være lurt og finne noen med sjamanis bakrund eller noe slik som kan ta jobben med i det minste lokalisere problemt og kansje gi dere en løsning.
det er ikke alle portaler som kan lukkes, men de som har grei på slikt kan gjøre betydelig beder for dere som bor der hvis dem ikke får lukket den.
Har selv bod i hus med portaler og det er utrolig slitsomt og ikke minst plagsomt.
Man minster litt kontrollen over det som skjer og når man endelig tror det er stille braker helvet løs på nytt.
Jeg kan ikke annet enn og ønske deg lykke til og at alt ordner seg så det blir levelig igjen for dere.
det er ikke alle portaler som kan lukkes, men de som har grei på slikt kan gjøre betydelig beder for dere som bor der hvis dem ikke får lukket den.
Har selv bod i hus med portaler og det er utrolig slitsomt og ikke minst plagsomt.
Man minster litt kontrollen over det som skjer og når man endelig tror det er stille braker helvet løs på nytt.
Jeg kan ikke annet enn og ønske deg lykke til og at alt ordner seg så det blir levelig igjen for dere.
Antall ord: 146
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Asbjørn skrev:Jeg vil anbefale å få noen på plass hos dere, for å se på det, - men noen som vet hva det er snakk om. (Utdrag)
A
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Heksepusen skrev:, men som du sier det er fler en en men jeg tror det kan være lurt og finne noen med sjamanis bakrund eller noe slik som kan ta jobben med i det minste lokalisere problemt og kansje gi dere en løsning.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
(Fikk ikke til å binde utdrag av ovenstående sitater sammen med innlegget som følger)
Vi har hatt tilsammen 9 behandlere som har vært på stedet, 2 samtidig på det meste.
EN av de antar jeg hadde sjamanistiske egenskaper?, Hun brukte ihvertfall en håndholdt tromme som lignet på det jeg har sett hos indianere.
Spesielt min kone merket effekt av denne behandlingen. Hun fikk faktisk bedre hudfarge, huden ble glattere, og hun følte seg lettere, både fysisk og mentalt.
Samme natt så hun en munk i stua, etter å ha vært på badet.
Dagen etter var hun like sliten osv som før.
Ut over det har vi hatt fjernbehandling både av noen som har vært her, og ikke har vært her.
Har også forsøkt godkjent healer, fra Det Norske Healerforbund.
Merket behandllingen hans helt til jeg kom inn i gården hjemme. Da var det som om en bryter ble slått på, og de vanlige kroppslige symptomene slo til igjen. OG, det var ikke noe utrensingsreaksjon, for dette er noen dager siden, og jeg har ikke merket noe fremgang.
Teller jeg med "vanlige" behandlere, leger/naturterapeuter, er det over 30 personer i direkte eller indirekte tilknytning til enten å fjerne de nedbrytende kreftene, eller behandle kropp og sinn for påvirkninger.
Det har ingen hensikt for oss å flytte, for 2 i familien som bor på andre siden av kloden, blir utsatt for det samme der. Og, som jeg har skrevet før; Vi blir berørt hvorsomhelst. Butikk, i bilen, i skogen, etc.
Men det er jeg og kona som er hardest rammet. Det virker logisk av flere årsaker, men sikkert mest pga at vi bor på stedet. (Jeg har alltid bodd der)
DERFOR også, vil jeg ikke gi meg før jeg har fjernet de ansvarlige.
Jeg har fått høre av flere av de "synske" at jeg har evner. Har ikke tenkt så mye over dette. Men dersom det er riktig, og når så mange har vært her, og vi fremdeles er plaget, er det også en grunn til at jeg vil vite mer om alle ting. HVORDAN virker en PORTAL, HVORFOR kjenner vi noen gang lukter, andre ganger ikke. HVORFOR merkes nærværet noen ganger, og noen ganger ikke. HVA finnes kort og godt av kunnskap om dette?
Why
Vi har hatt tilsammen 9 behandlere som har vært på stedet, 2 samtidig på det meste.
EN av de antar jeg hadde sjamanistiske egenskaper?, Hun brukte ihvertfall en håndholdt tromme som lignet på det jeg har sett hos indianere.
Spesielt min kone merket effekt av denne behandlingen. Hun fikk faktisk bedre hudfarge, huden ble glattere, og hun følte seg lettere, både fysisk og mentalt.
Samme natt så hun en munk i stua, etter å ha vært på badet.
Dagen etter var hun like sliten osv som før.
Ut over det har vi hatt fjernbehandling både av noen som har vært her, og ikke har vært her.
Har også forsøkt godkjent healer, fra Det Norske Healerforbund.
Merket behandllingen hans helt til jeg kom inn i gården hjemme. Da var det som om en bryter ble slått på, og de vanlige kroppslige symptomene slo til igjen. OG, det var ikke noe utrensingsreaksjon, for dette er noen dager siden, og jeg har ikke merket noe fremgang.
Teller jeg med "vanlige" behandlere, leger/naturterapeuter, er det over 30 personer i direkte eller indirekte tilknytning til enten å fjerne de nedbrytende kreftene, eller behandle kropp og sinn for påvirkninger.
Det har ingen hensikt for oss å flytte, for 2 i familien som bor på andre siden av kloden, blir utsatt for det samme der. Og, som jeg har skrevet før; Vi blir berørt hvorsomhelst. Butikk, i bilen, i skogen, etc.
Men det er jeg og kona som er hardest rammet. Det virker logisk av flere årsaker, men sikkert mest pga at vi bor på stedet. (Jeg har alltid bodd der)
DERFOR også, vil jeg ikke gi meg før jeg har fjernet de ansvarlige.
Jeg har fått høre av flere av de "synske" at jeg har evner. Har ikke tenkt så mye over dette. Men dersom det er riktig, og når så mange har vært her, og vi fremdeles er plaget, er det også en grunn til at jeg vil vite mer om alle ting. HVORDAN virker en PORTAL, HVORFOR kjenner vi noen gang lukter, andre ganger ikke. HVORFOR merkes nærværet noen ganger, og noen ganger ikke. HVA finnes kort og godt av kunnskap om dette?
Why
Antall ord: 395
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg for står godt at du vil til buns i ting for slik kan man ikke ha det.
dessverre kan svaren på det du lurer på bare spekkulkeres i sånn forskningsmessig sett. og enkelte ting kan ingen forklare.
Men her kommer det jeg mener så for de som vil spise meg.
en portal kan man samme ligne med en vei noen ganger er slike enveiskjjørt det vil si den slipper enten tin Bare ut eller den slipper kunn ting inn til oss. slike portaler har eksitert i mange 1000 år og hvis slike portaler er åpne så kan da ånden også komme eller gå hos oss. Er derfor de synske ikke finner det dem kaller stedbunde ånder.
jeg vil nok si at mennsker å ånder altid har hvert nærhverande det er bare som du selv sier noen ganger merker man dem andre ganger ikke man bare vet at dem er der.
Måten man merker det på er som du selv sier mange måter. små vinddrag,lukter berøring osv.
hvorfor vet jeg ikke helt men noe sier meg at slikt har med energien vi omgir oss med
Hvor mye fakta det finnes om ting aner jeg ikke men jeg vil nok si at det til stadighet kommer frem nye ting om emne.
Uansett kan jeg ikke noe annet enn å ønske deg og dine lykke til.
dessverre kan svaren på det du lurer på bare spekkulkeres i sånn forskningsmessig sett. og enkelte ting kan ingen forklare.
Men her kommer det jeg mener så for de som vil spise meg.
en portal kan man samme ligne med en vei noen ganger er slike enveiskjjørt det vil si den slipper enten tin Bare ut eller den slipper kunn ting inn til oss. slike portaler har eksitert i mange 1000 år og hvis slike portaler er åpne så kan da ånden også komme eller gå hos oss. Er derfor de synske ikke finner det dem kaller stedbunde ånder.
jeg vil nok si at mennsker å ånder altid har hvert nærhverande det er bare som du selv sier noen ganger merker man dem andre ganger ikke man bare vet at dem er der.
Måten man merker det på er som du selv sier mange måter. små vinddrag,lukter berøring osv.
hvorfor vet jeg ikke helt men noe sier meg at slikt har med energien vi omgir oss med
Hvor mye fakta det finnes om ting aner jeg ikke men jeg vil nok si at det til stadighet kommer frem nye ting om emne.
Uansett kan jeg ikke noe annet enn å ønske deg og dine lykke til.
Antall ord: 230
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Takk for svar Heksepusen.
Jeg forstår at det er vanskelig å komme med noe fasitsvar på et slikt tema.
Men jeg tenker altså at jo mer man vet, og kopler dette opp mot annen erfaring/kunnskap/etc, sammen med logisk tenkning og åpenhet, så tror i hvertfall jeg at man har større mulighet for løsning.
Jeg vil derfor følge med videre, om det skulle være flere tanker/tips som kommer inn.
Slik sett vil jeg benytte anledningen til å takke for at det finnes et slikt forum!
Ellers kan jeg vel legge til at jeg er født postivt nysgjerrig, og postivt løsningsorientert.
Har alltid vært opptatt av å vite HVORFOR ting er som de er. Er vel også kjent for å være positivt egen,
så jeg fortsetter kampen. Jeg skriver kampen, og ikke "kampen". For jeg vet med sikkerhet nå at dette ikke er "noen" som bare vil erte, eller ha det "morro". OG de har fått nok av muligheter til fredelig løsning.
Jeg er av typen som aller helst vil løse ting på en rolig, fornuftig og ordentlig måte. Men går ikke det kan jeg bli "grinete".
Why
Jeg forstår at det er vanskelig å komme med noe fasitsvar på et slikt tema.
Men jeg tenker altså at jo mer man vet, og kopler dette opp mot annen erfaring/kunnskap/etc, sammen med logisk tenkning og åpenhet, så tror i hvertfall jeg at man har større mulighet for løsning.
Jeg vil derfor følge med videre, om det skulle være flere tanker/tips som kommer inn.
Slik sett vil jeg benytte anledningen til å takke for at det finnes et slikt forum!
Ellers kan jeg vel legge til at jeg er født postivt nysgjerrig, og postivt løsningsorientert.
Har alltid vært opptatt av å vite HVORFOR ting er som de er. Er vel også kjent for å være positivt egen,
så jeg fortsetter kampen. Jeg skriver kampen, og ikke "kampen". For jeg vet med sikkerhet nå at dette ikke er "noen" som bare vil erte, eller ha det "morro". OG de har fått nok av muligheter til fredelig løsning.
Jeg er av typen som aller helst vil løse ting på en rolig, fornuftig og ordentlig måte. Men går ikke det kan jeg bli "grinete".
Why
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Landsdel
Har fått et par pm med spørsmål om hvor i landet vi holder til, for om mulig at det kan føre til at noen lettere kan respondere.
Vi bor på Østlandet i Buskerud Fylke.
mvh
Why
Har fått et par pm med spørsmål om hvor i landet vi holder til, for om mulig at det kan føre til at noen lettere kan respondere.
Vi bor på Østlandet i Buskerud Fylke.
mvh
Why
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
xyrea
Jeg har svart på din pm, men til tross for at det står at den er sendt, ligger den fortsatt i "utboksen", og ikke i "sendt" boksen.
Har du fått den?
mvh
Why
Jeg har svart på din pm, men til tross for at det står at den er sendt, ligger den fortsatt i "utboksen", og ikke i "sendt" boksen.
Har du fått den?
mvh
Why
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Meldinger du sender blir liggende i utboks fram til mottaker har åpnet den, og blir så flyttet til "sendt".WHY skrev:xyrea
Har du fått den?
mvh
Why
Tilbake til trådens tema!
Lilja
Antall ord: 63
Hide post links |