Jeg drømmer ofte att jeg våkner opp i sengen min og ser ut i rommet, det er ett kraftig meget ondskapsfullt mørke som dekker hele rommet mitt, og leiligheten, det er som om det er flytende men kjennes som luft. dette er mørke som sluker opp alt av lys og håp. Jeg våkner og får en slags kvalmende panisk følelse og løper rundt å skrur på alle lysene, men lysstrålene rekke rikke lenger en ca 5cm ut i rommet før de blir kvelt av den mørke skyggen, jeg skrudde tilogmed den store yardblasteren min på, den hjalp heller ikke. Så når ignenting virker og jeg er fortapt, fanget i mørket så slutter drømmen.
Dette har jeg drømt om ca 4-5 ganger.
En gang så våknet jeg i dette mørket reiste meg opp å så ned mot det store speilet fra køyesenga, under speilet lå alle de jag var glad i, onkel, mormor, pappa, og noen andre, det var blod overalt noen av dem var døde mens andre gispet etter luft, de var presset opp mot speilet mens de lå på gulvet. Jeg reiste meg og løp ut i gangen der var mamma, hun var veldig forvirret og ble tiltrukket av denne onde mørke kraften, jeg tok tak i hun men hun prøvde så godt hun kunne å rive seg løs og komme seg til det store gamle speilet på rommet mitt sammen med de andre. Jeg klarte å få hun ut på gangen og der var det lyst og mamma ble normal igjen, så slutta drømmen. Det var veldig tragisk og ekkelt. Kan det være en ond energi i leiligheten min?? Det er en veldig gammel bygning, tror den ble bygd før første verdenskrig. Men jeg ønsker ikke å bli kvitt den "onde energien" om den finnes, jeg synes det er ganske fascinerende. Jeg vil bare vite hva det er for noe, om det er noe, kanskje noen her vet svare eller har hatt lignende drømmer
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Er leiligheten min besatt av en ond kraft? Repeterende drøm.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Apr 2012 00:21
- 12
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rett over gata!
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
Er leiligheten min besatt av en ond kraft? Repeterende drøm.
Antall ord: 351
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
- Er leiligheten min besatt av en ond kraft? Repeterende drø
Det kan jo bare være et vanlig mareritt? Men siden du virker å ha allerede bestemt deg for at det er en ond kraft, kan det jo umulig være det. Vonde drømmer trenger ikke å være mer enn akkurat det de er, vonde drømmer.
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |