Jeg har en kompis som ofte har anfall. Legene finner ikke ut hva det er. Når han får anfall rister han i hele kroppen, blir borte vekk samtidig som øynene hans blir hvite (pupillene ruller oppover) og begynner å mumle rare ord. Etter på besvimer han. Det jeg og hans ene venninne fant ut når vi begynte å legge merke til hva han sa mens han hadde anfall gjorde oss sjokkerte. Vi begge har erfart at det er noe mer mellom himmel og jord enn vi vet og det er derfor vi begynte å legge ekstra merke til hva han.
"Zierena." Var et navn (jeg er ganske sikker på at det er et navn) han sa flere ganger. Blant annet
"Zierena. Ila Ila. Zierena Achbar." og flere ord som jeg ikke fikk med meg rett og slett fordi det var en blanding mellom arabisk og japansk. Han var i denne transen som jeg nå vet at det var i over 10 minutter og da jeg ble sur fordi hjelperne mine og de fra den andre siden som jeg ser til vanlig sa at jeg måtte stanse han, og begynte selv å snakke til Zerena om at hun måtte komme seg ut av kompisen min fordi nå gadd jeg ikke mer. Plutselig begynte jeg å høre stemmen hennes selv og det rare språket og hun var utrolig sur. Kompisen min begynte å gjenta henne igjen men med en sintere stemme. For å få han ut av transen måtte jeg og venninna mi slå til han et par ganger for å få han tilbake til virkeligheten.
Da han våknet husket han først ingenting... deretter begynte han å tegne og skrive ned det han hørte ettersom vi ikke tillot at hans skulle havne i transe igjen. Det han tegnet var en runding med et slags kryss i og en Z. Deretter et st. peters kors med en runding over med et kryss i. Så begynte han å skrive 16. Juni flere ganger etter hverandre.
Da han begynte å huske hva som hadde skjedd fullførte vi hverandres setninger da han beskrev henne fordi jeg har sett denne dama før. Hun er nesten som satan selv.
Det jeg lurer på er om noe på forumet vet hvem Zierena er? Hva tegnene og ordene betyr? Og om det finnes hjelp for kompisen min slik at han slipper å ha det sånn?
Jeg, mine hjelpere, venninna og Rai (hjelperen hennes) klikket alle på denne Zierena. Hjelpere våre ble rasende på henne og Rai bruker ikke en gang å bli sint, men denne gangen klikket han på henne. Det var en forbausende opplevelse. Håper jeg har postet dette innlegget i riktig forum.
Håper på svar
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Transe, Zierena, st. Peters kors?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2012 15:07
- 12
- Kjønn (valgfri): Jente
- Blitt takket: 2 ganger
Transe, Zierena, st. Peters kors?
Antall ord: 451
When I see you all my fears show up and this happens in nightmares, but I never wake up...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2012 00:49
- 12
- Lokalisering: Steinkjer
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 9 ganger
- Transe, Zierena, st. Peters kors?
Hei!
Disse anfallene kan høres ut som epilepsi-anfall, da min far hadde lignende anfall en del år tilbake, der han ofte fikk kramper i spesielt armer og ben, og han kunne også begynne å mumle diverse ord, som ingen av oss klarte å finne noe svar på. Men da du sier legene ikke klarer å finne ut hva det er som er i veien med vedkommende, vet du om han har blitt undersøkt for epilepsi?
Uansett grunnen til disse anfallene høres dette skummelt ut, og håper dere finner ut av dette!
Disse anfallene kan høres ut som epilepsi-anfall, da min far hadde lignende anfall en del år tilbake, der han ofte fikk kramper i spesielt armer og ben, og han kunne også begynne å mumle diverse ord, som ingen av oss klarte å finne noe svar på. Men da du sier legene ikke klarer å finne ut hva det er som er i veien med vedkommende, vet du om han har blitt undersøkt for epilepsi?
Uansett grunnen til disse anfallene høres dette skummelt ut, og håper dere finner ut av dette!
Antall ord: 93
Nothing fucks up your Friday like realizing that it's only Tuesday.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Ja, han har blitt testet for epilepsi og lignede diagnoser, men ingenting stemmer. Han har også tatt MR og diverse, men de finner ingenting. Utrolig spennende, men ja som du sier, skummelt.
Antall ord: 32
When I see you all my fears show up and this happens in nightmares, but I never wake up...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
- Blitt takket: 1 gang
Han burde oppsøke medium. Dette minner meg om exorcisten.
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Det er det som ofte blir feil ! At folk ofte ser ut til å tro at skumle hollywood filmer gir et reelt bilde av det åndelige,- hens mange " hjelp jeg er forfulgt av ondskap" innlegg
Dette høres ut som noe celebralt,- altså en sykdom, skade eller forstyrrelse i hjernen.
Dette høres ut som noe celebralt,- altså en sykdom, skade eller forstyrrelse i hjernen.
Antall ord: 49
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
- - Transe, Zierena, st. Peters kors?
Ja, satser på det egentlig. Selv om legene og sykehus ikke finner noe galt med han. Det eneste vi kan gjøre er å støtte han og prøve å få han tilbake til "virkeligheten" når han har disse såkalte anfallene.Arven skrev:Det er det som ofte blir feil ! At folk ofte ser ut til å tro at skumle hollywood filmer gir et reelt bilde av det åndelige,- hens mange " hjelp jeg er forfulgt av ondskap" innlegg
Antall ord: 93
Hide post links |