Hei jeg lurer på en tin? jeg kan liksom føle hjertebankene i hendene mine. Bankene kan også på en måte koble seg til hodet mitt. jeg lurer på om dete kan brukes til Healing eller om dette er noe helt annent???
Blir kjempe glad for svar<3
Healing og annen alternativ medisin ⇒ banking
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2011 11:43
- 13
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 72 ganger
- banking
hei må nesten skuffe deg litt her.
Det du opplever er helt vandlig, en skal foreksempel aldri ta pulsen med tommelen da du ofte vil kjenne din egen puls.
Skal du bruke dette så er mitt råd her, når du healer tenk på lyden hjerte lager, det er den første lyden et menneske hører forsterk den og bruke den som en forsterker
Flawellil
Det du opplever er helt vandlig, en skal foreksempel aldri ta pulsen med tommelen da du ofte vil kjenne din egen puls.
Skal du bruke dette så er mitt råd her, når du healer tenk på lyden hjerte lager, det er den første lyden et menneske hører forsterk den og bruke den som en forsterker
Flawellil
Antall ord: 67
Innom av og til en skjelden gang
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- banking
eller dette kommer når jeg tenker på hjertet mitt og lydene det lager Takk for svaret<3
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- banking
Ikke noe problem
Husk det trenger ikke være noe "utrolig" for at det skal fungere
Det enkle er ofte det beste og også det sterkeste
Flawelli
Husk det trenger ikke være noe "utrolig" for at det skal fungere
Det enkle er ofte det beste og også det sterkeste
Flawelli
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- banking
Angående healing:
Det kan være smart å se for deg at du er ute i en skog, du har ingen sko på føttene dine, og at du lar føttene dine være godt plantet på bakken, mens du lar gresset kile tærne dine. Og så kan du puste i takt med moder jord. Mens du lar naturen og sola fylle hele deg.
Dette kalles jording, og er viktig å bruke, før du skal heale.
Det kan være smart å se for deg at du er ute i en skog, du har ingen sko på føttene dine, og at du lar føttene dine være godt plantet på bakken, mens du lar gresset kile tærne dine. Og så kan du puste i takt med moder jord. Mens du lar naturen og sola fylle hele deg.
Dette kalles jording, og er viktig å bruke, før du skal heale.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- banking
En anna ting som også kan være lurt; Puff smerten til andre fra deg, ikke ta den innover deg.
En sa til meg om healing ; Du er ladern, du skal lade opp kroppen til den du healer slik at den får energi til og kjempe vidre.
Flawelli
Putter med denne her mest fordi den er morsom ; http://www.youtube.com/watch?v=Q7pB2-3QlFg
En sa til meg om healing ; Du er ladern, du skal lade opp kroppen til den du healer slik at den får energi til og kjempe vidre.
Flawelli
Putter med denne her mest fordi den er morsom ; http://www.youtube.com/watch?v=Q7pB2-3QlFg
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2011 11:18
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- banking
Dette er nok pulsen din og det er veldig vanelig. En ting dog hvis du kjenner på en måte hjerteslag i hele kroppen veldig ofte så ville jeg ha bedt legen om å måle blodtrykket ditt neste gang du var inne for det kan av og til bety at blodtrykket er for høyt eller for lavt, men hvis det bare er noe du føler av og til så er dette helt vanelig.
Jeg vil legge til dog at når jeg lager energi felt og energi baller så føler jeg ofte at de pulserer i takt med pusten min, vår energi er knyttet til vårt liv, så man kan ofte føle at energi pulserer etter pust eller kjerteslag, men da må man få tak i energien først, hvis man bare føler det i håndflatene så er det bare pulsen din.
Jeg vil legge til dog at når jeg lager energi felt og energi baller så føler jeg ofte at de pulserer i takt med pusten min, vår energi er knyttet til vårt liv, så man kan ofte føle at energi pulserer etter pust eller kjerteslag, men da må man få tak i energien først, hvis man bare føler det i håndflatene så er det bare pulsen din.
Antall ord: 150
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |