Helt siden jeg ble kjent med én spesiell mann har jeg møtt han i drømme veldig ofte. Vi har hatt samtaler i drømme og vært sammen. Dette har pågått i ca 10 år. Han har betydd mye for meg og vi har vært samboere noen år tilbake, men det fungerte ikke. Dette skjer spesielt når vi ikke har hatt noe særlig kontakt med hverandre i virkeligheten.
Hva er dette for noe? Er det bare min hjerne som styrer på i søvne, eller er det mulig å møte en annen person i "drømmeverden"? Har noen andre noen synspunkt på dette?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Møter en spesiell person ofte i drømme.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- Møter en spesiell person ofte i drømme.
Kanskje dere har indirekte kontakt med hverandre? Det er jo mulig å sende tanker over til hverandre. Du skal ikke se bort i fra, at dere kommuniserer med hverandre, via drømmer.
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
Kan det ikke bare være at den personen har betydd mye for deg, og derfor drømmer du mye om han?Tranee skrev:Helt siden jeg ble kjent med én spesiell mann har jeg møtt han i drømme veldig ofte. Vi har hatt samtaler i drømme og vært sammen. Dette har pågått i ca 10 år. Han har betydd mye for meg og vi har vært samboere noen år tilbake, men det fungerte ikke. Dette skjer spesielt når vi ikke har hatt noe særlig kontakt med hverandre i virkeligheten.
Hva er dette for noe? Er det bare min hjerne som styrer på i søvne, eller er det mulig å møte en annen person i "drømmeverden"? Har noen andre noen synspunkt på dette?
Antall ord: 134
Hide post links |
- - Møter en spesiell person ofte i drømme.
Jo, det er det også, men det er mye mer. Det er intensiteten i drømmene og over så mange år og ikke når som helst, kun når kontakten i våken tilstand er brutt på en eller annen måte og det som blir sagt i drømmene er ikke mine ord. Jeg merker forskjell på disse drømmene og vanlige drømmer, for å si det slik. Det er derfor jeg lurer på om noen har opplevd dette og har erfaring fra det. Mange snakker om sjelsmøter i drømme. Vet begge at de har sjelsmøte og vet noen noe mer om dette?Jeppski skrev:
Kan det ikke bare være at den personen har betydd mye for deg, og derfor drømmer du mye om han?
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mar 2012 19:16
- 12
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Spennende tema. Jeg er jo mye "ute og farter" dvs astralreiser. Og jeg har jo noen favorittmennesker her i dette livet jeg har en tendens til å oppsøke i drømme når hemningene er mindre... Men ofte sliter jeg med å finne de, eller det kommer "falske utgaver" av vedkommende. Men av og til kommer de helt av seg selv, og det er helt spesielt. Det er så ekte og det føles ut som om det kommer "utenfra", at det virkelig ER de som oppsøker meg.
Så tanken har slått meg også, at man kan møtes astralt. Baler man for mye med det så kan det bli anstrengt og gå over til "vanlig" surredrømming eller hva man skal kalle det. Føles nesten som om man"tenker i hjel" minnet man har om den andre personen. Men likevel, når man tror man har ødelagt alt, så kan de stå der, lys levende. I drømmen. Eller hva det er. det er i hvert fall veldig pussig...
Så tanken har slått meg også, at man kan møtes astralt. Baler man for mye med det så kan det bli anstrengt og gå over til "vanlig" surredrømming eller hva man skal kalle det. Føles nesten som om man"tenker i hjel" minnet man har om den andre personen. Men likevel, når man tror man har ødelagt alt, så kan de stå der, lys levende. I drømmen. Eller hva det er. det er i hvert fall veldig pussig...
Antall ord: 172
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Feb 2011 22:17
- 13
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Sunnmøre
- Har takket: 40 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Ja det går godt ann..;O) du kan jo spørre han om han opplever det samme?
Hørte om ei som hadde veldig god kjemi med en mann og det var før dei ble ilag og da bruktes dei å møtes astralt..altså ut av kroppen type ting.
Jeg har ikke opplevd dette med levende men bruker å treffe en avdød venn av meg og da har vi mye moro på den "andre siden" eller i våken tilstand i astral turer på astral planet.Vi er jo åndelige vesen selv om vi lever her på jorden.
Hørte om ei som hadde veldig god kjemi med en mann og det var før dei ble ilag og da bruktes dei å møtes astralt..altså ut av kroppen type ting.
Jeg har ikke opplevd dette med levende men bruker å treffe en avdød venn av meg og da har vi mye moro på den "andre siden" eller i våken tilstand i astral turer på astral planet.Vi er jo åndelige vesen selv om vi lever her på jorden.
Antall ord: 100
Hide post links |