Jeg skal svare på alt du skrev som har med meg å gjøre. . Ferdig. Så vidt jeg husker har jeg aldri skrevet noe om over halvparten av det du sutrer om. Men jeg skal likevel ta for meg noe av tingene du sutret.keke skrev:DU skjønner ikke helt... Om maten du spiser ikke råttner betyr d at selv bakterier ikke vil ha d...Hvorfor er det trist? Det er bra at maten varer lengre! Hvordan tror du matvareindustrien hadde vært uten alle de herlige, deilige tilsetningsstoffene? Men det var vel bedre før, ikke sant? Da man måtte salte og krydre maten, slik at man ikke skulle smake at den smake skjemt. Ja, det var de gyldne tidene. Da man ikke hadde konserveringsmiddel som gjør at maten din ikke råtner opp i løpet av 4 dager. Du skjønner kanskje at av E-stoffene som er konserveringsmiddel, er alle helt naturlige?
Som smør vs margarin.. stoler du på kua ? stoler du på kjemikern? Folk dytter i seg vomfyll .. som ER skadelig... disse kunstige "naturlige" konserveringsmiddel... sprøytemiddel ... stråling.. Kom igjen.. bruk hodet litt... jenter i 10 års alderen som kommer i puberteten... vi er en del av et kjemisk forsøk virker d som til tider... anyway.. fortsett som du vil å spis "normal" ... lev i hvetemels tåka skål med cola zero... spis papp pizza med kunstig "kjøtt" på... Dra på fylla.. ta alle vaksiner... alt er helt som d bør være... jobb 9-4.. lån for livet.. stress... slapp av du kan kjøpe fastfood.. perfekt for den travle... begynn dagen med sukker.. avslutt med sukker.. hodepine.. slapp av ta en parasett... betennelse? slapp av Kortison kommer... norge er best på fisk! yeah pakket i Kina... eller lokal opptdretts zombie laks foret med div kraftfor.. soya! hugg ned amazonas vi trenger mer billig soya... plant flere palmer... flere kuer.. er dyra stressa å syke? de bør jo være friske med det buret de bor i.. Ekte Norsk.. Kortreist mat.. yeah.. Vitae pro. vita hjertego, vita frokostblanding med sukker på... slapp av fettet har 0 næringsværdi kan også brukes i maling eller negelakkfjerning..
Har sett en 4 år gammel burger fra mc donalds.. creepy... tar ikke mugg d så spiser ikke jeg d....
Bedre blir d.. bare pøs på med mer... kan ikke vi bare klone kyr.. gris.. Mer GMO... Mer MSG... LA møkka smake.. Ønsker å bli "naturlig" balsamert av all plasten jeg spiser.. og at mitt barnebarn er i puberteten som 5 åring..
Hjelp monsanto å fjerne alle naturlige frøene.. vi trenger kun de som er reistente mot pestisider... MEEER pestisider Utrydd alle livsformer.. Drep jorda... Lag alt i plast...
Jepp folkens ... det er fullt mulig å være så stor idiot at man ikke ser svaret selv om d er hugga inn i fjellet rett foran deg... d er fullt mulig å tro så mye at man i den blinde troa gjør stor skade i troa på at man virkelig gjør noe godt...
en tåpe som e klar over sin ignoranse kan man kalle vis... men når en tåpe kaller sæ vis... D e da tåpe kommer til ordets rette forstand...
Stråling: Har ikke skrevet om stråling, men for å spise stråling, må du være så heldig å spise mat med en radioaktiv kilde.
Vaksiner: Der tar du så skammelig feil at jeg selv skammer meg. Jeg skulle likt å se hva du hadde gjort hvis en ny epidemi med kopper hadde brutt ut.
Hva er det du egentlig sutrer over? Jobb 9-4? Lån for livet? Hvetemelståka?
At fettet har 0 næringsverdi stemmer ikke. Olestra og lignende fettstoffer er ikke lovlig i Norge.
Jeg har ikke sett en 4 års gammel burger fra McDonald's.
GMO er jeg litt skeptisk til, men mine grunner til å være det, er bedre og mer tenkt over, enn dine grunner. MSG har jeg aldri smakt brukt som ren smakstilsetning. Men utifra det jeg har hørt om det, virker det himmelsk. Mer MSG!
Ingen vil vel drepe jorda og lage alt i plast din tullebukk.
Jepp folkens, det keke sier, stemmer virkelig.
Til slutt: Det heter paracet og ellipse skrives slik: ... Kanskje det ikke er lov å rette på slike ting, men når man bruker det tegnet like mye som du gjorde, bør man kunne skrive det rett. Rett tilbake hvis du vil.