Skjønner at det kan være en nedtur. For man tenker og tror at alt er slik det har vært siden tidenes morgen. Både vitenskapen og bibelen, har dokumenter og påpekt at de første menneskene var veganere. De levde på frø, urter, osv. Det er defor vi har de tennene vi har. Det er egnet for å knuse grønnsaker, og ikke kjøtt. Hverken tennene, eller tarmsystemet vårt er laget for behandling av kjøtt. Rovdyr som spiser kjøtt, har jo tenner som er tilpasset den bruken, og har en mage som også er skapt for det. I flg bibelen fikk menneskene lov å spise kjøtt etter syndfloden. Vet ikke hva vitenskapen sier om den biten.Arven skrev:Ja, jeg begynner å helle mot at jeg kanskje bør ta en multi vitamin i tillegg til maten
Nedtur syns jeg, for jeg er ikke så sikker på at alt som er i dem, stå på pakken....
Jeg for min del, har akseptert den biten. At ting ikke lengre er slik den har vært. Synd er det! Blir jo nesten som i SciFi filmer og dokumentarer, hvor alle må spise "kjemisk fremstilt mat", fordi det ikke finnes noe spisende utenfor kappselen.
Jeg tror du skal legge skepsisen til side, selv om det er sundt å være skeptisk.
Fysioterapauten/kostholdsspes. jeg var hos, anbefalte denne:
Pharma Nord, Multivitamin http://www.pharmanord.no/contentServlet/multi.htm