Man kan lese deg som en åpen bok - så lenge man er dyktig og har kontakt med de rette åndene.kråke skrev:Det har du sikkert rett i. At det kommer an på sperringene osv. Det er ikke som om jeg ikke har noen i det hele tatt. Mente forresten ikke at de som er vanskelig å lese har masse svin på skogen Men at de er kanskje private av natur eller holder kortene tett inntil brystet. (jippi, metafortid)helgemann skrev:Kommer an på sperringene dine, og din åpenhet. Du har jo fult ut mulighet å blokkere for innsyn hos deg selv. Kanskje ytterdøren din står vidåpen, og derfor kan man se alt inn i huset ditt.kråke skrev:Ja, det er merkelig... jeg er tydeligvis ekstra lett å lese
Kanskje jeg har under gjennomsnittet svin på skogen?
Så hva syns du, burde jeg bli flinkere til å stenge av energi jeg sender ut i eteren for å ikke plage stakkarene som ev. plukker det opp, eller er det mer deres ansvar å beskytte seg selv og ikke plukke opp ting? (tenker følelser, energi osv)
Føler på en måte at det er min naturlige tilstand å være "åpen" og la energien strømme fritt, ellers føler jeg meg på en måte "innestengt". Kanskje det er noe jeg innbiller meg? Eller kanskje jeg bare gjør det på feil måte...
Om du har "svin på skogen" så er det også lett å lese deg.