Hjemsøkt, Gjenferd & Åndersalvie røkelse..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

salvie røkelse..

Innlegg av lolah »

siden huset mitt bruser over av energier for tiden, og gjør nattesøvna vår elendig og tapper alle mann for energi, begynner jeg å må ty til diverse midler for å selv prøve å rense dem ut...da alle mediumer som kan dette hålder til i oslo området jeg er i nordland...

Har nå bestillt meg salvie.. men er litt skeptisk til dette egentlig...
noen som vet følgende...
driver man energiene ut ?? ut til hva? er litt imot egentlig å bare jage dem på dør, dem har komme hit fordi dem vil oppnå kontakt...??

noen hevder salvie hjelper kanongodt, men at det må gjentas..greit...
men noen steder leser jeg at dette kan gjøre ting værre??

hjelp meg !!!
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- salvie røkelse..

Innlegg av helgemann »

Salvie skal jage ut onde ånder, og negative energier! Har blitt brukt både til husrens, men også til å rense seg selv, før en evt. sermoni.

Før du begynner, tenn røkelse, evt rolig musikk, tenke gode og posetive tanker!

Tenn på salvien, gå rundt i hvert enkelt rom, mens du bruker fjær til å vifte røkelsen inn i kriker og kroker. Husk å sende røkelse bak dører og skap. Har du ikke fjær, kan du prøve å blåse røkelse inn i over alt. Viktig at røkelsen kommer til over alt.

Viktig å være konsentrert, slik at negative energier ikke får slippe til igjen. Anb. vel egentlig å bruke dette av erfarne folk, siden ting og tang kan skje under veis, og da er viktig å vite hva man skal gjøre da.

Lykke til!
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- salvie røkelse..

Innlegg av Kiara »

Det er da folk i området der også som renser hus! Du må ikke helt til Østlandet for å finne hjelp! Så skulle du ikke få has med urolighetene, så finnes det nok hjelp i nerheten av deg. ;)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- - salvie røkelse..

Innlegg av lolah »

helgemann skrev:Salvie skal jage ut onde ånder, og negative energier! Har blitt brukt både til husrens, men også til å rense seg selv, før en evt. sermoni.

Før du begynner, tenn røkelse, evt rolig musikk, tenke gode og posetive tanker!

Tenn på salvien, gå rundt i hvert enkelt rom, mens du bruker fjær til å vifte røkelsen inn i kriker og kroker. Husk å sende røkelse bak dører og skap. Har du ikke fjær, kan du prøve å blåse røkelse inn i over alt. Viktig at røkelsen kommer til over alt.

Viktig å være konsentrert, slik at negative energier ikke får slippe til igjen. Anb. vel egentlig å bruke dette av erfarne folk, siden ting og tang kan skje under veis, og da er viktig å vite hva man skal gjøre da.

Lykke til!
ja det var nettopp det...hvilke ting tenker du kan skje da ?? :-S
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- - salvie røkelse..

Innlegg av lolah »

Kiara skrev:Det er da folk i området der også som renser hus! Du må ikke helt til Østlandet for å finne hjelp! Så skulle du ikke få has med urolighetene, så finnes det nok hjelp i nerheten av deg. ;)
jeg leter tro meg... har hatt husrens her for noen år tilbake, da var det ei som reiste rundt og drev med dette...hun er desværre slutta med reisingen... men jeg hååååper muligheten dukker opp :)
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- salvie røkelse..

Innlegg av Kiara »

Ta kontakt med Nordlysbuen. Skulle tro de vet av noen som kan hjelpe.. ;)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - - salvie røkelse..

Innlegg av helgemann »

lolah skrev:ja det var nettopp det...hvilke ting tenker du kan skje da ?? :-S
At du kan "riste løs" enda mer negative energier. Evt. så kan det være krefter du ikke takler, ikke klarer med, osv. Her jeg bor, var det noen amatører som drev med husrens, de fikk renset husene de jobbet med, men fikk vist en del uheldige ting med seg, som de brukte langt tid på å bli kvitt. Tror de sluttet med det, etter hvert.

Dumt spr., husker ikke hva du har skrevet, men siden du plages så mye, og det ikke hjelper med vanlig husrens, har du/dere vurdert å flytte? Enkelte steder lar seg aldri renses, av ulike årsaker. Huset kan være bygget på samisk offerplass, henrettelses plass, gjennomfartsårer, eller plasser som er gandet/satt ondt på. Det var vanlig før i tiden, at enkelte satt ondt på andres gårder og tomter, både av misunnelse, vrede, og tullskap.

Kom til å tenke på drømmene dine, negative ting i omgivelsene, kan gi utslag i drømmene og! Kroppen sier i fra, at dette stedet ikke er bra for din helse og selvet.
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- salvie røkelse..

Innlegg av Heksepusen »

Jeg skal si meg enig med Helgemannen i innlegget over her.
Jeg pleier selv og bruke salvie en del når det blir urolig i huset, forje stede jeg bode var et ikke rensbar plass tror jeg hadde fire husrens der uten hell, menjeg opplevde at salvien var med på minske ting og til tider pause det, vet jo ikke om det hjelper hos deg da.
her jeg bor nå trenger det sjelden rens av Salvie, så pleier jeg men javne mellomro og kaste litt i vaske vannet når jeg tar husvask, men jeg vet ikke om det hjelper så mye da, men jeg syns i alle fall at det renser godt.
Bare husk at hvis du bruker salvie røkelse på soverom og slikt vil jeg anbefale en liten luft etter på, den lukter ikke skal sove og kan lett vøre litt irriterende.
Uansett lykke til og jeg håper det ordner seg for deg slik at du får det rolig.
Antall ord: 165
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

- salvie røkelse..

Innlegg av reina »

salvie renser for negative energier...jeg kaller det for en slags fredspipe mellom meg å åndene..svir du av litt ceder etterpå tiltrekker du deg positive,gode energier som kan hjelpe deg med komunikasjonen med de fornærmede"åndene".det er som du tar lufta av en ballong"med å rense bort de kranglende negative å onde energiene med salvie"å lager en positiv arena bror/søster forhold med videre diskusjoner..problem løsning med ceder"
Antall ord: 73
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- - - - salvie røkelse..

Innlegg av lolah »

helgemann skrev:
lolah skrev:ja det var nettopp det...hvilke ting tenker du kan skje da ?? :-S
At du kan "riste løs" enda mer negative energier. Evt. så kan det være krefter du ikke takler, ikke klarer med, osv. Her jeg bor, var det noen amatører som drev med husrens, de fikk renset husene de jobbet med, men fikk vist en del uheldige ting med seg, som de brukte langt tid på å bli kvitt. Tror de sluttet med det, etter hvert.

Dumt spr., husker ikke hva du har skrevet, men siden du plages så mye, og det ikke hjelper med vanlig husrens, har du/dere vurdert å flytte? Enkelte steder lar seg aldri renses, av ulike årsaker. Huset kan være bygget på samisk offerplass, henrettelses plass, gjennomfartsårer, eller plasser som er gandet/satt ondt på. Det var vanlig før i tiden, at enkelte satt ondt på andres gårder og tomter, både av misunnelse, vrede, og tullskap.

Kom til å tenke på drømmene dine, negative ting i omgivelsene, kan gi utslag i drømmene og! Kroppen sier i fra, at dette stedet ikke er bra for din helse og selvet.
sannelig skal jeg si deg tanken har slått meg om flytting... men nå er det noe som sier meg at dette muligens ikke er forankret i eigendommen men i oss....
Huset vårt er fra 80 tallet, det er bygget på tomta til en hermetik fabrik som sto her på begynnelsen av 1900 tallet... huset har hatt mange eigere disse 30 år, han som fikk huset byggd tok sitt eget liv her.. så at det er aktivitet her er egentlig litt forståelig..
i 2008 hadde vi et medium her som renset huset... den gang var jeg plaget med fotskritt rundtomkring på natterstid, lys som slo seg på og endel romstrering inne på kjøkkenet.. hadde også en guffen følelse inne på enkelte rom..
hun som var her å gjorde renselsen betegnet dette som en "enkel" renselse.. hun hadde med seg røkelse og tromme, men trengte ikke ta dem i bruk. Hun sendte over to kammer jomfruer (sa hun) fra 1800 tallet, samt denne mannen. dem hadde bare ikke sluppet taket, men var villig til å gå inn i lyset med hjelp fra henne.
Dette hjalp veldig... tusslinga og romstreringa ble borte, det ble et helt anet lys i huset og lyden var ikke mere så kompakt..
Hun lukket også meg, hun sa jeg var veldig åpen å ville lett tiltrekke meg ånder.. dette har virket fint til for et år tilbake.. men nå er det helt anerledes...

ingen tussling og romstrering, ingen som roter i sysakene våre... bare et enormt energifelt rundt babysenga... som forsvinner ut av rommet når jeg ber om det.. men det er her flere ganger i uka alikevel. måten jeg opplever dette kan ikke sammenlignes med slik det var i 2008 pussig
Antall ord: 486

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- - - - - salvie røkelse..

Innlegg av zind »

lolah skrev: Hun lukket også meg, hun sa jeg var veldig åpen å ville lett tiltrekke meg ånder.. dette har virket fint til for et år tilbake.. men nå er det helt anerledes...
Her ligger vel kanskje svaret til problemet ditt også? Kanskje du bare må lære deg å lukke ned, stenge av og jorde deg?? Det må nok gjøres relativt ofte hvis du er så åpen, og spesielt hvis du driver med åndelige ting

Jeg har bare en advarsel når det gjelder salvien; pass på for det blir fort røykfullt og det stinker som fy :iiik hehe, ellers så er det bare å fyre løs! Kan ikke forstå hvordan det kan gjøre vondt verre, annet enn hvis du begynner med seremonier og styrer for å fjerne entiteter og gjør masse ut av det! noen ganger er det enkle det beste. Salvien for å hjelpe til å rense energiene litt, både rundt deg og i huset. Lukke og jobbe med deg selv for å fjerne bevisste entiter hvis det er slik at de kommer til deg, ikke noe som kom med huset etc
Antall ord: 183
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Blitt takket: 9 ganger

- salvie røkelse..

Innlegg av manitou »

Er ikke alt som kan renses bort nei, og flere steder blir det gjort rens på rens på rens, uten resultat, ja - annet enn at det i verste fall blir bare verre og verre. Alt kan ikke "sendes over til Lyset". Naturenergier kan man heller ikke "fjerne", og er det snakk om "klebeånder" eller sterke, negative krefter, så må det helt andre midler til enn stearinlys og røkelse...
Antall ord: 70
Skinwalker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links