Men noe litt snålt er at jeg har fire stk på venstre arm, som danner en "y". Dette har også min sønn, helt likt, samme sted.
Spøkefugler har foreslått at vi er "beamet ned fra samme galakse"
![Laughing :D](./images/smilies/mozilla_laughing.png)
Noen som vet noe om denne kuriositeten?
Moderator: Asbjørn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hudtype/ føflekkmengde er arvelig, men plasseriengen skal i teorien være tilfeldig... Så da er det ekstra påfallende når min sønn og jeg har så få, at vi har en identisk formasjon :mozilla_wink: Han er ennå ganske liten, så han får sikkert fler.Jeg aner ikke hvordan det er med føflekker/ fødselsmerker og arvelighet? Man kan sikkert arve et føflekk-gen, men kan man arve nesten identiske merker? Eller går det innunder tilfeldige sammentreff..?
Hide post links |
Ifølge den teorien må jeg enten ha dødd på veldig mange forskjellige måter, eller så må jeg ha blitt steinet ihjel eller pepret med maskingevær eller noe.Asbjørn skrev:Noen mener at føflekker ( fødselsmerker ) kan komme av arr fra tidligere liv.
Derfor kom jeg på tanken om tatoveringer hos urbefolkning, - samt at man som sjeler reiser i "grupper"...
Familiemeldemmer, og venner man får spesielt god kontakt med, kan ofte være i slike sjelegrupper ...
( herunder også "sjelevenner" ).
Arr av slike tattoer, ( stammesymboler kansje ?) burde kunne vise seg i føflekker kansje ?
Hos folk hvor man har gått tilbake til tidligere liv, står ofte slike føflekker i forbindelse med skaden man døde av...
Bare litt tankespinn....
A
Hide post links |
Kan hende det, - somsagt dette var bare tankespinn, jeg har hørt noe om det, - og visste det var noen tegn på huden.Svartepus skrev:Er det ikke fødselsmerker som skal være arr etter tidligere liv? Sånne flekker som noen har rundt på kroppen?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |