Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDårlige energier ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Luluu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2012 01:05
12
Blitt takket: 1 gang

Dårlige energier ?

Innlegg av Luluu »

Heisan der ute :) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette ;) Jer har vært i kontakt med div mennesker,joda...stemmer at jeg er et menneske som får inn andre mennesker,får innputt-forvarsler av en stemme på min høyre side osv :) Men!!! :-) jeg har samboer,og han har sin datter her annen hver uke.Når hun er her,skjer det mye rart med meg.Men det skjer så mye i huset,tak kroner-lys detter ned,forstyrrelser på tv-radio,ting forsvinner,og banking i vegger,og noen som løper oppe i 2 etj.Gjenstander faller fra hyller,og knuses.Ska sies at hennes mor har et enormt hat mot meg og min samboer.Mine 2 barn er til SIN pappa når dattra er her,de sier de vil ikke være her,pga hun ikke er snill(lang historie;-P ) Har hatt hus rens her,men til ingen nytte:( sies inne på rommet hennes,kunne det føles som exsorsisen tendenser....men jeg kunne gjøre slik osv.Tips og råd hva som kan gjørest?:))) Dette tar så på meg,at jeg har leid en hybel,som jeg er på når hun er her:(
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Dårlige energier ?

Innlegg av Arven »

Det viktigste du gjør er å ikke la denne datteren bli skadelidende og gjort til syndebukk. Hun er en uskyldig tredjepart i en verden som nok ikke er så lett for henne å takle !!

Når det er sagt så finnes det poltergeist. Poltergeist er ingen ånd men ren energi som kan dannes av et menneske som i lengre tid har holdt inne vonde følelser som sinne, frykt og angst. Energien kan til slutt bli så sterk at den omdannes til energi som kan minne om en ånd som kan kaste ting, lage bankelyder osv.
Poltergeist kan ikke kommuniseres med eller renses ut, bare kontrolleres og undertrykkes etter det jeg forstår.

Kanskje er det dine egne følelser i forhold til hele denne situasjonen som er årsaken ?
Det høres ut som det viktigste dere kan gjøre er å rydde opp i uenighet og vonde følelser dere voksne imellom. Kanskje er det en god ide å få hjelp av profesjonelle innen familieterapi. Det er deres ansvar å prøve å gi barna en trygg og rolig atmosfære. Greier dere det vil kanskje dette problemet bli borte også !
Antall ord: 187
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Luluu
Nybegynner
Nybegynner
12

- Dårlige energier ?

Innlegg av Luluu »

Takk for du svarte:-)Min samboer,pappan til jenta har også vært i kontakt med hilere-synske osv:-) Etter hennelsen da lyskrona datt rett ned på bordet,der han og ho satt og spiste. Han registrerer aktiviteten selv og her. Det med hybel....var et råd fra ei flott dame,og det funker kjempe bra for meg:-)Og min samboer er enig:-)Han har vært vitne til flere hendelser som skjer med meg;-P Jeg er under læring om å mestre -stenge av innputtene:-) Som du nevnte er barnet full av sinne,frustrasjon,slalusi osv.....laaang historie;P Håper på flere råd-uttalelser her ute:-))) i kveld blir mailen sendt til Lill Bendris( skal ikke være med på åndenes makt;P
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
13

- Dårlige energier ?

Innlegg av Arven »

Vel og bra, men noen må hjelpe denne jenta med å få bearbeidet alt hun sliter med slik at hun kan slippe en hverdag full av angst, sinne og frustrasjon ! Hensynet til ungene går først.
Antall ord: 36
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Luluu
Nybegynner
Nybegynner
12

- Dårlige energier ?

Innlegg av Luluu »

Hei igjen:-) Joda :-) Behandling hoss Bup-familie kontor-barneværn-familiesenteret har pågått i 2,5 år nå.Vi er godt voksne,just blitt 40 år;-P Jobber selv i psykiatrien. Vi er bare ute etter om det er noe vi kan gjøre,eller være obse på....for å få slutt på dette :-D
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Luluu
Nybegynner
Nybegynner
12

- Dårlige energier ?

Innlegg av Luluu »

VIL bare påengtere at jeg i går kveld kom over denne siden!! Og at inne på dette forumet ble det drøftet på det Åndelige plan!!! Mulig jeg missforstår dette forumet ?Jeg skreiv vell helt feil i begynnelsen??? Ang Hybel,er et valg som ble gjort i felleskap,for å prøve ut om det var JEG som forårsaket den energien som ligger her i perioder ( dette for å skåne barnet)!!!!! Jeg synes ikke det var rett å utdype det som vi kaller normale normer,hva mann gjør når mennesker evnt sliter.Men en hensikt med å få evnt noen gode råd her inne på det åndelige plan,siden alt annet er utprøvd!! Og de som har vært her å prøvd å bistå med hus rens....sier de ikke har nokk KRAFT til å fullføre det!!
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Dårlige energier ?

Innlegg av Lilja »

Hei!

Her diskuteres det åndelige, ja. Men vi er helt vanlige mennesker her inne, mange av oss har barn, stebarn og/ eller kjæledyr. Og veldig mange er brennende opptatt av at både dyr og mennesker skal ha det godt og behandles bra ;)

Det er mulig at ting kom litt skjevt ut i første-innlegget ditt, fordi også jeg oppfattet noe av det du skrev som negativt ovenfor stedatteren din. Som om feilen skulle være hennes. Det er vanskelig å sitte på andre siden av internettet og se noe mer enn akkurat det som står svart på hvitt på skjermen. Vi vet ingenting om all frustrasjon som ligger bak, eller om alle metoder som er prøvd, uten at du forteller oss det.

Men bare fint om du utdyper, så kan det nok hende det dumper ned mange gode råd etter hvert!

Jeg tenker forøvrig at det sier noe positivt om oss som lever her inne, at du får råd om å ivareta stedatteren, og ikke bare råd om excorsisme og åndemaning ;)

Mvh Lilja
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
13

- Dårlige energier ?

Innlegg av Arven »

Jeg oppfattet også negativitet ovenfor stedatteren din og følte behov for å svare deg som jeg gjorde. Jeg beklager at jeg misforsto deg og gir deg et oppriktig Unnskyld !

mvh Arven
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Dårlige energier ?

Innlegg av Kiara »

Hei Lulu! Og Velkommen hit! :) Jeg må si meg enig i at innlegget ditt var egentlig ikke så lett å forstå.. Altså allt for dårlig forklart til at noen som ikke kjenner dere, og deres situasjon godt nok, skulle kunne gi dere et eksakt svar som løste allt..
Jeg syns henstillingen om å ta hensyn til barnet først å fremst, var riktig sagt! Men nå visste ingen av oss om hva dere hadde gjort, og din bakgrunn! Men det fortalte du oss heller ikke..
Ellers, så så jeg av svaret du også fikk, at det ellers kunne være et kjent fenomen som kalles polstergeist. Og hva det kunne forårsakes fra.. Så jeg syns du fikk vettuge svar ut fra de få opplysningene du kom med! ;)

Ja vi er normale mennesker her inne som har mer eller mindre evner, og noen mener de har ingen.. Men felles for de fleste her, er en felles interesse for det paranormale, og å dele, diskutere og lære mere.. :D Kanskje enkelte kan hjelpe mere enn andre.. Men ingen er mere verdt enn andre her! Og det er ikke lov å spå meg, osv.. (les para-reglene).

Det er litt synd, men sant, at en god del kommer jumpende inn her, og tror at det er bare å slenge ut et problem.. så er det nermest løst! Men så enkelt er det desverre ikke! Og siden de aller fleste faste her.. er troende skeptikere, så vil det alltid bli stilt spørsmål rundt det noen opplever som paranormalt, for å utelukke det som kan knyttes til naturlige forklaringer..

Men for all del.. jeg mener ikke at det du forteller skjer, ikke skjer.. Jeg prøver bare å fortelle hvordan det fungerer her på et vis. Og jeg håper du vil fortsette å henge med her med oss! :)
Du vil finne mye nyttig info. her inne hvis du leser mye av det som er skrevet her, pluss at du kan kanskje finne ut av om noen kan anbefale deg noen som kan prøve å hjelpe dere.
Antall ord: 339

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links