helgemann skrev:Nå er det jo media som renner døren ned hos han, titt og ofte...Vermilion Oriol skrev:Eneste jeg har å si på den fyren er at han skulle bare ha gjort opp en mening om å la seg teste enn å havne på forsiden ukentlig..fordi han ville la seg teste for å så ombestemme seg og så ombestemme seg bare for å ombestemme seg igjen. Naturligvis synker jo troverdigheten litt da.
Han har vel da ikke sagt at han vil testes. Han er jo i mot det. Anna Westerlund donerte hjernen til forskningen. Men de fant vist ingenting. Så, alternative evner kan ikke bevises ved å skalpere hele kroppen bit-for-bit og studere det under lupen. Alternative evner som psyken, du kan ikke inn i hodet, for så å dra ut hjernen og riste den tom for ville idéer.
Hårsår? Er vel heller det at vi er lei av å få en plakat i tryne med ordet BEVIS!! Hver gang spr om det alternativet kommer opp.
Vel...jeg tror ikke de bryter seg inn hos fyren og tvinger han til å svare på spørsmål de stiller
Hvis fyren er i mot det...hvorfor gå ut i media og si her og der det stikk motsatte da?
Når det er sagt så har jeg jo litt sympati for fyren i forhold til kritikken han blir møtt med, men sånn er det når du putter deg selv på en display.
Når jeg snakker om bevis så snakker jeg ikke om å partere opp hjernen. Hvis du f.eks. detter om på et jordet og våkner opp..dynket i englefjær så vil jo jeg gjerne se de fjærene! Hvorfor det tror du?
Yeah right.... jeg foreslår at du leser innleggene mine igjen! Du har jo ikke engang fått med deg intensjonen fra min side. Men det er greit da. Så når folk hevder at de kan tenke vekk forurensing skal vi bare jabbe med da og ikke stille oss litt kritisk? Vi skal bare anta at slike som Sylvia Brown går gull for verdt ord som kommer fra den kjeften fordi at "dere" er lei av å få plakaten slengt i trynet? Du tenker heller at man skal la være med å ta ting med en klype salt fordi at "dere" føler dere forfulgt og trakkasert av "oss"? Forøvrig så er ikke jeg helt med på den "vi mot dere" mentaliteten. Jeg snakker for meg selv. Jeg har forklart tanken bak det første innlegget mitt her i tråden. Du er hårsår jo. Det er jo bare å se på måten du hoppet på når jeg kom med mitt innlegg som egentlig ikke var fiendtlig på noen som helst måte.
Så da tar jeg det som et ja jeg da. På at det er galt å spørre om bevis....
Før du uttaler deg noe mer: les gjennom det jeg har skrevet!