Andre paranormale saker ⇒ Vil gjerne vite!!
Moderator: Asbjørn
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2012 16:56
- 12
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Haugesund
- Har takket: 1 gang
Vil gjerne vite!!
Jeg pleier ofte å se ''syner'', av en skikkelse. Jeg er ikke sikker på om det er ånder/gjenferd jeg ser og om det har skjedd eller kommer til å skje... blir VELDIG forvirret av dette. !! Jeg ser ikke skikkelsene når jeg ser direkte der jeg så dem i sidesynet (vanskelig å forklare, men ta deg tid om du ikke forstår hva jeg mener), Håper på svar
Antall ord: 67
I like dreams of the future better than the history of the past
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Vil gjerne vite!!
Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
- Vil gjerne vite!!
Jeg forstår hva du mener med måten du ser. Har opplevd det samme mange ganger..
Og pga. at iallefall jeg ble usikker på om jeg innbilte meg at jeg så skygger i sidesynet, så har jeg blitt veldig ops på det. Sånn at jeg har fått sett at jeg har et godt synsfelt som fanger opp normale ting også,, altså når jeg ser at noe er der, så snur jeg hodet, og det var noen levende der, altså menneske, dyr eller en gjenstand.. Og det og gjort meg bra sikker på at det jeg ser i sidesynet, er ikke innbildning selv om jeg ikke ser det lenger når jeg snur på hodet!
Og pga. at iallefall jeg ble usikker på om jeg innbilte meg at jeg så skygger i sidesynet, så har jeg blitt veldig ops på det. Sånn at jeg har fått sett at jeg har et godt synsfelt som fanger opp normale ting også,, altså når jeg ser at noe er der, så snur jeg hodet, og det var noen levende der, altså menneske, dyr eller en gjenstand.. Og det og gjort meg bra sikker på at det jeg ser i sidesynet, er ikke innbildning selv om jeg ikke ser det lenger når jeg snur på hodet!
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2012 16:56
- 12
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Haugesund
- Har takket: 1 gang
- - Vil gjerne vite!!
Fikk renset huset for ikke så veldig lenge siden, men hører fortsatt knirking i gulvet som om det er noen som går. Gulvplatene går fra soverommet mitt til kjøkkenet, så hver gang jeg hører knirking i gulvet på kjøkkenet når jeg er alene, hvem er det som går inne på soverommet daArven skrev:Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Eller så er det stilt i huset.
Antall ord: 83
I like dreams of the future better than the history of the past
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- - - Vil gjerne vite!!
Knirking i gulvet KAN komme av flere ting, ikke bare det paranormale...Peachh skrev:Fikk renset huset for ikke så veldig lenge siden, men hører fortsatt knirking i gulvet som om det er noen som går. Gulvplatene går fra soverommet mitt til kjøkkenet, så hver gang jeg hører knirking i gulvet på kjøkkenet når jeg er alene, hvem er det som går inne på soverommet daArven skrev:Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Eller så er det stilt i huset.
Jeg hadde selv en sak her, hvor jeg trodde det var folk tilstede hos husverten, selv om jeg visste husverten var på jobb...
Etterhvert merket jeg meg at det skjedde når jeg var på badet, - og hva gjør man på badet ?
Jo, vasker seg, eller bruker vann på en eller annen måte.
Jeg begynte da å legge merke til om jeg hadde brukt vann når jeg hørte disse lydene, og joda, -
vannrørene rører på seg når det blir temperaturforandringer....
Altså hadde jeg brukt vann ( både varmt og/eller kaldt ) så kom lydene...
Temperaturforandringen i røra, gjør at de rører på seg ( utvider seg / trekker seg sammen ), og dette laget lyden jeg hadde merket meg...
Det er spesielt det at du nevner kjøkkenet jeg tenker på dette,
for hva har du på kjøkkenet ?
jo vann...
A
Antall ord: 245
Hide post links |