Det er jo ikke mulig å dekke et bord på så kort tid med mindre det var veldig mange med på spøken da og så mange er dere vel ikke på jobb. Dessuten ville du vel lagt merke til om nesten hele arbeidsstokken var samletHeksepusen skrev:tusen takk.
Ja jeg må nok dresser dem litt beder er greit og gi meg et lite hint før dem hjelper og sliter meg litt ut.
de jeg har hjemme er veldresert dem vet jo at dem blir kastet ut hvis dem ikke oppfører seg.
Ja jeg er hunder prosent. det jeg opplever på jobben snakker jeg ikke med dem om nettopp fordi jeg vet dem kan dra en spøk på det. Har ei på jobben som nevnet dette engang og til dags dato driver enkelt og spøker med henne på det rommet hun opplevde noe. derfor har jeg ikke villet sinoe pluss at man høres jo litt gal ut også da når man står der og sier man tror det spøker på jobben sin hehe i allefall til sjefen hehe
Pluss at jeg finner det vanskelig at de har klart og sette opp over 40 tellerkner bestikk glass og kopper og servietter på under tre min. Greit er dem sjappe men ikke så det tar jo bortimot 10 min og bare brette servietten.
Har du prøvd å få kontakt med det som er der ?