Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker hjemme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
celinexd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Feb 2012 01:25
12
Kjønn (valgfri): bitch
Har takket: 1 gang

Spøker hjemme

Innlegg av celinexd »

Jeg vil fortelle noen "historier" som har skjedd med meg, og håper på å få hjelp, for jeg vil ikke ha det sånn:

Det var 2.Juledag og jeg satt barnevakt på små søsknene mine for foreldrene mine var ute. Det første som skjedde var vell at søsteren min hadde vært på badet oppe. Badet ligger det ved soverommet så vi må ha ene døren igjen, også merket jeg plutselig at døren var åpen, det var etter at hun hadde vært på badet, også sa jeg til henne at hun måtte lukke igjen døra siden lille brødrene våres lå der. Også satt hun der som et spørsmålstegn og sa at hun hadde lukket døra igjen, men jeg trodde ikke på henne. Men så etter en liten stund så stod jeg i stua og kikket helt random bort på døra, så var den åpen, IGJEN! Og da hadde ingen av oss vært der, ingen av lille brødrene våres hadde vært våken.
Så gikk det ca. en time eller noe, så stod jeg ved siden av tv benken, så plutselig føk en, vet ikke helt hva det heter, noe elektrisk som hører til der med tven, ja som jeg sa, den bare føk rett ut på gulvet!

Og vi kan ofte høre ting som ramler, og romstering når vi sitter nede, og bråk som kommer nedenfra.

Så jeg lurer på er det noe som jeg kan gjøre for å bli "kvitt" dem, for jeg syntes det er for å være helt ærlig litt skummelt
Så jeg setter pris på alle svar ;)
Antall ord: 286
You only live once

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Spøker hjemme

Innlegg av helgemann »

Har dette skjedd nylig? Eller, har det vært slik hele tiden? Hvis, har dere fått noe inn i huset som ikke skal være der? Mange ganger, så kan brukte ting, som man har kjøpt/fått, ha negative ting med seg. Anb deg å prøve å tenke over hva som kan være årsak til dette. Kan jo også være poltergeist, da har det med negative energier å gjøre. Krangling og uenigheter kan skape negative energier.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !