Ok, jeg vil først begynne med at jeg er drit lei av å sove med lys PÅ.
Hei hei, jeg er en gutt på 22 år, og har opplevd 3 ganske så like episoder.
Dama hater lys i rommet når hun skal sove, og jeg MÅ ha lys på for å kunne få sove, og dere vet alle hva som skjer da? jo
Da vil jeg starte opp med mine opplevelser av episodene som har skjedd, og skal prøve å forklare så kort og godt jeg kan.
1. Første gang, litt intens:
Dette er for 3 år siden.
Jeg har akkuratt lagt meg for å sove, jeg lukker øynene, og rundt 2 minutters tid etterpå får jeg en ekkel følelse, som om noen ser på meg. Jeg lukker da opp øynene og ser et hvitt ansikt lignende ting, jeg blir selvfølgelig redd, og begynner å vifte med armene som en forbanna pingle
Det hvite "ansiktet" forsvinner gradvis vekk etter 3 sekunders tid.
2. Andre gang, mye mer intens:
Dette er da 2 uker etter den første episoden, da jeg endelig har samlet mot nok til å prøve å sove uten lys..
Denne gang er alt helt likt som første gangen, men bare at skikkelsen er mye mer tydelig, denne gang ser det ut som et gammelt ansikt, fortsatt hvitt, men uklart om dette er en mann eller kvinne.
Etter denne episoden sov jeg ikke uten lys på mange måneder.
3. Tredje gang, veldig "dramatisk":
Denne gangen er litt ulik de to andre gangene.
Jeg ligger og sover med dama, klokken er 04:00, og jeg våkner brått av at jeg såvidt får puste, som om noe presser hardt på brystet mitt, jeg åpner øynene i mørket, og ser en veldig svær person som står i senga å ser ned på meg, jeg begynner da såklart å gå helt amokk og faktisk skriker ved full hals, noe som er svært unik meg .. denne skikkelsen er svært klar, ganske stor, og har et ganske vemmelig gammelt manneansikt.
Da jeg begynner å slå vilt mot det å skriker, så går skikkelsen roligt tilbake mot veggen og lager en skikkelig ekkel lyd, som om han skulle vært redd.
Etter denne episoden har jeg aldri sovet uten lys i rommet, noe som fortærer meg tvers igjennom, jeg vil sove normalt og godt...
utenom dette, så føler jeg ofte det er noen som holder øye på meg.. veldig ekkelt.
De to første episodene var skikkelsen på en måte lendt over senga ca en halv meter ifra meg.
Den siste episoden sto skikkelsen oppe i senga.
Takk for dere leste, og håper noen kan komme men en forklaring!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen forklaring? hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2012 10:43
- 12
- Noen forklaring? hjelp!
Nei huffa meg, dette høres ikke noe koselig ut! Merker dama di at det er noe som skjer? Du bør definitivt rense huset, du har vel besøk av en som ikke har kommet over til den andre siden og kanskje vil ha senga si tilbake. Du nevner ikke noe om opplevelser utenom nattestid, merker du noe om dagen? I andre rom?
Ta kontakt med et seriøst medium som kan sende over ånden. Forhør deg og google litt rundt og finn en som virker troverdig, det er mange useriøse aktører på markedet. For hvis dette skal fortsette å pågå, vil det ta svært mye energi fra deg, og kanskje du kan slutte å ha på lyset om natta når mediumet har vært på besøk:)
Ta kontakt med et seriøst medium som kan sende over ånden. Forhør deg og google litt rundt og finn en som virker troverdig, det er mange useriøse aktører på markedet. For hvis dette skal fortsette å pågå, vil det ta svært mye energi fra deg, og kanskje du kan slutte å ha på lyset om natta når mediumet har vært på besøk:)
Antall ord: 133
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Siden alle episodene er i forbindelse med at du har lagt deg/ er i ferd med å sovne/ har sovet kan det kanskje være en idè å søke litt på søvnparalyse og nattskrekk.
Antall ord: 34
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2006 09:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 9 ganger
Det KAN absolutt være søvnparalyse det her ja, men uansett så skader det ikke og rense huset. Sånn i tilfelle.
Antall ord: 23
Skinwalker
Hide post links |