Bildet er tatt hjemme i stua vårres uta samboeren min, bak han ser du litt av veggseksjon og varmepumpa, og det er det eneste som skal være der.. Bildet er ikke redigert
Admin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg vil nødig være negativ, men jeg heller mot den forklaringen ...lolah skrev:ÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!! takk og pris ser spøkelsene mine mye finere ut en det dær.. om ingen sitter å tuller med ei halloween maske i bakgrunnen da... ???
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hehe veldig godt sakt... veldig mange gode svar her generellt :0) akkurat som om vi er en jeng som kan lures til å tro på allt... det var noe med bildet som fikk meg til å tenke " 65 kr på nille "Kiara skrev:Hvis du ikke er redd.. da er det ikke noe å være redd for!
Hvorfor burde du da bli det nå?
Hide post links |
Svartepus skrev:Ja du burde bli redd! Livredd!
Her på paran har vi noen skumle spøkelser, klebeånder og små sinte demoner som vi pleier å sende til folk som prøver å lure oss med tullebilder av "skumle utydelige ansikter i bakgrunnen"! Du er herved advart!
Men vi er selvsagt diplomatiske nok til å tilby deg en sjanse til å renvaske deg via en god forsvarstale. Du har to dager på deg fra NÅH!
Hide post links |
Hide post links |
Lilja skrev:Hei, du
Det med å renvaske seg var helt sikkert en spøk fra Svartepusens side, men det kan være forståelig at du som ny bruker ikke tok den. Du kjenner jo ikke Svartepus sånn som vi som har vært her en stund gjør.
Greia er at av alle de bildene som postes på forumet her, er en veldig stor andel bare tull og tøys. Uskarpe bilder med et-eller-annet utydelig som kanskje kan minne om et ansikt som skimtes i bakgrunnen har vi sett et utall ganger før, og det er sjelden det er noe paranormalt med det.
Når personen i bildet i tillegg sitter med hånda strakt ut foran seg så ansiktet er skjult, er det lett å tenke at bildet var planlagt å legge ut på nett før det ble tatt.
Jeg tror ikke det er noe unormalt på bildet ditt. Det er bare noe som kan minne om et ansikt, og da velger hjernen å ta det for det, på samme måte som at du ser figurer i skyene om sommeren
Men hva tror du selv det er, siden du spør om du burde bli redd? Opplever du ting i leiligheten som gjør at du lurer på om det kan være "noe mer" der?
Fortell gjerne! Og heng rundt en stund, så vil du se at det er en veldig fin gjeng som bor her inne! Mye tull og tøys, men også alvor når det er på sin plass
Velkommen skal du være, uansett!!
Mvh Lilja
Hide post links |
Jeg har ikke sagt at bildet er redigert. Bildet er ekte nok, men ikke noe mer mystisk enn at det er noe der som ligner på et skummelt ansikt hvis man bruker fantasien. Hånda til samboeren din kaster skygge pga blitzen, og denne skyggen kastes over den hvite greia i bakgrunnen. Da konkluderer jeg med at den hvite greia ihvertfall er noe håndfast som var tilstede i rommet på bildet. Altså en gjenstand av noe slag.Maoula skrev:Svartepus skrev:Ja du burde bli redd! Livredd!
Her på paran har vi noen skumle spøkelser, klebeånder og små sinte demoner som vi pleier å sende til folk som prøver å lure oss med tullebilder av "skumle utydelige ansikter i bakgrunnen"! Du er herved advart!
Men vi er selvsagt diplomatiske nok til å tilby deg en sjanse til å renvaske deg via en god forsvarstale. Du har to dager på deg fra NÅH!
Æ e ikje interessert i å renvaske mæ førr nåkka som helst, trudde dettan va ei sia main kunne legge ut sånne bilda som dettan.. Har sagt ifra at bilde ikke er redigert, å hvis dere ikke tror meg er det virkelig ikke noe jeg bryr meg om.. Dåkker gjer ikke uttrykk førr at dettan e ei seriøst sia, spesielt ikke når dere sier folk lyger før dere har sjekket opp hva som er rett og galt.. Det er verken ei maske, klebebånd?.. Å grunn til at man legger det ut er jo for å kanskje få ett svar på hva dette kan være.. Men DU har jo tydeligvis di mening, å den e æ slettes ikke enig i!!
Hide post links |
Hide post links |