Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnd som ødelegger for meg ? :(

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Wine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Jan 2012 22:18
12
Kjønn (valgfri): Lassi

- Ånd som ødelegger for meg ? :(

Innlegg av Wine »

Tro du meg....jeg er ikke en type person som veldig lett svelger spøkelseshistorier....fordi jeg tror 99 % har en naturlig forklaring. Men i dette tilfellet så er det noe annet. Vel vet jeg at det spøker i huset....men jeg har også kunnet 9 av 10 ganger finne andre forklaringer på hendelser enn overnaturlige. La meg kalle meg selv en sunn skeptiker med tro på ånder....men alikevel påståelig nok til å avfeie de fleste hendelser som noe overnaturlig.
Jeg ser helt klart hva du vil frem til....og ja det er nok en kombinasjon....men det er helt klart ikke hele forklaringen....da ting flyttes, kastes rundt i huset, forsvinner...og besøkende har klaget på at de har blitt antastet av moe kaldt når de var alene osv....og det er besøkende som sier...som tidligere ikke hadde noen anelse om husets historie
Så noe er det der. Det merkelige oppi dette...er at det ser ut til at dette fenomenet har vært vennligere innstilt mot meg. Den ånden jeg har møtt på fire ganger iløpet av året jeg bodde der, virket vennlig mot meg....så jeg er faktisk usikker på om det er denne ene ånden som liker kun meg og ingen andre....eller om det opererer to eller flere ånder gode-så vel som dårlige i det samme huset. La oss nå si at jeg har rett....kan det hemde at han er hardest rammet pga sine eventuelle mentale svakhet.... og eller ikke er akseptert av åndene fordi terskelen hans for raseri er langt lavere enn hos oss andre....ikke minst meg....som har en lunte fra her til kina....ja simpelthen ...jeg blir ikke sint....annet enn hvis det er noe dødsens alvårlig
Antall ord: 300
Hvis du er redd for å etterlate spor..
Så arbeid deg bakover...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Ånd som ødelegger for meg ? :(

Innlegg av Arven »

Har dere prøve er medium som kanskje kan kaste litt lys over hvem eller hva dette er ? Kunne vært interessant utifra husets historie
Antall ord: 25
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Ånd som ødelegger for meg ? :(

Innlegg av Lilja »

Wine skrev:Tro du meg....jeg er ikke en type person som veldig lett svelger spøkelseshistorier....fordi jeg tror 99 % har en naturlig forklaring. Men i dette tilfellet så er det noe annet. Vel vet jeg at det spøker i huset....
Bare for å oppklare; Jeg har ALDRI tvilt på at det du forteller er reelt. Det jeg har diskutert rundt, er det du startet med i denne tråden:
Jeg har en skikkelig ufrivillig masse erfaring med en kamerat som har en klebeånd....en meget ond sådann.

I første innlegget her forsto jeg det som om det var denne personen og det han skulle bære med seg som var problemet, mens siste innlegg gir inntrykk av at problemet ligger i huset selv. Så hvis jeg har misforstått noe, må du gjerne opplyse meg ;)

Lilja
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links