Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er nok med Mayaprofetiene, som det er med Nostradamus's profetier....Akasha memoria skrev:Nå er det lenge etterlengtede årstallet over oss. Hva tror du? Har vi alle bare ett år igjen på jorden ?? Da tenker jeg selvsagt på mayaprofetien 21.desember.2012.
Hide post links |
Hide post links |
Asbjørn skrev:Det er nok med Mayaprofetiene, som det er med Nostradamus's profetier....Akasha memoria skrev:Nå er det lenge etterlengtede årstallet over oss. Hva tror du? Har vi alle bare ett år igjen på jorden ?? Da tenker jeg selvsagt på mayaprofetien 21.desember.2012.
Vi tilpasser de for at det skal se fælt ut, - men så kommer bortforklaringene etterpå....
Nett som han dommedagspredikanten i USA...
At det vil skje ting i 2012 ? Ja, klart det vil....
Mange møtte sin "dommedag" i 2011 også, og det samme i årene før....
Det blir mange hendelser i året som kommer, -akkurat som vi har hatt i årene vi har bak oss.
Men at 2012 er slutten, nei, det tviler jeg sterkt på.
Det skifte vi har i åndelig tidsalder, fra fiskene til vannmannens tidsalder, vil medføre mange forandringer, på mange plan, men ingen global undergang.
For 2012 tror jeg at vi får :
Fly vil krasje, vi får jordskjelv og tsunamier, krigsutbrudd, og fredsløsninger, - ny variant av fugleinfluensa, turistskip havari, flom, ras, sol og regn, noen politikere forsvinner, andre dukker opp, - egentlig en blanding slik vi er vant med. Ja, og så vil et hus bli skadet av romsøppel....
Da tror jeg vi har en oppsummering som vil være et "normalår" verdig.
Vi vil og få endring i det åndelige, - men det er en annen sak....
Godt nyttår til dere alle !
A
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Takk for det svartepus, dog jeg tror det bare blir en liten visitt som vanlig. Veldig koselig å se dere her igjenSvartepus skrev:Lilja og Asbjørn oppsummerer det ganske så greit, synes jeg.
Hvis det blir noen form for omveltninger tror jeg det er snakk om en endring i folks holdninger. Økonomien vil bli verre, finanskrisen henger over folk og forhåpentligvis kan det bety at man blir mindre materialistiske. Vi må begynne å finne andre verdier i livet enn å ha masse fine saker og nyeste nytt innen dippedutter, og kanskje forvandlingen er en verden med mer kjærlighet til hverandre istedet for til gjenstander og status.
Tror jeg trallala![]()
Og velkommen tilbake til Akasha! :mozilla_smile:
Hide post links |
Moonstone skrev:2012: Age of Aquarius, og IKKE end of the world..
Om det innebærer noen fysiske forrandringer er uvisst, men forrandring i energi og mentalt hos mennesket er nok sikkert som banken, det er bare å se på de store sosiale omveltningene de sisste 200 åra.
Og det passer fint inn i den kommende Aquarius tidsalderen, som skal innebære mer individualitet, mindre blind tro, personlig utvikling osv.
Dette visste Astrologer for flere 1000 år siden, at denne tiden ble sånn, det er ikke nytt New Age prat by the way..
Hide post links |
Nei, folk som har Sol-tegn i Vannmann trenger ikke være mer påvirkelige enn andre, snarere tvert imot: De er sta og kjører sitt eget løp, og vil gjærne påvirke/opplyse andre med sine meninger og ideer, som ofte er "avant garde"Akasha memoria skrev:Moonstone skrev:2012: Age of Aquarius, og IKKE end of the world..
Om det innebærer noen fysiske forrandringer er uvisst, men forrandring i energi og mentalt hos mennesket er nok sikkert som banken, det er bare å se på de store sosiale omveltningene de sisste 200 åra.
Og det passer fint inn i den kommende Aquarius tidsalderen, som skal innebære mer individualitet, mindre blind tro, personlig utvikling osv.
Dette visste Astrologer for flere 1000 år siden, at denne tiden ble sånn, det er ikke nytt New Age prat by the way..
Er vannmenn utsatt for mere påvirkninger en andre stjernetegn ??
Disse energiske forandringene er noe som jeg ser på som en mulig effekt av denne datoen og som jeg dermed er ganske spent på... Vil vel ikke føles som et lyn fra klar himmel alikevel men... Man vet aldri
Hide post links |
Hide post links |