Heisann! Dette er den første posten min her, så jeg håper noen vil svare meg.
Ja, det er ganske sent, menmen.
Men ja, nå i det siste så har hunden min på 7-8 mnd bjeffet noe iherdig om nettene, han bjeffer og løper ut når vi har åpent terrassedøra og viss den ikke er igjen, så står han med døra og bjeffer som en galmann, han kan og finne på å ligge å sove midt på lyse dagen og bare setter seg opp for å bjeffe. Det hender også på rommet mitt at når jeg tar han opp i senga mi, så begynner han å nekte også legger han seg med døra istedenfor. Det er og ofte når jeg sitter på gulvet å koser med han, så plutselig kan halen hans falle ned, og han trekker seg utrolig fort unna som om det er noe som jager han.
Men før jeg fikk han, hadde jeg en hund. Han døde nå i juni, men det var ikke før november-desember dette begynte å skje med hunden jeg har nå. Han forrige sov nemlig på samme plass som han jeg har nå, og om dagene pleide han å gå som han ville på rommet mitt i senga osv. Jeg og den hunden hadde et utrolig godt forhold, og det gikk så utrolig hardt inn på meg når han døde.
Det har og skjedd ting med meg, som at om kveldene når jeg ligger i senga mi for å sove, kan det plutselig komme tunge pustelyder fra andre siden av senga mi. Det står et utrolig gammelt hus nedforbi oss, og det har ikke vært bebodd på mange år. Jeg har alltid vært redd for det huset. Alltid. Men nå når det ble tidlig mørkt, har jeg følt at jeg blir passet på når jeg går forbi det huset, og jeg er ikke redd lenger.
Ja, det var et rotete innleg, og jeg er dårlig til å forklare. Men kan noe av dette ha en forbindelse?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det som skjer?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
- Hva er det som skjer?
Jeg vil nok våge å si at det er den hunden din som døde for noen månder siden. Som passer på deg ennå, men du kan jo spørre om han kan gi den nye hunden din litt pusterom. Stakkars må være på tå hæl hele tiden må være slitsomt.
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- Hva er det som skjer?
Ja, det begynner å bli utrolig slitsomt å sitte å høre på. Jeg kan prøve å spørre, da! Takk for svar!!:)
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Hva er det som skjer?
Jeg skrev et litt langt svar her men det ble vist ikke posta ser jeg
Kort: jeg trur også at det er den avdøde hunden din som passer på deg, og den ny hunden din er forvirret og redd. Si i fra til den avdøde at du er glad for at den passer på deg, takk for det, men den skremmer den andre hunden så det hadde vært fint om den forsvant eller ikke viste seg for den andre hunden. Eller at det er en annen ånd som passer på deg og som hunden din ser, noe er det iallefall og du føler deg jo ikke redd lenger for det andre huset
Ei venninne hadde en katt som døde og den kom plutselig tilbake! Hun så den ikke men hørte den, samboeren og. Mens de to andre kattene så den! Hun kunne se at de kikket på noe usynlig og fulgte det med blikket, redde var de. Men den avdøde forsvant etter et par uker, den ville sikkert bare hilse på
Kort: jeg trur også at det er den avdøde hunden din som passer på deg, og den ny hunden din er forvirret og redd. Si i fra til den avdøde at du er glad for at den passer på deg, takk for det, men den skremmer den andre hunden så det hadde vært fint om den forsvant eller ikke viste seg for den andre hunden. Eller at det er en annen ånd som passer på deg og som hunden din ser, noe er det iallefall og du føler deg jo ikke redd lenger for det andre huset
Ei venninne hadde en katt som døde og den kom plutselig tilbake! Hun så den ikke men hørte den, samboeren og. Mens de to andre kattene så den! Hun kunne se at de kikket på noe usynlig og fulgte det med blikket, redde var de. Men den avdøde forsvant etter et par uker, den ville sikkert bare hilse på
Antall ord: 178
=)))
Hide post links |
- - Hva er det som skjer?
Bare hyggelig å hjelpe dessuten hunder lignende katter på en måte er ypperlige "spøke snusere" Veldig enkelt for dem å lukte å finne ånder å slikt.~WierdAtmosphere~ skrev:Ja, det begynner å bli utrolig slitsomt å sitte å høre på. Jeg kan prøve å spørre, da! Takk for svar!!:)
Antall ord: 46
Hide post links |
- Hva er det som skjer?
Men en liten ting til.. Nå i det siste har jeg følt meg litt rar, for i det ene øyeblikket kan jeg le som bare det og på mindre enn et sekund så kan jeg bli "deppa" og føler et sinne inni meg. Det får meg til å føle at jeg har lyst til å kutte megselv, men det er noe jeg aldri skal gjøre. Kan være ganske skummelt til tider..
Antall ord: 75
Hide post links |
- Hva er det som skjer?
Kan være hormonene dine. Men får å være sikker bør du kanskje gå til fast legen din?
Antall ord: 20
Hide post links |
Ja, det er vell det.Mei987 skrev:Kan være hormonene dine. Men får å være sikker bør du kanskje gå til fast legen din?
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Hva er det som skjer?
Det er ikke snakk om å kanskje gå til legen! Når du får så sterke humørsvingninger at du faktisk vurderer å skade deg selv, skal og må dette vurderes av fagpersonell.
Jeg sier ikke at de nødvendigvis finner noe galt, det du beskriver kan dreie seg om så mye, og det kan ligge både hos deg selv og hos andre (som at det bor en empat i deg, f.eks.), men før man begynner å se på de alternative forklaringene, skal alt det andre utelukkes!
Jeg håper du har noen du kan snakke med om dette, ~WierdAtmosphere~, og at du finner en måte å håndtere det på. Det høres ikke noe kjekt ut å ha det sånn...
Mvh Lilja
Jeg sier ikke at de nødvendigvis finner noe galt, det du beskriver kan dreie seg om så mye, og det kan ligge både hos deg selv og hos andre (som at det bor en empat i deg, f.eks.), men før man begynner å se på de alternative forklaringene, skal alt det andre utelukkes!
Jeg håper du har noen du kan snakke med om dette, ~WierdAtmosphere~, og at du finner en måte å håndtere det på. Det høres ikke noe kjekt ut å ha det sånn...
Mvh Lilja
Antall ord: 125
Hide post links |
Lilja skrev:Det er ikke snakk om å kanskje gå til legen! Når du får så sterke humørsvingninger at du faktisk vurderer å skade deg selv, skal og må dette vurderes av fagpersonell.
Mvh Lilja
Tusen takk for svar! Jeg får vell "manne" meg opp til å gå til legen..
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Hva er det som skjer?
Gjør det
Antall ord: 3
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |