Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHar fått trivelig førjulsbesøk av usynlig mann hjemme.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjest

Har fått trivelig førjulsbesøk av usynlig mann hjemme.

Innlegg av Gjest »

Jeg har tidligere fortalt om da vi flyttet inn i dette koselige, røde, gamle, huset i skogkanten, for 1,5 år siden. Mens jeg pakket ut, oppdaget jeg ei jente som sto i gangen og tittet på meg, alltid smått smilende. Etterhvert begynte hun, nærmest sjenert, å følge etter meg mens jeg satte ting på plass. Hun var blond, og hadde en halvlang hvit kjole på seg, og en grå lekekanin i høyre handa. Jeg snakket mye til henne :) Da jeg var ferdig med innflyttinga, ble hun borte noen dager, så sto hun plutselig i gangen igjen, og så på meg. Jeg ba henne komme inn, og se hvordan det var blitt. Hun gikk undrende rundt og kikket. Så bråsnudde hun, smilte til meg, og løp ut i gangen.Og der sto det ei høy, rank dame i sort kjole. Hun tok jenta i hånda, og de gikk igjennom utgangsdøra....

Jeg har nesten savna jenta. Men for ca 1 mnd siden, dukket det opp et nytt fenomen. Jeg kjente plutselig at det tetnet seg i bihulene mine (jeg er allergisk for mye, og da tetter bihulene seg). Like etter kjente jeg rulletobakk-lukt ved siden av meg. Og jeg så ikke, men senset en mannsperson som satt der og så på tv sammen med meg.... Han var i 60-årene, og av nyere dato, etter klærne å dømme. Dette skjedde nesten hver kveld, i 10-11 tida :badgrin: Etter ei uke, sa samboeren min at han ikke kunne skjønne hvorfor han hadde hatt så vanvittig lyst på røyk den siste tida. (Han sluttet å røyke for 1 år siden). Jeg ventet til mannen var tilbake om kvelden, og spurt samboeren hvordan det var med røyklysta. Han sa: Rart at du skulle spørre om det nå, for nå er det ille. Da måtte jeg fortelle han om mannen, og han sa at det var akkurat på den tiden om kvelden at han savna røyken, aldri ellers, hehe Mannen har vel vært her 10-15 ganger, om kvelden, bare 1/2 time eller så hver gang. Men en dag merket jeg han i 5-tida om ettermiddagen. Først tok han en røyk, så spiste han en mandarin. Det luktet mandarin i lang tid etterpå, hehe

Jada, vet det høres helt søkt ut, og at mange av dere "seriøse" vil tro dette er rent oppspinn, eller innbildning. Men jeg VET hva jeg så, og luktet, og at jeg hver gang mannen er er, blir så opphovnet i bihulene at det vises veldig godt rundt øynene mine. (DET kan man ikke fake) ;o)
Antall ord: 450

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Har fått trivelig førjulsbesøk av usynlig mann hjemme.

Innlegg av Arven »

Jeg har ingen grunn til ikke å tro at du har opplevd det du forteller. Jeg har selv møtt en eldre mann som etterlot seg en umiskjennelig lukt av piperøyk og tobakk. Artig at mannen din opplevde røyksuget så inntenst akkurat når han var der :)
Den lille jenta og damen... har du forhørt deg om husets historie for kanskje å få vite hvem de var ? Eller mannen for den sakens skyld ?
Antall ord: 74
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Jada, vet det høres helt søkt ut, og at mange av dere "seriøse" vil tro dette er rent oppspinn, eller innbildning. Men jeg VET hva jeg så, og luktet, og at jeg hver gang mannen er er, blir så opphovnet i bihulene at det vises veldig godt rundt øynene mine. (DET kan man ikke fake) ;o)
Det du har opplevet her, høres veldig kjent ut i måten du forteller det på.
Med det mener jeg å si at dette er opplevelser du har hatt, som nok kan stemme med paranormale fenomen.

Artig at samboeren din også reagerte, - men med røykesug...
Det i seg selv kan indikere at han også har en "åpning" mot det paranormale...

Noen vil kunne utvikle evnene, andre vil bare ha enkelte glimt...

Og de som trur du bløffer, - vel, de får nå tru det de vil tru... du vet ;)

A
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Innlegg av jeditrond »

Hyggelig med sånt besøk fra den andre siden, skulle nesten tro det var min avdøde far, men han holder seg mer rundt familien pluss noen snarturer innom i området hvor han gikk bort, der bor det en klarsynt dame som har sett ham og kommunisert med ham flere ganger. Og jeg kjenner alltid røyklukt/tobakkslukt når han er i nærheten :D
Antall ord: 67
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spøkelseskladden
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2011 17:33
13
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Spøkelseskladden »

Hehe du er ikke redd for spøkelser for å si det sånn. Forresten hvor har dere skaffet mandariner? (Hele mandariner selges ikke i Norge) du mener visst klemmentiner
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links