I dag opplevde jeg noe som jeg ikke har noen forklaring på.
Skulle ut å gå en tur med hunden, mannen min var hjemme og satt å så på sport på tv.
Da jeg kommer hjem sitter han og sover i stua, jeg går inn, gjennom gangen og inn på kjøkkenet.
Hunden var ikke med inn dit da den fant noe interresant å lukte på før den gikk inn.
På kjøkkengulvet lå det to ganske store bloddråper, de var ferske og jeg tenkte at mannen min hadde skåret seg eller noe sånt og blødd litt, så jeg tok å tørket det opp uten å tenke noe mer på det.
Da han våknet spurte jeg om han hadde skadet seg og blødd men det hadde han ikke, hadde ikke vært ute av stua etter at vi gikk og hadde sovnet nesten med det samme vi gått ut.
Har lurt opp og ned på hvor disse dråpene kommer fra , synes det er merkelig og litt skummelt.
Noen som har noen gode ideer?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Blod dråper
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2009 14:48
- 15
- Blitt takket: 6 ganger
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Sep 2011 14:08
- 13
- Har takket: 44 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
- Blod dråper
Det første som slo meg var hunden din... Er det ei tispe? Løpetid? Bare en tanke.. Ellers synes jeg det da hørtes litt mystefistisk ut
Antall ord: 28
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Blod dråper
Jeg tenker også på hunden.
Antall ord: 5
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
- Blod dråper
Det var nok ikke hunden, den har ikke løpetid og jeg har sjekket den alle steder om den kunne ha en skade, men nei. Blodet var helt ferskt, tykt og mørkerødt ikke sånn blodblandet som løpetid blod er. Hunden hadde heller ikke vært i nærheten , var ute før meg da vi skulle gå og inne etter meg da vi kom hjem.
Blodet var ikke der da vi gikk, og i tilfelle hvor skulle det ha kommet fra?
Skjønner godt at dere synes dette er merkelig, det gjør jeg selv også.
Har forresten et par historier jeg skulle fortalt her inne som min bestefar har opplevd men det får bli en annen gang.
Blodet var ikke der da vi gikk, og i tilfelle hvor skulle det ha kommet fra?
Skjønner godt at dere synes dette er merkelig, det gjør jeg selv også.
Har forresten et par historier jeg skulle fortalt her inne som min bestefar har opplevd men det får bli en annen gang.
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Blod dråper
Jeg bodde tidligere i en leilighet som jeg er sikker på at hadde "ubudne gjester". En morgen gikk jeg på badet som vanlig og så blod på badegulvet, det hadde tørket og var griset utover. Det var ikke veldig mye men heller ikke lite. Jeg fikk sjokk og skjønte ingenting, men så la jeg merke til at det var fotspor i blodet. Jeg kikket under føttene mine og ja da hadde jeg et lite og dypt kutt under den ene foten, og tørket blod der (hadde ikke gått i blodet etter jeg stod opp). Jeg hadde vært på do en gang den natten og jeg pleier ikke slå på noe lys da, klarer meg fint i "blinde". Og har tydeligvis tråkket på noe og fått et kutt under foten uten å ha merket det. Det var ikke noe blod ellers på gulvet mellom badet og soverommet, heller ikke i senga, litt merkelig det pga mengden blod på badegulvet så skulle man tru at jeg ikke bare stoppet å blø så fort. Men det var garantert mitt eget blod
Kanskje det på kjøkkenet deres var noe annet? Rød saft som ikke var utblandet med vann? Saft fra blåbærsyltetøy? Man kan jo grise uten å ha lagt merke til det.
Men jeg trur på ånder så det kan jo ha vært det Har det skjedd noe annet mystisk hjemme hos dere?
Kanskje det på kjøkkenet deres var noe annet? Rød saft som ikke var utblandet med vann? Saft fra blåbærsyltetøy? Man kan jo grise uten å ha lagt merke til det.
Men jeg trur på ånder så det kan jo ha vært det Har det skjedd noe annet mystisk hjemme hos dere?
Antall ord: 240
=)))
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
- Blod dråper
Har nok ikke sølt noe som kunne gi slike flekker så dette er et mysterium, velger vel å tro det har en naturlig forklaring men skjønner ikke hva.
Det har blitt borte noen småting her som aldri har kommet til rette, en gang var det en del til bilen som mannen min drev og reparerte, en
annen gang en pose med skruer som ble sporløst borte her.
Vi lette over alle tenkelige og utenkelige steder men de er og blir borte.
Tidlig en morgen for litt tid siden slo det i veggen ute utenfor soverommet slik at vi hoppet i senga, var ute med det samme for å sjekke men ingenting unormalt var å se, har ingen forklaring.
Ellers stille og rolig her. Har hund og den reagerer heller ikke på noe her.
I perioder er jeg sanndrømt, det kan gå ei stund mellom det skjer men det stemmer med hva jeg drømmer hver gang.
Synes det paranormale er interresant men har ikke så veldig lyst til å oppleve det selv.
Det har blitt borte noen småting her som aldri har kommet til rette, en gang var det en del til bilen som mannen min drev og reparerte, en
annen gang en pose med skruer som ble sporløst borte her.
Vi lette over alle tenkelige og utenkelige steder men de er og blir borte.
Tidlig en morgen for litt tid siden slo det i veggen ute utenfor soverommet slik at vi hoppet i senga, var ute med det samme for å sjekke men ingenting unormalt var å se, har ingen forklaring.
Ellers stille og rolig her. Har hund og den reagerer heller ikke på noe her.
I perioder er jeg sanndrømt, det kan gå ei stund mellom det skjer men det stemmer med hva jeg drømmer hver gang.
Synes det paranormale er interresant men har ikke så veldig lyst til å oppleve det selv.
Antall ord: 173
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Blod dråper
Ja det er litt ekkelt! Der jeg bodde før så jeg at ting flyttet på seg, hørte lyder, så en gutt osv. Det var herlig å komme bort derfra
Hvis dere ikke har griset noe eller kuttet dere uten å ha merket det så vet ikke jeg hva slags naturlig for klaring blodet her. Blod dukker jo ikke bare opp, gulvet eller taket kan ikke blø. Hmm..merkelig!
Hvis dere ikke har griset noe eller kuttet dere uten å ha merket det så vet ikke jeg hva slags naturlig for klaring blodet her. Blod dukker jo ikke bare opp, gulvet eller taket kan ikke blø. Hmm..merkelig!
Antall ord: 68
=)))
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Blod dråper
Jeg tenkte også umiddelbart at det måtte være hunden. Eller en annen naturlig forklaring. Det er så lett å være overbevist om at noe sikkert er oversett, når man hører om sånt hos andre.
Men så har jeg jo selv bodd i et hus hvor våte malingsflekker dukket opp ukentlig over en periode på fire år, uten at vi noen gang klarte å finne ut hvor de kom fra, så jeg vet jo at en forklaring ikke alltid er å finne...
Hvis du er totalt overbevist om at det ikke kommer fra verken tobente eller firbente hjemme hos deg, så er det jammen litt mystisk det her...
Men så har jeg jo selv bodd i et hus hvor våte malingsflekker dukket opp ukentlig over en periode på fire år, uten at vi noen gang klarte å finne ut hvor de kom fra, så jeg vet jo at en forklaring ikke alltid er å finne...
Hvis du er totalt overbevist om at det ikke kommer fra verken tobente eller firbente hjemme hos deg, så er det jammen litt mystisk det her...
Antall ord: 111
Hide post links |