HeiHei
Har veldig ofte hatt drømmer der jeg er veldig beruset. Ofte slik at jeg blir full på bare en øl. Noen ganger er jeg også dopet ned, selvom jeg aldri har brukt noe form for stoff før.
Noen som vet hva dette kan bety?
Takker
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmer at jeg er beruset
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2011 22:58
- 12
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
- Drømmer at jeg er beruset
Jeg aner ikke, så jeg er ikke til stor hjelp, men jeg tror det er ganske vanlig å drømme slike ting.
En gang drømte jeg at jeg sniffet kokain med faren min, og det var sikkert kilovis...
Ikke spør meg hvordan man kan få seg selv til å drømme sånt.
Følte meg ordentlig berusa også, var ganske perpleks da jeg våknet.
Drømmene kan jo være så mye rart... men deres funksjon er blant annet å få hjernen til å fungere ordentlig med tanke på hukommelsen... "hjernenes defragmentering"... og det å takle fremtidige situasjoner, samt å "samle opp dagens opplevelser og forstå dem". Også det som ligger i underbevisstheten som en kanskje ikke har fått med seg på noen annen måte enn å gruble dypt over det. Hjernen sover forresten heller ikke når man sover; den er visstnok mer aktiv
En gang drømte jeg at jeg sniffet kokain med faren min, og det var sikkert kilovis...
Ikke spør meg hvordan man kan få seg selv til å drømme sånt.
Følte meg ordentlig berusa også, var ganske perpleks da jeg våknet.
Drømmene kan jo være så mye rart... men deres funksjon er blant annet å få hjernen til å fungere ordentlig med tanke på hukommelsen... "hjernenes defragmentering"... og det å takle fremtidige situasjoner, samt å "samle opp dagens opplevelser og forstå dem". Også det som ligger i underbevisstheten som en kanskje ikke har fått med seg på noen annen måte enn å gruble dypt over det. Hjernen sover forresten heller ikke når man sover; den er visstnok mer aktiv
Antall ord: 144
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |