hei jeg er litt skeptisk jeg trot jeg har skjekket 10 000 ganger om det er et monster under senga
men, det er det ikke det er skikelig mye negativ stemnig i sommet jeg skal såve på.Så jeg tør nesten ikke legge meg. hvem tror dere det er
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
jeg har ikke peiling på hva slags undelig vesen som gir 98% negativ staming og de 2% er positive
ho is it ???? i don't no
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ er det et monster under senga eller
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2011 20:47
- 13
- Kjønn (valgfri): kvine
- Lokalisering: jer bor på jorkloden
er det et monster under senga eller
Antall ord: 77
fjortizz det er jeg
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- er det et monster under senga eller
Mest av alt er det deg selv, - fordi du forsterker inntrykket av at det er noe skummelt der.miniheksepus skrev:hei jeg er litt skeptisk jeg trot jeg har skjekket 10 000 ganger om det er et monster under senga
men, det er det ikke det er skikelig mye negativ stemnig i sommet jeg skal såve på.Så jeg tør nesten ikke legge meg. hvem tror dere det er
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
jeg har ikke peiling på hva slags undelig vesen som gir 98% negativ staming og de 2% er positive
ho is it ???? i don't no
Dersom det er noen på rommet ditt, er det somregel Hjelpere kansje en engel, eller andre som egentlig vil deg godt. Og så merker du det, og siden du ikke kjenner utstrålingen deres, antar du underbevisst at det er noe skummelt...
Det er ekstremt sjeldent det er noe skummelt i det heletatt....
A
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg vet at slike monstre elsker støv og hybelkaniner som de kan rulle seg rundt i. Bare støvsug og vask rommet ditt jevnlig så er du nok trygg :mozilla_wink:
Antall ord: 41
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Det er nok bare fantasien din som spiller deg et puss ! Med en tøff heksemamma er du trygg for ingen monster vil tørre å komme inn til dere
Antall ord: 29
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Arven da til og med den tøffe hekes mannan kan få seg noen overaskelser, men at barna mine har mosterer under sengene sine det kan jeg avkrefte med engang. så mine her er det kun fantsien som er på gang. Du vet at det man slipper inn gjeren kommer inne. bruk den rosa stenen du fikk av meg den hjelper hilsen din lillesøster.
Antall ord: 65
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |