Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderer det noe galt med meg ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
miniheksepus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2011 20:47
13
Kjønn (valgfri): kvine
Lokalisering: jer bor på jorkloden

er det noe galt med meg ?

Innlegg av miniheksepus »

jeg lurer på om det er noe galt med meg. jeg får frysniger når noen er ved meg men jeg kan ikke se dem det er ekelt. jeg hører personer snakker til meg men jeg kan ikke se dem. en dag når jeg lå i sengen min så kjente jeg noen ta på meg og det var kaldt og ekelt. jeg følte at det var noen der men jeg hårte så eller luktet noen men, jeg følte at det var noen der.

jeg fikk mega panikk jeg turte ikke røre meg. og dagen ette det har jeg føldt at det var noen som var etter meg :iiik hwat i can do with that?? og jag kan ikke :dobbelt det
fra minne mitt!!
Antall ord: 129
fjortizz det er jeg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Nov 2011 11:18
13
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- er det noe galt med meg ?

Innlegg av LilleHeksepusen »

Jeg vil hjelpe deg men jeg har ikke opplevd det. :mozilla_cry:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

miniheksepus skrev:jeg lurer på om det er noe galt med meg. jeg får frysniger når noen er ved meg men jeg kan ikke se dem det er ekelt. jeg hører personer snakker til meg men jeg kan ikke se dem. en dag når jeg lå i sengen min så kjente jeg noen ta på meg og det var kaldt og ekelt. jeg følte at det var noen der men jeg hårte så eller luktet noen men, jeg følte at det var noen der.

jeg fikk mega panikk jeg turte ikke røre meg. og dagen ette det har jeg føldt at det var noen som var etter meg :iiik hwat i can do with that?? og jag kan ikke :dobbelt det
fra minne mitt!!
Nei, det er ikke noe galt med deg, - heller omvendt...
Du er sannsynligvis borti litt "evner" - som gjør at du merker når det er energier i nærheten av deg.
Dersom det plager deg, kan du rett og slett be det som er ni nærheten om å la deg være i fred.
Det finnes også metoder å skjerme seg på, se for deg at du har ett hvitt lys over hodet. ( der hvor kronechakra er )..
Se for deg at det hvite lyset utvider seg til en stor lyskule, som dekker hele deg og enda litt...
Og si høyt ut at inne i det hvite lyset skal ingen komme uten at du gir de lov først...

mvh Asbjørn
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

komme til mamma så skal nok mamma lære deg litt mer enn du kan også har du jo søstern som kan hjelpe. jeg må si selv om ingen av dere liker det så er dere fryktelig like på disse områden så her må det familiekursing til
Antall ord: 49
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links