Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøker det her

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
miniheksepus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2011 20:47
13
Kjønn (valgfri): kvine
Lokalisering: jer bor på jorkloden

spøker det her

Innlegg av miniheksepus »

hei en dag jeg kom hjem fra skolen jeg var helt alene og jeg går opp på rommet mitt så hører jeg senga til søstrami knirke så jeg går inn på romme hennes og det var ingen der jeg skjekka vindu om det var opent men, nei det var det ikke. så kommer det en liten stemme inni hode mitt som sier at jeg ikke bør være jhemme nå men bare gå ut en tur. så jeg gjore det jeg ringte vennina mi men hun tokk ikke telefonen men det var en annet som gjorde det jeg vet ikke hvem som tok telefonen hennesmen, det vet ikke hun heller. så neste dag så sa jeg det til henne, vi skjekket anropsloggen hennes og den var slettet men, med det samme fikk jeg en melding. og den var fra henne men det var litt merkelig for hun hadde ikke noen sån melding på telefonen hannes så vi ble mega redde.

og begge to fikk frysniger og ble iskalde.

det var skikkelig ekelt
Antall ord: 178
fjortizz det er jeg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- spøker det her

Innlegg av Heksepusen »

Lille vennen min vi skal ta en prat vi også. hvis du ser hva både jeg og din søster opplever så vet du nok svaret inni deg.
Antall ord: 29
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links