Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAmityville Dokumentar

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Amityville Dokumentar

Innlegg av Nephandi »

Jeg fant denne dokumentaren på Youtube, jeg synes den var bra fordi den balanserer ut begge sider av saken. Uansett enten man tror på Amityville historien eller ikke så er det en spennende liten dokumentar så jeg tenkte eg skulle poste den her.

[youtube]-dInAhKyM24&feature=related[/youtube]
Antall ord: 48
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Amityville Dokumentar

Innlegg av Arven »

Spennende ! den skal jeg se med stor interesse :D
Antall ord: 8
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
13

- Amityville Dokumentar

Innlegg av Nephandi »

Det er den beste Amityville dokumentaren jeg har sett, de fleste av dem er veldig høytflyvende, men denne synes jeg belyser temaet på en god måte og fra begge sider.
Antall ord: 32
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Amityville Dokumentar

Innlegg av Arven »

Det har du helt rett i. Jeg har sett den nå og jeg syns også den balanserte det hele på en god og nøktern måte. Jeg har alle filmene og det er spennende å se en dokumentar om hendelsen. Jeg lener meg mot å tro at det var paranormal aktivitet som hadde skylden for det som skjedde der
Antall ord: 58
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
13

- Amityville Dokumentar

Innlegg av Nephandi »

Jeg tror at det var paranormal aktivitet i huset, jeg vet ikke om det var skylden til at han unge mannen drepte familien sin, men uansett en slik hendelse vil etterlatte helt forfærdelig energi i huset. Men jeg tror nok også at hendelsene er blitt overdrevet av folk som ville tjene penger på historien. Det er vanskelig å si når det er såpass med penger inn i bildet, men uansett et hus der seks personer er blitt brutalt drept, energien på et slik sted tror jeg kan få litt av hvert til å skje.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !