Ghosty her, jeg lurer på noe med magi.
Hvordan kan f.eks en tryllekunstner skjære opp noen uten at det kommer blod? Og uten at personen dør?
Er det synsbedrag?

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Virkelig? Hva er disse åndelige metodene da? Sitte i en sirkel å mumle ting for seg selv, og de FÅ gangene det du vil skal skje, skjer, så har man klart det?Nephandi skrev:Jeg må slenge meg på det å si at magi og tryllekunster e to forskellige ting. Tryllekunster er å gjøre triks magi er å bruke Åndelige metoder for å affektere verden rundt seg og inne i seg. Noe av grunnen til at Crowley alltid skrev magick med en K var for å skillle mellom tryllekunster og faktisk magi.
Hide post links |
Hide post links |
HAHAHAHA.Arven skrev:og likevel fortsetter du å komme hit og bruke tid her
Hide post links |
I min oppfatning så får jeg stort sett resultater når jeg bedriver megi, men enten man tror på magi eller ikke så er det en forskjell mellom magi og tryllekunster. Om du tror at magi bare er myter og overtro så er det da fremdeles ikke tryllekunster som er en type senekunst mens magi er å manipulere seg selv og verden rundt med Åndelige metoder enten man nå tror at magi finnes eller ikke.Virkelig? Hva er disse åndelige metodene da? Sitte i en sirkel å mumle ting for seg selv, og de FÅ gangene det du vil skal skje, skjer, så har man klart det?
Høres ut som pølsevev altså. Men det er jo ganske mye her på paranormal.no som er pølsevev.
Hide post links |
Hide post links |