er litt red for en kollisjoin, hvor stor er sjansen for en kollisjon med denne?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Med fremtidens teknologi er det mulig. Det er kunnskapen til folkene bak spakene som uroer meg i en sådan stund.Bearchild skrev:Jeg tror nok man med dagens teknologi er i stand til å enten endre banen til denne klumpen, eventuelt tilintetgjøre den, før den treffer oss. Liten sjanse for at noen bare vil sitte å se på at vi blir truffet gitt..
Hide post links |
Hide post links |
Hvorfor den kolliderte? Vi blir truffet av steiner og metallklumper hele tiden.. de store som traff oss for tusenvis av år siden var det ingen som hadde mulighet til å gjøre noe med. Dinosaurene hadde dårlig med raketter og sånt.Ghosty skrev:Jeg er egentlig ikke så beksymret for en kollisjon, jeg lurte egentlig bare på ting rundt emne, som dere fleste har svart på.
For vel klatre opp i treet mitt igjen å spise banenene men jeg kan![]()
Men jeg har sett en video om en annen kollisjon også med en asteroide på størrelse med Eros. Men den utryddet dinosaurene. Hvorfor kolliderte den da?![]()
PS: bare å sifra om jeg spør for mye, husk jeg er bare en ape
Hide post links |
Hide post links |
Er nok ingen vei utenom. Før eller siden forsvinner vi alle sammen.Ghosty skrev:Men d ser ut som at mennesker også er i ferd med å bli utryddet
Hide post links |