Jeg og broren min hadde spist kvelds mat nesten akkurat nå, men så hindret han meg i å gå opp trappa. Men plutselig sa han noe, han sa at'n så noe/noen, en skikkelse.
Han sa at skikkelsen forsvant fort, men at det så ut som menneske men om det var noe ansikt sa han ikke noe om.
Hva f*** er dette?
Blir redd av de greiene som viser seg
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2011 17:00
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: I jungelen
- Har takket: 20 ganger
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2011 17:00
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: I jungelen
- Har takket: 20 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Hva er dette?
nei vel. ikke noe svar. er jeg så upopulær
Antall ord: 10
Ghosty - spørsmåls apen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Hva er dette?
Du må ikke være så utålmodig Tråden din hadde (før jeg klikket inn her nå) 24 visninger.
Hvis du trekker fra de gangene du har trykket på den selv, ser du at det ikke er så mange som har lest den enda.
Uansett, populær eller upopulær har ingenting med saken å gjøre.
Jeg, ihvertfall, syns det er vanskelig å svare på denne type spørsmål, fordi det er umulig å si hva broren din så på grunnlag av de få opplysningene du kommer med.
Det kan ha vært en skygge eller en hallusinasjon. Eller kanskje han ikke så noen ting, men bare var ute etter å få skremt deg litt?
Siden du legger dette inn her, går jeg ut i fra at du selv mener han så en ånd / energi eller noe?
Kanskje du kan si noe mer om hva broren din så, om han følte noe (redsel, f.eks), om dere merket temperaturforandringer i rommet...
Dere vet best selv hva dere opplevde, men igjen, det er vanskelig for andre
å bekrefte/avkrefte på dette grunnlaget.
Mvh Lilja
Hvis du trekker fra de gangene du har trykket på den selv, ser du at det ikke er så mange som har lest den enda.
Uansett, populær eller upopulær har ingenting med saken å gjøre.
Jeg, ihvertfall, syns det er vanskelig å svare på denne type spørsmål, fordi det er umulig å si hva broren din så på grunnlag av de få opplysningene du kommer med.
Det kan ha vært en skygge eller en hallusinasjon. Eller kanskje han ikke så noen ting, men bare var ute etter å få skremt deg litt?
Siden du legger dette inn her, går jeg ut i fra at du selv mener han så en ånd / energi eller noe?
Kanskje du kan si noe mer om hva broren din så, om han følte noe (redsel, f.eks), om dere merket temperaturforandringer i rommet...
Dere vet best selv hva dere opplevde, men igjen, det er vanskelig for andre
å bekrefte/avkrefte på dette grunnlaget.
Mvh Lilja
Antall ord: 184
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |