Haha...gud jeg har sett 7 epsioder av den serien, men gav opp rett før episoden som skulle ta for seg atlantis. Satt med blandede følelser altså. Det hjalp ikke akkurat på at de måtte ha med seg en A-list hollywood skuespiller i hver episode som kunne dramatisere litt inni mellom. Jeg klarte ikke å se på den Titanic episoden i mer en 2 minutter. Det var alt annet enn dokumentar feeling over det hele. Bare en bunch med skuespillere som var "in character" og det har vi jo sett tusen ganger før og der de att på til faktisk kan spille. Grusomt!
I tillegg var det slik at man ble ikke direkte klokere. Bare masse teorier ute i luften. I den ene episoden derimot kunne de gratulere seg selv for å ha funnet ut hvordan universet ble til. Enkelt forklart; universet ble til ut av ingenting. Må si jeg ble litt skuffet der ja...
Det var også en episode som tok for seg en såkalt alien invasion som egentlig bare virket som en unnskyldning for at man kunne sprenge ting og ha folk hylende overalt. En dårlig science fiction film eller noe.
Btw...la meg ikke engang begynne å snakke om den dommedagsepisoden
Alt i alt så synes jeg at den serien faktisk var litt rævva...ikke bare litt heller, men smaken er som baken delt i to.
Når det er sagt, så tenker jeg jo at dere som har tenkt å se denne serien absolutt bør gjøre det! Kunne ha tenkt meg å høre hva andre synes
Hvis denne tråden var myntet på å diskutere parallelle univers så har jeg sikkert avsporet ganske kraftig, men det var i det minste relatert til programmet!
Sånn ellers...jeg vet ikke helt om jeg er så fan av tanken på flere versjoner av meg der ute. Synes det holder med meg selv og bare det