Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderbegynner å skje ting igjen..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

begynner å skje ting igjen..

Innlegg av Tomb »

Hei!Lenge siden jeg har skrevet her nå. Men det er ting som begynner å skje igjen etter mange år helt stille. Her en natt så sovnet jeg fullstendig avslappet.. en av få ganger en bare føler at det ikke er noe å bekymre seg over.Tid er det masse av og hva er stress? Jeg synker laaangt ned i madrassen og ruller meg inn i dyna og sovner som en unge. dette varer i ca 2 timer da er jeg er inn i en eller annen ekkel drøm. Mye frykt.. Og jeg bråvåkner og er nesten livredd. Pulsen slår og jeg puster fort.. Plutselig ser jeg en skikkelse/ noe gjennomsiktig som står å bølger seg/ vibrerer forran kjøkkenåpningen min i ca 5 sek. Så ble den borte... Og når den ble borte så forsvant frykten min med den.

En annen spennende ting som skjedde i stad faktisk da jeg var ute å gikk kveldstur..hadde tatt med kameraet for å kanskje ta noen bilder. Tja.. Det begynner med at jeg får en kjempetrang til å gå ut og opp mot det stedet jeg var. jeg aner ikke hvorfor fordi jeg hadde ikke noe ute å gjøre. Men jeg gikk og fulgte følelsen. Så kom jeg til en traktorvei som jeg gikk inne på. Kjempefin utsikt utover på den ene siden. der står det to trebenker med ca10 meters avstand. Det var veldig fint. Helt klart,stjerner og sterkt månelys. Benkene var hvite av frost. Jeg hadde gått forbi den ene og var på vei forbi den andre da jeg plutselig følte sterkt at det satt to stykker der. En litt eldre person og en litt yngre jente jeg stoppet og bare hilste som om det skulle vært noen der. Og da var det ei jente tror jeg som syns det var litt koselig. Men jeg måtte jo gå videre og det likte hun ikke så hun prøved å rive meg i jakken. jeg kjente ingenting fysisk av det men psykisk så både følte jeg og så et indre bilde om at hun holdt meg igjen og vi sto der begge to. Det var som om hun holdt igjen en bit av sjelen min. Jeg snudde å gikk opp igjen til benken Og der slår jeg opp øynene litt for på benken der jeg følte noen sitte var det smeltemerker på benken og rygglenet ette to som hadde sittet der... Jeg var aldrig redd:)) de var nok snille. Og hun jenta litt leke..he he..
Antall ord: 430

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- begynner å skje ting igjen..

Innlegg av jeditrond »

Fascinerende :)
Antall ord: 1
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Sep 2010 10:59
14
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- begynner å skje ting igjen..

Innlegg av Jeppski »

Hei! Det kan virke som det første du opplevde var søvnparalyse. Dette er da at man våkner opp uten å kunne røre seg, og man kan se, høre, føle ting i rundt seg. Dette er helt normalt, og mange opplever det. Å føle sterk frykt og hallusinasjoner under en søvnparalyse er ikke unormalt, og det virker som om du var heldig siden paralysen bare varte noen få sekunder.

Søvnparalysen skjer siden det er mer praktisk for kroppen å ikke røre seg under drømmer, og derfor låser kroppen seg fast under REM-drømmer. Folk har også sagt at ting i drømmene kan "henge" igjen når man våkner. Dermed blir det ekstra ekkelt å våkne mitt under et mareritt som du gjorde.

Gidder forøvrig ikke å svare på det siste du skrev, da jeg ikke leste det. Håper jeg forklarte den første opplevelsen din godt nok, slik at du ikke trenger å være redd for at en demon viste seg for deg.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tomb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2010 11:48
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

- - begynner å skje ting igjen..

Innlegg av Tomb »

Jeppski skrev:Hei! Det kan virke som det første du opplevde var søvnparalyse. Dette er da at man våkner opp uten å kunne røre seg, og man kan se, høre, føle ting i rundt seg. Dette er helt normalt, og mange opplever det. Å føle sterk frykt og hallusinasjoner under en søvnparalyse er ikke unormalt, og det virker som om du var heldig siden paralysen bare varte noen få sekunder.

Søvnparalysen skjer siden det er mer praktisk for kroppen å ikke røre seg under drømmer, og derfor låser kroppen seg fast under REM-drømmer. Folk har også sagt at ting i drømmene kan "henge" igjen når man våkner. Dermed blir det ekstra ekkelt å våkne mitt under et mareritt som du gjorde.

Gidder forøvrig ikke å svare på det siste du skrev, da jeg ikke leste det. Håper jeg forklarte den første opplevelsen din godt nok, slik at du ikke trenger å være redd for at en demon viste seg for deg.
Nei det var ikke noen søvnparalys for det har jeg hatt flere ganger før og jeg tror ikke på demoner jeg. Men mulig jeg var litt groggy i øynene. Nei du velger jo selv hva du gidder å svare på. Men det hadde vært litt rart om du skulle gidde å svare på noe du ikke har lest he he!
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links