Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBalansering.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Balansering.

Innlegg av Heksepusen »

Nå trenger jeg litt hjelp her sitter og ser på Åndesmakt og jeg sitter og lurer på er Balansering det samme som og sende over?
Antall ord: 25
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Sep 2011 14:08
13
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Sitter og ser på, også..

Det er det samme som å sende over, hvis det er noe å sende over.. Hvis du skjønte hva jeg mente? Skal prøve å forklare det på en annen måte. Jeg pleier å forklare når jeg gjør dette, at det er som om man "fin- innstiller" en radio, for eksempel.. Man "kobler" seg på stedets frekvens og justerer innstillingen.. Dårlig på å forklare akkurat dette. Ikke enkelt å forklare...
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

- Balansering.

Innlegg av Heksepusen »

Da har jeg ikke misforstått noe da hehe.
snakk om og bare sette nye ord på ting a.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
13

- Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Hihi.. Nei, du har ikke missforstått i det hele tatt :mozilla_wink:

Og sånn personlig synes jeg det ordet "balansere" er bedre å bruke enn "rense".. Men er jo valgfritt, selvsagt..
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

- Balansering.

Innlegg av Heksepusen »

Det skal jeg være enig med deg, rense høres jo ut som man virkelig gjør rent bord, noe som ikke alltid er helt sant.
Balansering da går man i allefall inn for og gjøre ting beder og jevne ut ting.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Balansering.

Innlegg av Lilja »

Nå er det jo en del som mener at man ikke "sender over" ånder ved en husrens, som vi snakket om i denne tråden forleden dag:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=23557

Hvis man nå følger Divine Spirit sin forklaring, om radioer som tar inn flere frekvenser samtidig, så kan man kanskje snakke om en ballansering?
Eller dersom man snakker om uballanse i energiene på et sted.

Jeg tror dette kun dreier seg om ulike definisjoner på samme sak, og at det ikke spiller noen rolle hva man kaller det man holder på med. Intensjonen er jo den samme, nemlig at de som lever her nå skal få være i fred, så da spiller det vel ingen rolle om man kaller det rens, å sende ånder over eller ballansering.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
13

- Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Ja, jeg synes rense blir et litt negativt ladet ord i denne sammenhengen! Akkurat som man vil sope møkka ut med kost, og virkelig skure ned stedet med salmiakk etterpå.. Men det er min personlige mening om ordlyden.. Hva man velger å kalle det, spiller jo ingen rolle. For meg blir det "sende over" og "balansere", samme sak.

Skal titte litt på nevnte tråd, Lilja :)
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

- Balansering.

Innlegg av Heksepusen »

Jeg blåse i hva man kaller det. som Lilja sier hovedsaken er vel at man på en eller annen måte klarer og gjøre det beder for dem som lever.
balansering er velmer rette ord sånn sett for man balanserer energien som er der, hvis jeg har oppfattet litt på min vei så er det jo ikke bare den åndelige energien som balanserer men også til de som lever.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
13

- - Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Heksepusen skrev:hvis jeg har oppfattet litt på min vei så er det jo ikke bare den åndelige energien som balanserer men også til de som lever.
:like
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

- Balansering.

Innlegg av Asbjørn »

Baklansering av energiene, kan være å hjelpe noen over til andre siden.
Med andre ord den energien den ånden er, vil da få reise dit den egentlig skal være,
når den får gå igjennom lysportalen.
Dermed er "halve" jobben gjort.
Den andre halvparten går på å rense vekk restenergier, som ligger igjen etter ånden, slik at det blir rolig.

så slik sett kan man kombinere to forskjellige ting i ett ord ;)

A
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Balansering.

Innlegg av Diffusa »

Jeg sier ikke at det er slik men dele bare tankene jeg har om det.
Med å si balansere istedet for å rense/fjerne/sende over til den andre siden osv, så får man sikkert ikke like mye pes når ting fortsatt henger igjen etterpå... Det at ting henger igjen kan det jo selvfølgelig være flere årsaker til. Kanskje noe til og med kommer tilbake, hva vet vel jeg.
De fleste vil jo se på situasjonen som mye bedre etterpå uannsett pga de har fått en forklaring på hva som skjer rundt dem, når man forstår så kan jo ting ofte være lettere å takle og er mindre skremmende. Altså, da tenker jeg at de også vil føle en bedring når det ikke er gjort noe endring. I lengden så vil det jo helt sikkert bli lagd merke til at ting fortsatt er igjen, og det vil jo selvfølgelig slå tilbake på mediumet. Derfor tenker jeg at det å si balansere vil da på en måte hjelpe personen til å kunne ivareta sitt navn og rykte.

Nå når det er sagt så må jeg også få si at Lena Ranahag er den eneste av Åndenes makt damene som ikke gir meg lyst til å krype under sofaen av flauhet og skam. Så, Lena Ranahag sine episoder ser jeg faktisk på :bandit
Antall ord: 227
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
13

- - Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Diffusa skrev:Jeg sier ikke at det er slik men dele bare tankene jeg har om det.
Med å si balansere istedet for å rense/fjerne/sende over til den andre siden osv, så får man sikkert ikke like mye pes når ting fortsatt henger igjen etterpå... Det at ting henger igjen kan det jo selvfølgelig være flere årsaker til. Kanskje noe til og med kommer tilbake, hva vet vel jeg.
De fleste vil jo se på situasjonen som mye bedre etterpå uannsett pga de har fått en forklaring på hva som skjer rundt dem, når man forstår så kan jo ting ofte være lettere å takle og er mindre skremmende. Altså, da tenker jeg at de også vil føle en bedring når det ikke er gjort noe endring. I lengden så vil det jo helt sikkert bli lagd merke til at ting fortsatt er igjen, og det vil jo selvfølgelig slå tilbake på mediumet. Derfor tenker jeg at det å si balansere vil da på en måte hjelpe personen til å kunne ivareta sitt navn og rykte.

Nå når det er sagt så må jeg også få si at Lena Ranahag er den eneste av Åndenes makt damene som ikke gir meg lyst til å krype under sofaen av flauhet og skam. Så, Lena Ranahag sine episoder ser jeg faktisk på :bandit
Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv. For meg betyr balansere/ sende over/ rense osv. akkurat det samme. Asbjørn forklarte det bedre enn meg. Man forklarer hva man skal gjøre, og dermed kommer hele hendelsesforløpet fram. Prosessen for meg har flere faser. Og summen av de fasene er hva jeg (personlig) føler meg mest komfertabel med å kalle balansering. Så jeg vil ikke si at det å bruke ordet balansere gjør det lettere for meg, ikke få pes hvis noe henger igjen..
For det har hendt at noe henger igjen. Og det kan (som du nevner) være mange grunner til det. Men synes nå heller evnen til å takle "reklamasjoner" på en positiv måte, hjelper mer å ivareta navn og rykte, enn å prøve å gjemme seg bak ordlyd og formuleringer.
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Balansering.

Innlegg av Diffusa »

Jeg er stort sett enig i alt det du skriver og jeg synes Balansere høres riktig ut å bruke selv. Men jeg vil ikke se bort i fra at det er noen kvakksalvere rundt omkring som også ser fordelene med dette begrepet :bandit
Antall ord: 42
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
13

- - Balansering.

Innlegg av Aglaia »

Diffusa skrev:Jeg er stort sett enig i alt det du skriver og jeg synes Balansere høres riktig ut å bruke selv. Men jeg vil ikke se bort i fra at det er noen kvakksalvere rundt omkring som også ser fordelene med dette begrepet :bandit
Det vil alltid være noen som ødelegger for resten.. Og det er veldig synd. Man får litt lyst til å : :rasende
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links