Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSøker sjaman/medium i Vest-Agder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Aeth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2011 12:51
13

Søker sjaman/medium i Vest-Agder

Innlegg av Aeth »

Hei, jeg bor i et kollektiv med flere ungdommer (alder 18 - 20 år) og vi har alle merket litt "uhyggelige" ting. Ingenting direkte skummelt eller truende, men vi skulle gjrene blitt kvitt va det nå enn er her. Vi er ikke redde eller hysteriske, men prøver og holde oss rasjonelle, men det er vanskelig når så mye uforklarlig skjer rundt oss nesten daglig.

Så det jeg lurte på er det noen som vet om en healer eller sjaman (noen som kan rense hus, kommunisere med ånder som ikke klarer å gå over) i nærheten av Vest-Agder, Kristiansand? Har lett litt rundt på nettet, men finner ingenting.

Litta av det som har skjedd:
- Følelse av å bli iakktatt i spesielle rom. Flere opplever det uten at de har hørt andre snakke om det.
- Opptil flere personer (5 - 6) har hatt den samme drømmen, en skikkelse som stirrer på dem mens de sover. Det har også hendt at romkameraten til den som drømmer dette kan se en skygge i rommet.
- Dytting og knuffing i dusjen. Veldig ubehagelig.
-Små øyeblikk hvor man kan se skikkelser. Vi har et viss ide over hva slags ånder det er her, og alder og kjønn. Har også blitt observert skikkelser av en som er mer åpen for ånder.

Vi vet at det ikke har skjedd noe alvorlig eller dødsfall i bygningen, og de som eier stede liker ikke at vi går ut med det (i frykt for å skape hysteri) men det er faktsik vi som bor her, og vi som må leve med det.

MVH Aeth
Antall ord: 268

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Søker sjaman/medium i Vest-Agder

Innlegg av Heksepusen »

Uff hørtes ikke greit ut, jeg håper dere får hjelp til dette her.
Så kan man vel berolige huseier med at en klarsynt, Haeler eller Sjaman har veldig respekt for klienten sine og vil holde en slik seanse for seg selv hvis ikke noen sier det er greit og fortelle om det.
Men jeg ber dere være kritiske når dere driver i jakte på hjelp det er mange useriøse aktøre ute og går som ser flere penger enn ånder.

Jeg tror det kan være lurt og ta og svare på pm hvis noe kan eller vil hjelpe Aeth.
Lykke til i leting og håper ting ordner seg.
Antall ord: 117
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aeth
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2011 12:51
13

Innlegg av Aeth »

Lenge siden denne tråden ble startet men her er en liten oppdatering:

Nesten helt tilfeldig dukket det opp et medium, som egentlig bare skulle holde et foredrag her på "kollektivet" vårt (det er egentlig en skole men vil ikke si hvilken med tanke på skolens rykte) om energier. Vi fikk greie på at hun også var istand til å kontakte ånder og la ut med problemene våre. Hun syntes det var ganske alvorlig, og kom tilbake allerede dagen etter for å ta seg en runde.

Og ganske så sikkert, vi fant 4-5 ånder som satt fast på akkurat de stedene vi følte det var noe. Men nå er de borte, og det var en helt fantastisk opplevelse å hjelpe dem videre.

Hva som brakte mediumet til oss vet vi ikke, kanskje det var tilfeldig eller kanskje det var skjebnen. Takk for hjelpen uansett :)
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Er det ikke fint med sånne "tilfeldigheter" ? ;)

Godt å høre at dere fikk ryddet opp i dette!
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links