Jeg har null peiling på drømmer, til tross for at jeg syns det er ganske interessant. Så hvis noen har lyst til å prøve seg på å tolke drømmen hadde jeg satt veldig pris på det!
Drømmen var ganske spesiel, jeg har drømt den før, men da var den litt annerledes og jeg var mer redd. I denne drømmen hadde jeg også litt av den følelsen av å være småredd, men mye mindre enn før. Husker ikke så alt for mye, men det startet med at jeg var på et høyt fjell med en del snø. Det var overskya, sånn som det pleier å være på vinteren. Jeg merket ikke noe av at jeg frøys eller følte noe som helst form for kulde. Jeg var der med flere mennesker jeg var med. Jeg hadde heletia følelsen av at noen fulgte etter meg, men dette kom ikke ordentlig fram før seinere i drømmen. Vi dreiv å akte nedover fjellsiden, jeg sleit med å ake nedover, det gikk treigt, så istedenfor fant jeg en bademadrass som gjorde at det gikk mye fortere. Jeg fortsatte å ake nedover helt til jeg plutselig oppdaget noe i snøen. Jeg gikk bort og la hendene mine på objektet som lå under snøen, og plutselig smeltet både snøen og isen, ettehvert som jeg førte hendene mine rundt og over isen så viste det seg at det lå en delfin under isen. Jeg fikk.. bokstavelig talt.. følelsen av "vamre hender". og etter delfinen kom fram følete jeg en type varme i hele meg. Følte meg på en måte "styrket". Jeg snudde meg og fortsatte vidre. Plutselig var jeg med en hel haug av mennesker som prøvde å gjemme seg med meg mot dette som jaget/fulgte etter meg. Vi endte opp på en stor slagmark hvor det sto en heis inn i fjellsiden. Heisen føltes uttrygg. Noe ville vi skulle gå inn i heisen, men jeg var ikke overbevist, jeg følte meg utrygg i nærheten av den. Jeg snudde meg og til slutt bestemte jeg meg for å konfrontere dette som fulgte etter meg. Så fort denne tanken slo meg i drømmen, så kom det en ny gruppe mennesker mot oss. (de som hadde fulgt etter meg) Vi sto på en stor slagmark med masse snø. og disse som fulgte etter meg var en gjeng mennesker jeg ikke visste hvem var. De sto ovenfor oss. Men vi var mye fler enn de. Vi slåss ikke, vi rørte oss ikke engang. jeg husker jeg ropte noe til de, men hva husker jeg ikke. Og etter det jeg sa, bare forsvant de og den følelsen jeg hadde hatt av redsel forsvant helt. Jeg tenkte på delfinen igjen, også våknet jeg.
Noen som vet hva dette kan bety? denne drømmen gjorde veldig inntrykk på meg, og henger litt igjen. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt med å forstå hva som kan menes med den på forhånd: takk!
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ tolkning av draaaum
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Sep 2011 20:43
- 13
- Har takket: 6 ganger
- Blitt takket: 1 gang
tolkning av draaaum
Sist redigert av SiljePedersen på 10 Nov 2011 14:19, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 519
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Noen som vil prøve å hjelpe meg? :)
Har ikke så mye peil på dette selv, den beste drømmetyder er den som har drømt drømmen pga. symboler i drømmer kan ha forskjellig mening fra person til person. Når det er sagt høres det ut som om noen forsøker å fortelle deg at du har/kommer til å få varme hender og dette med slagmarken og de som fulgte etter deg kan være noe du er redd for å møte men som vil vise seg å ikke være skummelt i det hele tatt. Så kan du jo forsøke å koble dette til ting som skjer i livet ditt for tiden :mozilla_smile:
Antall ord: 109
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
- Noen som vil prøve å hjelpe meg? :)
Har ingen peiling på drømmer jeg heller! Men, jeg har hørt at kraftdyr kan vise seg i drømmer... Kanskje delfinen er kraftdyret ditt?
Det virker ganske spesielt dette med at du la hendene ned på isen slik at den smeltet og delfinen kom frem. Aner ikke hva det kan bety, men det er sjeldent at ting kommer veldig tydelig fram i drømmer.
Prøv å tenk på livet ditt, gå litt under overflaten, prøv å følg din egen intuisjon. Hva kan dette fortelle deg? Det kan handle om fortiden, nåtiden eller til og med framtiden. Eller kanskje alle?
En ting kan ha veldig mange meninger, og det er lov å google
Det virker ganske spesielt dette med at du la hendene ned på isen slik at den smeltet og delfinen kom frem. Aner ikke hva det kan bety, men det er sjeldent at ting kommer veldig tydelig fram i drømmer.
Prøv å tenk på livet ditt, gå litt under overflaten, prøv å følg din egen intuisjon. Hva kan dette fortelle deg? Det kan handle om fortiden, nåtiden eller til og med framtiden. Eller kanskje alle?
En ting kan ha veldig mange meninger, og det er lov å google
Antall ord: 115
Hide post links |