Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmetyder, anyone?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Chunin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Okt 2011 00:23
13
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

- - Drømmetyder, anyone?

Innlegg av Chunin »

jeditrond skrev:Jeg er ingen drømmetyder, men du behøver neppe bli mer religiøs. Hvis det var slik skulle jeg vært hjemsøkt av djevelske drømmer hver dag siden jeg har meldt meg ut av kirken ikke bare en gang men to ganger og nå meldt meg inn i buddhistforbundet :mozilla_smile: Sett deg ned og analyser symbolene i drømmen selv, du er kanskje redd for å ramle over til det onde, at det er derfor djevelen overvinner deg i drømme? Det er sjelden ting er som de ser ut til ved første øyekast i slike drømmer.

Det at moren din så deg gå inn på rommet før du var ute av dusjen kan ha vært et synlig vardøger. Du tenkte sterkt på at etter dusjen måtte du inn på rommet ditt f.eks. og den tanken fanget din mor opp. De fleste vardøger arter seg bare som lyd, men det at det var din mor som så deg kan være at familiebåndene gjør tankekontakt lettere. Det kan også forklare hvorfor hun også drømmer om djevelen og deg. Når vi drømmer er slike ting ennå sterkere, det er derfor man gjerne kan få beskjeder fra den andre siden i drømme fordi drømmer foregår på en frekvens mye nærmere den andre siden.

Hva slags nåler var det din mor fant? Har du kjøpt klær nylig som kom på slike pappbrett pakket inn i plast? Sånne klær er gjerne festet med knappenåler til pappen.

Hmm, det kan godt være sant! Takk for det, det hjalp virkelig. Får se på det på en litt mer realistisk måte, tenker jeg! :mozilla_smile:

Jeg har ikke kjøpt noen lignende klær idet hele tatt. Det var synåler. Veldig random at de lå på sengen min egentlig.
Antall ord: 324
For we live by believing, and not by seeing

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Drømmetyder, anyone?

Innlegg av jeditrond »

Chunin skrev:
jeditrond skrev:Jeg er ingen drømmetyder, men du behøver neppe bli mer religiøs. Hvis det var slik skulle jeg vært hjemsøkt av djevelske drømmer hver dag siden jeg har meldt meg ut av kirken ikke bare en gang men to ganger og nå meldt meg inn i buddhistforbundet :mozilla_smile: Sett deg ned og analyser symbolene i drømmen selv, du er kanskje redd for å ramle over til det onde, at det er derfor djevelen overvinner deg i drømme? Det er sjelden ting er som de ser ut til ved første øyekast i slike drømmer.

Det at moren din så deg gå inn på rommet før du var ute av dusjen kan ha vært et synlig vardøger. Du tenkte sterkt på at etter dusjen måtte du inn på rommet ditt f.eks. og den tanken fanget din mor opp. De fleste vardøger arter seg bare som lyd, men det at det var din mor som så deg kan være at familiebåndene gjør tankekontakt lettere. Det kan også forklare hvorfor hun også drømmer om djevelen og deg. Når vi drømmer er slike ting ennå sterkere, det er derfor man gjerne kan få beskjeder fra den andre siden i drømme fordi drømmer foregår på en frekvens mye nærmere den andre siden.

Hva slags nåler var det din mor fant? Har du kjøpt klær nylig som kom på slike pappbrett pakket inn i plast? Sånne klær er gjerne festet med knappenåler til pappen.

Hmm, det kan godt være sant! Takk for det, det hjalp virkelig. Får se på det på en litt mer realistisk måte, tenker jeg! :mozilla_smile:

Jeg har ikke kjøpt noen lignende klær idet hele tatt. Det var synåler. Veldig random at de lå på sengen min egentlig.
Snodig at det var synåler, antar at du ikke har sittet på sengekanten og sydd? :mozilla_smile: Det kan jo være noen som tøyser med dere uten at jeg skal være bombesikker her.
Antall ord: 363
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links