Hei!
Jeg har lenge hatt veldig rare drømmer. Jeg har tidligere hørt at dette kan ha noe å gjøre med at jeg ikke er så religiøs. Men jeg drømmer ofte om djevelen, og at han klarer å beseire meg. Det pleier å være bekjente med i drømmene men det er meg djevelen er ute etter, ettersom at jeg er hovedpersonen. Mammaen min fant nåler på sengen min, etter at jeg hadde stått opp og dratt til skolen, og da jeg kom hjem spurte hun meg om jeg merket noe på natten, men det gjorde jeg ikke. Nåler kan også tyde på svart magi, har jeg hørt. Men tilbake til drømmene! Mamma har også drømt om at djevelen har meg som fange. Og hun har også opplevd noe veldig merkelig, dette kan godt være innbilling, men ikke vet jeg?
Den ene gangen jeg var i dusjen hørte jeg at mamma plutselig ropte på meg. Jeg skrudde av dusjen for å høre etter om hun sa noe mer. Da jeg ikke hørte noe mer, skrudde jeg på dusjen igjen.. Etter at jeg ble ferdig gikk jeg ut til mamma på kjøkkenet. Hun så ganske bekymret ut, og jeg spurte da hva det var hun lurte på, ettersom at hun ropte på meg. Da fortalte hun at hun hadde sett meg gå inn på rommet mitt, men hun syntes det var rart at "jeg" ikke skrudde på lyset på rommet. Og da hun gikk etter "meg" for å se etter, så var det ingen på rommet.
Jeg vet ikke om det er noe negativ aktivitet rundt meg, eller om jeg burde bli mer religiøs? Noen som har noen anbefalinger eller kan tyde drømmer? Og noen som vet noe om nåler?
Takk på forhånd :mozilla_smile:
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmer
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Okt 2011 00:23
- 13
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Drømmer
Antall ord: 309
For we live by believing, and not by seeing