Rar tittel, men fant ikke noe annet som passet! I går studerte jeg flere bilder fra Stenberg Gård på Toten. Der har det jo som sagt skjedd mye rart opp igjennom tidene, og etter det har det skjedd mye rart. Jeg er ikke så veldig dreven innenfor alt dette her selv om jeg leser mye og prøver å lære av dere litt mer drevne, for jeg synes det er så forferdelig fascinerende! Men jeg har lagt merke til at det har foregått mye merkelig etter at jeg studerte de bildene godt. I dag tidlig var jeg på butikken, og skulle ta ut en kartong med sjokolademelk, og plutselig falt en annen ned. Den stod helt innerst, og det var helt uforklarlig. I tillegg har jeg vært veldig urolig og svimmel i hele dag. Også la jeg merke til at batteriet på telefonen min plutselig gikk fra fullt til nesten tomt.
Kan dette ha noen sammenheng? Høres kanskje overdrevent ut, men har vært fryktelig tappet for energi i dag. Synes bare det var så rart at dette skulle komme etter jeg så på bilder derfra hvor jeg er sikker på at jeg så noe som ikke skulle vært der. Det finnes kanskje logiske forklaringer, men vil spørre så jeg kan føle meg tryggere :mozilla_smile:
EDIT: Jeg har også tenkt over noe.. Når jeg skal svare på noen meldinger fra kjæresten min blir de borte. Jeg skriver svaret, og sender. Likevel forsvinner de bare. De ligger ikke der som utkast eller noe, og jeg har en ny telefon som viser alle meldingene som en samtale med "snakkebobler", slik mange mobiler gjør nå til dags. Men de er ikke til å finne igjen, og de er heller ikke blitt sendt selv om jeg trykker på "send". Kan være teknologien som svikter, men det er jo merkelig. Skjer ikke til noen andre jeg svarer på meldinger fra.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merkelige ting som skjer.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2011 22:56
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Dokka
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Okt 2011 00:23
- 13
- Har takket: 3 ganger
- Merkelige ting som skjer.
Jeg er ikke så altfor erfaren med dette, men jeg kan fortelle deg at det ikke er noe å uroe seg for. Og jeg ser heller ingen sammenheng i dette.. Grunnen til at du føler deg svimmel og urolig kan blant annet være at du faktisk tenker for mye over bildene og forventer at noe skal skje, og at det påvirker deg, som videre fører til at du gjerne innbiller deg ting.JulianeFirefly skrev:Rar tittel, men fant ikke noe annet som passet! I går studerte jeg flere bilder fra Stenberg Gård på Toten. Der har det jo som sagt skjedd mye rart opp igjennom tidene, og etter det har det skjedd mye rart. Jeg er ikke så veldig dreven innenfor alt dette her selv om jeg leser mye og prøver å lære av dere litt mer drevne, for jeg synes det er så forferdelig fascinerende! Men jeg har lagt merke til at det har foregått mye merkelig etter at jeg studerte de bildene godt. I dag tidlig var jeg på butikken, og skulle ta ut en kartong med sjokolademelk, og plutselig falt en annen ned. Den stod helt innerst, og det var helt uforklarlig. I tillegg har jeg vært veldig urolig og svimmel i hele dag. Også la jeg merke til at batteriet på telefonen min plutselig gikk fra fullt til nesten tomt.
Kan dette ha noen sammenheng? Høres kanskje overdrevent ut, men har vært fryktelig tappet for energi i dag. Synes bare det var så rart at dette skulle komme etter jeg så på bilder derfra hvor jeg er sikker på at jeg så noe som ikke skulle vært der. Det finnes kanskje logiske forklaringer, men vil spørre så jeg kan føle meg tryggere :mozilla_smile:
EDIT: Jeg har også tenkt over noe.. Når jeg skal svare på noen meldinger fra kjæresten min blir de borte. Jeg skriver svaret, og sender. Likevel forsvinner de bare. De ligger ikke der som utkast eller noe, og jeg har en ny telefon som viser alle meldingene som en samtale med "snakkebobler", slik mange mobiler gjør nå til dags. Men de er ikke til å finne igjen, og de er heller ikke blitt sendt selv om jeg trykker på "send". Kan være teknologien som svikter, men det er jo merkelig. Skjer ikke til noen andre jeg svarer på meldinger fra.
Mobilen din kan det være noe galt med. Husk at dette er en elektronisk ting, som ikke kan få noen slags "gjenferder i seg". Om du lurer på om noen kan ha kommet å slettet meldingene dine, er vel det noe annet, men at de forsvinner har ikke noe med noe paranormalt å gjøre. Du kan gjerne dra å vise mobilen der hvor du kjøpte den og snakke med dem, så løser de det helt sikkert for deg! :mozilla_smile:
Antall ord: 485
For we live by believing, and not by seeing
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2011 22:56
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Dokka
- - Merkelige ting som skjer.
Tusen takk for svar! Nå føler jeg meg mye tryggereChunin skrev:Jeg er ikke så altfor erfaren med dette, men jeg kan fortelle deg at det ikke er noe å uroe seg for. Og jeg ser heller ingen sammenheng i dette.. Grunnen til at du føler deg svimmel og urolig kan blant annet være at du faktisk tenker for mye over bildene og forventer at noe skal skje, og at det påvirker deg, som videre fører til at du gjerne innbiller deg ting.JulianeFirefly skrev:Rar tittel, men fant ikke noe annet som passet! I går studerte jeg flere bilder fra Stenberg Gård på Toten. Der har det jo som sagt skjedd mye rart opp igjennom tidene, og etter det har det skjedd mye rart. Jeg er ikke så veldig dreven innenfor alt dette her selv om jeg leser mye og prøver å lære av dere litt mer drevne, for jeg synes det er så forferdelig fascinerende! Men jeg har lagt merke til at det har foregått mye merkelig etter at jeg studerte de bildene godt. I dag tidlig var jeg på butikken, og skulle ta ut en kartong med sjokolademelk, og plutselig falt en annen ned. Den stod helt innerst, og det var helt uforklarlig. I tillegg har jeg vært veldig urolig og svimmel i hele dag. Også la jeg merke til at batteriet på telefonen min plutselig gikk fra fullt til nesten tomt.
Mobilen din kan det være noe galt med. Husk at dette er en elektronisk ting, som ikke kan få noen slags "gjenferder i seg". Om du lurer på om noen kan ha kommet å slettet meldingene dine, er vel det noe annet, men at de forsvinner har ikke noe med noe paranormalt å gjøre. Du kan gjerne dra å vise mobilen der hvor du kjøpte den og snakke med dem, så løser de det helt sikkert for deg! :mozilla_smile:
Antall ord: 498
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |