Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOppsøke Hjemsøkte steder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
GianticInferno
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Okt 2011 21:07
13

Oppsøke Hjemsøkte steder

Innlegg av GianticInferno »

Hei, jeg har nettopp oppdaget denne nettsiden etter at jeg leste om ei dame som var lei av å bli "klådd" på mens ingen er der. Som vanlig mens jeg leser om sånt så satt jeg å lo av hvor tåpelige folk er, og hun avsluttet med "For de som ikke trur meg så kan dere jo komme å oppleve det selv".

Det fikk meg til å tenke på at jeg har alltid hatt lyst til å oppleve gjenferder eller lignende fordi jeg rett og slett ikke trur på paranormal aktivitet. Det vil si, inntil jeg begynte å lese på forumsa her. Dere snakker om gjenferder og at dere har sett/opplevd det, og dere spør til og med om hjelp til å bli kvitt gjenferder som går igjen etc...Dere snakker om det akkurat som om det var vanlig, som om dere vet at paranormal aktivitet eksisterer. Det var nettopp dette som vekket meg, som fikk meg til å tvile på meg selv - "Eksisterer virkelig gjenferd?"

Jeg tok det opp med kompisene (for noen timer siden) og vi har ledd og snakket mye om hva som ville ha skjedd hvis vi faktisk hadde opplevd et gjenferd, noe som førte til at vi har lyst til å finne ut et sted i nærheten (Vestfold) hvor vi kan få bekreftet at det faktisk er hjemsøk, et sted hvor vi kanskje kan se et gjenferd så vi endelig kan få vite om alt dette bare er tull og at det er "spesielle" mennesker som innbiller seg ting, eller om detta faktisk er sant.

Vi sier at ingen av oss hadde blitt redde hvis vi hadde møtt et gjenferd, men det gjenstår da å se (hvis de i det hele tatt eksisterer"
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Oppsøke Hjemsøkte steder

Innlegg av jeditrond »

Hvor i Vestfold er det spøker? Har jo hørt om flere steder, men ble litt nysgjerrig :mozilla_smile:
Antall ord: 20
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

GianticInferno skrev:Dere snakker om det akkurat som om det var vanlig, som om dere vet at paranormal aktivitet eksisterer.
Ja? :mozilla_innocent:
Det var nettopp dette som vekket meg, som fikk meg til å tvile på meg selv - "Eksisterer virkelig gjenferd?"
Et åpent sinn, framfor å latterliggjøre dem som tror noe annet enn deg selv, er en god start.

Jeg har selv bodd i et hus med masse aktivitet av ymse slag, så jeg er blant dem som VET at slikt finnes. Jeg er ikke det minste i tvil, faktisk! Men, greia er skjønner du, at jeg har ikke noe behov for å overbevise noen som helst om dette. Setter pris på om de rundt meg, mine nærmeste, klarer å respektere meg for mitt syn, men utover det spiller det ingen rolle for meg hva "resten av verden" mener.

Nå har jeg flyttet fra spøkelsene mine, men dersom jeg hadde bodd med dem enda, hadde jeg uansett ikke hatt det minste lyst til å innvitere noen inn på det grunnlaget du legger fram over her. Beklager!

Og hvis du tror at det bare er til å spasere inn i et "hjemsøkt" hus, og så se et gjenferd stå og vente på deg idet du kommer inn døra, ja da tror jeg du blir skuffet ;) Men lykke til i jakten!

Lilja
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Innlegg av Arven »

GianticInferno skrev:Dere snakker om det akkurat som om det var vanlig, som om dere vet at paranormal aktivitet eksisterer.
Det er vanlig, naturlig og eksisterer i aller høyeste grad ! Jeg har besøk rett som det er
Antall ord: 39
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links