Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe som følger meg i livet..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
haarek82
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2011 14:44
13

Noe som følger meg i livet..

Innlegg av haarek82 »

Heisann, har lenge villet snakke med andre om lignende hendelser når det kommer til det å være hjemsøkt men er veldig skeptisk til at jeg får reelle og fornuftige svar..
Men jeg prøver iallefall..

Alt startet når jeg var en liten gutt i 6-10 års alderen.
Jeg bodde sammen med Mor og Far og lillebror fram til jeg ble ni og søsteren vår ble født.
Vi bodde i ett stort nybygd hus som min far og farfar med kamerater bygde fra grunnmur til tak ute på et gårds-felt med masse jorder og skog rundt oss, en sen kveld før jeg sovna så kom det ett skinnende lys utafor vinduet som pekte mot skogen, gikk sakte forbi og skremte vettet ut av meg.
Etter det begynte alt, ting forsvant fra rommet til meg og broren min bare for å bli funnet på de snodigste stedene vi guttene ikke hadde tilgang til bare de voksne. Sånn holdt det på i mange år, fram til jeg ble en 14 og da snudde ting seg til fysisk aktivitet, flere ganger så jeg og hørte noen som nesten ville ha en samtale med meg men jeg trodde ikke på det og lot det være.
så var det stille helt til jeg ble en 25 år, hadde kjæreste da.
Så flytta vi sammen og ting begynte å skje igjen, men denne gang opplevde både jeg og kjæresten min fenomenene. Flere ganger vi opplevde at noe var rundt oss, snakket til oss og pustet oss inn i ørene og lagde skumle stønnelyder i gangene og du kunne høre noen som romsterte i skap og glass på bord osv. Vi flyttet igjen fortsatt på samme tettsted og opplevde lignende ting, men den verste opplevelsen jeg hadde var for 2 år siden halvt år før jeg og eksen gikk fra hverandre så.
Dette skjedde oss begge med en ukes mellomrom og hendelsene var identiske.
En kald vinterlørdag tidlig på morgenen skulle min eks på jobb i Oslo og jeg sto opp som vanlig sammen henne og slang skrotten på sofaen og småsov litt etter hun dro avgårde.
Når jeg våkner så kjenner jeg at noen tar tak i hodet mitt når jeg reiser meg og smeller meg ned i sofaen igjen og holder meg fast, jeg kjenner det trykker som om noen skulle faktisk gjort det, og kjenner tung varm pust mot øret mitt, så kommer denne ekle stønninga igjen og jeg blir holdt fast, og det føles ut som noen setter seg på meg, jeg kjenner jeg får fullstendig panikk i kroppen og river meg løs skrur på alt lys i stuen og hører i det noe som går ned trappa til kjøkkenet og slår i baderoms-døra. En uke senere var det min tur til å stå opp tidlig på Lørdagen og dra på jobb, og alt er bra helt til jeg får en telefon fra eksen og hører hun er i full panikk-modus, noen er her, noen er her skriker hun og jeg kom meg avgårde fra jobb og hjem fort som pokker. Der sitter en livredd dame under ett teppe og er kritt-hvit i hele ansiktet, det samme hadde skjedd hun, før hun rakk å stå opp fra senga så hadde noe tatt tak i skuldrene henne og slengt henne ned i senga igjen og holdt godt tak i hodet hennes og pustet tung i øret hennes... Aldri trodd på spøkelser eller overnaturlige ting og er fortsatt skeptisk.. men virker som om hva nå enn som plagde oss for to år siden har fulgt meg.. jeg og eksen skilte lag i fjor og ting har fortsatt å foregå, jeg hører noen hviske til meg når jeg står på badet og jeg føler noe som ser på meg når jeg sover, våkner opp 3-4 dager i uka av at jeg føler noe rundt meg.. Jeg har flere ganger med veldig bestemt og sinna stemme bedt hva nå enn det er om å forlate meg, gå videre.. men det virker som om jeg blir hånet.. For en som har problemer med å tro på at dette er virkelig hva kan man gjøre?
Antall ord: 732

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Noe som følger meg i livet..

Innlegg av Diffusa »

Hei, jeg har ingen nyttige svar på det du lurer på men vil ønske deg velkommen til forumet :mozilla_smile:

Håper du finner noen løsninger på problemet ditt, det kan ikke være greit å ha det slik.
Ønsker deg lykke til.
Antall ord: 43
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Innlegg av Arven »

Kontakte en klarsynt ville jeg tenke kunne være en god ide.
Velkommen hit :mozilla_smile:
Antall ord: 16
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Lodve
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jun 2010 10:23
14
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Lodve »

Har ingen idè om hva dette er (bortsett fra søvnparalyse som allerede er nevnt), men må bare spørre: I det andre innlegget ditt om samme hendelse hender dette først eks-kjæresten din og så deg. Her er det byttet om. Hvorfor? Det virker bare som en merkelig ting å huske feil.. :paran
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

haarek82
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2011 14:44
13

Innlegg av haarek82 »

Åja, så at jeg har stokket om litt her på hendelsene :-O jeg som skriver litt hulter i bulter til tider pga ADHD`en min. Beklager forvirringen der :-P
Ja har vurdert å ta kontakt med Medium/healer evt.. men vil ikke bli lurt heller..
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links